TV

'שיט' שמנהלי קריאייטיב אומרים: גרסת ענף הפרסום למגפת סרטוני ה'שיט'

"הנה הבריף, סיימו את זה תוך שעה". במסגרת סרטוני ה'שיט שאנשים אומרים' הגיעה לבסוף הפארודיה של ענף הפרסום על מנהלי הקריאייטיב המרושעים
משה בנימין | (1)

מגפת סרטוני ה'שיט שבנות אומרות' וה'שיט שבנים אומרים' שהגיעה כבר לעשרות מיליוני צפיות ביו-טיוב ואינספור שיתופים מסביב לעולם הגיעה בשעה טובה לענף הפרסום ומקבלת גרסה משלה בשם 'שיט שמנהלי קריאייטיב אומרים' ומככב בה סוג של היפסטר ממוצע שאפשר לאתר בכל משרד טיפוסי בתל אביב בנוסף לעט/ג'וינט שתלוי לו על האוזן.

מדובר בפארודיה היתולית שנוצרה על ידי המתמחים בסוכנות הפרסום Tatoo Projects. לפני שאתם מרחמים על המתמחים שצריכים להתמודד עם מנהלי הקריאייטיב המרושעים בסוכנות, כדאי שתדעו שלפחות על פי התמונות מדובר במקום שנראה שהאווירה בו לא כזו מאיימת. שיט שמנהלי קריאייטיב אומרים

הגיעו כבר ל-13 מיליון צפיות: Shit girls say

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    oferdesade 31/01/2012 10:33
    הגב לתגובה זו
    למה זה צריך להיות בעמוד ראשי? זה כמו כל הגוסיפ שמוריד את האפינגטון שאולה. אם לא אהבתם את ה-account amanagers שלכם, יכולתם תמיד להגיד להם לא, אתם טועים. שהקליינט יחליט. זה דורש קצת אומץ אבל גם הם יודעים שהם faking it.