TV

הפוך על הפוך: פרסומת ויראלית חושפת את הסודות מאחורי יצירת סרטון ויראלי

מביאים את אשלי סמית', מראים קצת רגליים, זורקים פנימה איזה היפסטר מיסתורי והנה אתם ויראלים. מגזין האופנה הצרפתי Jalouse ביציאה מקורית
משה בנימין |

בחדרי חדרים, בינם לבין עצמם, אין אף מנהל שיווק שיסרב לסרטון ויראלי עם מאות אלפי צפיות למותג שלו. חושבים שזו תורה מסיני? מגזין האופנה הצרפתי Jalouse ("קנאה") חושב בדיוק ההיפך.

בסרטון ויראלי משלו, מציג המגזין הצרפתי את הדרך המושלמת ליצירת סרטון ויראלי וכך הפוך על הפוך מוצא דרך מקורית משלו לעלות על הרכבת. הרעיון פשוט: מביאים את הדגומנית אשלי סמית' שקוסמת גם לגברים ומשמשת כמודל נערץ עבור נשים, זורקים פנימה היפסטר מסתורי, מראים קצת רגליים וישבן מציץ בהבזק של תאוות בשרים, קצת תוכן שיווקי והנה יש לכם סרטון ויראלי כמו שכתוב בספר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה