TV

טעימה מהסופרבול: אאודי מחסלת ערפדים ובנק ששולח את הצופים להשתין

ב-5 בפברואר ייפגשו ה'ניו יורק ג'ייאנטס' וה'ניו אינגלנד פטריוטס' למשחק הסופרבול. המפרסמים המובילים בארה"ב כבר מוכנים, בעיקר תעשיית הרכב
משה בנימין | (1)

Cars.com - פרסומת נוספת מקטגוריית הרכב, אמנם לא של יצרן מכוניות אלא לאתר לוחות המוקדש כולו לעולם הרכב: מכוניות חדשות ויד שנייה, השוואות מחירים, ייעוץ פיננסי ועוד.

דוריטוס - בשנים האחרונות הפך מותג החטיפים לאחד המפרסמים המזוהים ביותר עם הסופרבול. בחודשים האחרונים ניהל המותג משאל בקרב לקוחותיו לבחירת הפרסומות שישודרו במהלך הסופרבול מבין 5 סרטונים.

שברולט - מיני מקרר או מכונית ספורט חדשה של שברולט, יחי ההבדל הקטן.

First Bank - כדי להמחיש את תודעת השירות של הבנק כלפי הצופים בחרו ב'פירסט-בנק' לא לעשות כלום. זאת כדי לעזור לצופים שמתחבטים בדילמה הקיומית ולא יודעים מתי לצאת להשתין כדי להפסיד כמה שפחות מהשידור.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אחד שמבין 30/01/2012 19:45
    הגב לתגובה זו
    פרסומות ברמה בינלאומית!!