במיטה עם נינט טייב: תשמש פרזנטורית למותג ההלבשה התחתונה 'דלתא'
רשת ההלבשה התחתונה 'דלתא' הודיעה היום (יום א') על ליהוק מפתיע של נינט טייב לפרזנטורית החברה במה שעשוי לסמן כיוון למיתוג מרענן ודרך חדשה עבור החברה. על פי הדיווח בעיתון ידיעות אחרונות מוקדם יותר היום, החוזה של טייב עם דלתא ישראל נאמד בכמיליון שקלים.
צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל: "אני שמח על הבחירה בנינט טייב כפרזנטורית לחברת דלתא וצופה כי החיבור ביננו לבין נינט יהיה מפתיע, מסקרן ומוצלח. נינט טייב היא אחת ויחידה. היא משלבת בתוכה את כל התכונות המובילות של אייקון מוביל ואהוב בישראל ומקרינה נשיות לצד נעורים, ביטחון, מקוריות, יצירה, אמירה ייחודית ואופנתיות".
נוסף על כך, ציין שווימר כי "נינט טייב היא מוזיקאית בחסד, שחקנית ואייקון אופנה בישראל. כרשת ישראלית, בעלת כ-120 חנויות ומותג מוביל להלבשה תחתונה ולהלבשת פנאי, היה חשוב לנו לקיים חיבור מדויק לאישיות מסוג זה ולקיים שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בישראל. שיתוף הפעולה ייגע בתחומים רבים בחיי החברה".
יוזכר כי משרד הפרסום שמטפל בתקציב הפרסום של דלתא ולקח חלק דומיננטי בליהוק של טייב לפרזנטורית הוא זרמון גולדמן, מי שלאחרונה נפרד מתקציב הפרסום של רשת האופנה הישראלית 'פוקס' מקבוצת ויזל. המשרד שיכול לרשום בקורות חייו את בניית המותג פוקס הצטיין בעבר בשיבוצים מוצלחים כמו יעל בר זוהר ואחריה בר רפאלי.
- 8.דן 29/01/2012 23:37הגב לתגובה זודלתא לא מעודכנים ומשלמים יותר מדי על מוצר שפג תוקפו
- 7.הלוחש לכלבים 29/01/2012 18:48הגב לתגובה זותקציב שהוא אסטרטגי אצל זרגון ואתם מתייחסים לזה כאל הערת שוליים ? כאילו הם עושים רה-ארגון של התקציבים שלהם (הם כל הזמן עושים רה ארגון,הם בטח המשרד הכי מאורגן במזה"ת) והם החליטו שכבר לא מתאים להם פוקס שהיה תקציב דגל אצלהם . הרי גם דלתא לא יחזיק מעמד יותר מימי הקמפיין הזה בזרגון
- באמת קטע הורס (ל"ת)29/01/2012 21:00הגב לתגובה זו
- 6.אחת שיודעת 29/01/2012 17:42הגב לתגובה זובין אייס לזרמון גולדמן ותחשבו עלזה
- פרטי בבקשה (ל"ת)29/01/2012 18:23הגב לתגובה זו
- 5.אבל הלבשה תחתונה ? לא נראה מתאים במיוחד (ל"ת)היא באמת צריכה כסף 29/01/2012 17:14הגב לתגובה זו
- 4.הנני 29/01/2012 17:14הגב לתגובה זוזרמון גולדמן מצליחים להפתיע
- 3.29/01/2012 17:05הגב לתגובה זואנחנו בדרך
- 2.יאללה בלאגן (ל"ת)משוגעת 29/01/2012 16:49הגב לתגובה זו
- 1.תחליטו - דלתא או דלתה? (ל"ת)Spell-check 29/01/2012 15:38הגב לתגובה זו
- פיספסתם עוד "דלתה" אחת. בשורה השלישית (ל"ת)CTRL-F 29/01/2012 15:51הגב לתגובה זו

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?
פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל.
שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.
קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל
גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.
המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.
אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%.
- פרטנר שוקלת לרכוש את פעילות הלקוחות העסקיים של הוט
- פלאפון רוצה לרכוש את הוט מובייל ב-2 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל.
פטריק דרהי, חובות ומניעים
הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות
הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה ו-50 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.
- מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג
ו-36 אלף צופים בלבד.
