קמפיין חדש ל-AXE: איך לנקות אחריך כדי שהחברה לא תתפוס אותך בוגד
פרסומת חדשה למותג הדיאודורנטים/היגיינה לגברים AXE המגיעה בימים אחרונים מארגנטינה משלימה את הקו הגברי - סקסיסטי המובהק של המותג. מדובר כמובן במסורת ארוכה שכוללת סרטונים של 'מלאכיות' נופלות מהשמיים לרגלי הגברים, שעטה חלומית של מאות נשים בביקיני דרך ג'ונגלים ואפילו מקלחת בנות משותפת ששברה שיא גינס.
ב-AXE הבינו מה קהל היעד שלהם רוצה, או לפחות הבינו מה הם רוצים לדחוף לקהל היעד שלהם, שמוגדר כנראה (לפחות תקשורתית) כגברים צעירים, להוטים במיוחד שחייבים לראות לפחות ישבן אחד חשוף בכל סרטון פרסומת.
סרטון הפרסומת הארגנטינאי משודר שם כוידאו באונליין ומציג את דמותו של ה-Cleaner. מבוסס אחד לאחד על דמות ה-Wolf של הארווי קייטל מהסרט 'ספרות זולה' (סרטון מצורף), מגיע ה-Cleaner מצויד בערכת AXE כדי לעזור לגבר חסר אונים שהיה 'שובב' מאוד בלילה שלפני וכעת חייב לנקות את הדירה מראיות לפני שהחברה שלו תגיע ותתפוס אותו על חם.
ה-Cleaner הארגנטינאי של AXE
הדמות המקורית של הארווי קייטל מתוך 'ספרות זולה'
- 1.29/01/2012 13:45הגב לתגובה זומבוסס על הדמות של Victor הnettoyeur בסרט Nikita של לוק בסון ולא על זה של הארווי קיטל בPulp Fiction.