TV

קמפיין חדש ל-AXE: איך לנקות אחריך כדי שהחברה לא תתפוס אותך בוגד

הפרסומת למותג הגברי הסקסיסטי חוצה קו נוסף, הפעם, בפרסומת מארגנטינה שמבוססת על דמות ה-Wolf של הארווי קייטל מ'ספרות זולה'
משה בנימין | (1)

פרסומת חדשה למותג הדיאודורנטים/היגיינה לגברים AXE המגיעה בימים אחרונים מארגנטינה משלימה את הקו הגברי - סקסיסטי המובהק של המותג. מדובר כמובן במסורת ארוכה שכוללת סרטונים של 'מלאכיות' נופלות מהשמיים לרגלי הגברים, שעטה חלומית של מאות נשים בביקיני דרך ג'ונגלים ואפילו מקלחת בנות משותפת ששברה שיא גינס.

ב-AXE הבינו מה קהל היעד שלהם רוצה, או לפחות הבינו מה הם רוצים לדחוף לקהל היעד שלהם, שמוגדר כנראה (לפחות תקשורתית) כגברים צעירים, להוטים במיוחד שחייבים לראות לפחות ישבן אחד חשוף בכל סרטון פרסומת.

* רוצים לדבר על זה? כנסו לדף הפייסבוק של אייס

סרטון הפרסומת הארגנטינאי משודר שם כוידאו באונליין ומציג את דמותו של ה-Cleaner. מבוסס אחד לאחד על דמות ה-Wolf של הארווי קייטל מהסרט 'ספרות זולה' (סרטון מצורף), מגיע ה-Cleaner מצויד בערכת AXE כדי לעזור לגבר חסר אונים שהיה 'שובב' מאוד בלילה שלפני וכעת חייב לנקות את הדירה מראיות לפני שהחברה שלו תגיע ותתפוס אותו על חם.

ה-Cleaner הארגנטינאי של AXE

הדמות המקורית של הארווי קייטל מתוך 'ספרות זולה'

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    29/01/2012 13:45
    הגב לתגובה זו
    מבוסס על הדמות של Victor הnettoyeur בסרט Nikita של לוק בסון ולא על זה של הארווי קיטל בPulp Fiction.