לידיעת השר אלי ישי: תחרות פרסום של סטודנטים על הגירה ושילוב חברתי

מחר תתקיים התחרות השנתית של הקורס לתקשורת שיווקית במרכז רופין, בסוגיות שנמצאות לאחרונה על סדר היום. יו"ר חבר השופטים: רמי שלמור
שימרית ספקרו | (4)

סטודנטים מהקורס לתקשורת שיווקית במרכז האקדמי רופין, יקיימו מחר (יום ד') את תחרות הפרסום השנתית בנושא הגירה ושילוב חברתי. התחרות תעסוק בין היתר באפליית מהגרי העבודה ובאפליית בני העדה האתיופית.

השופטים בתחרות יהיו הפרסומאי רמי שלמור ממשרד שלמור אבנון עמיחי, שיכהן כיו"ר חבר השופטים; הפרסומי דודי ברמן מ-GPS; הפרסומאי ינון לנדנברג מאידאולוג'יק; יועצת התקשורת ענת שור ממשרד דולפין יחסי ציבור; ועוד.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ליאתי 25/01/2012 23:22
    הגב לתגובה זו
    זה חדש לכם שכל ענף הפרסום מייצר שמאל שמאל? הבצפר בתל אביב חצי מלערוכות הגמר שלו הם בנושאים של שמאל קיצוני. עמותת שתי''ל, יאיר לפיד לפני כחצי שנה, והיום 'עיתון הארץ'. גם acc של תרצה קיימה בזמנו תערוכות גמר על 'יונות השלום', על רצון לשינוי הדמוקרטיה, וכו'. והנה כעת רופין. חדשים בענף?
  • 2.
    מני 25/01/2012 12:47
    הגב לתגובה זו
    תקשיבו, זאת בדיחת השנה! הוא אפילו לא חצי פרסומאי. הוא בדיחה מהלכת.
  • איציק 25/01/2012 13:27
    הגב לתגובה זו
    אם לא פגשת את דודי, לא ידעת פרסום מהו...
  • 1.
    מגחך 25/01/2012 09:56
    הגב לתגובה זו
    כאילו, מחאה כזה?
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.