ארץ נהדרת עונה 9 קשת ביבי גלעד שליט רועי בר נתן מריאנו אידלמן
צילום: (צילום מסך ערוץ 2)
רייטינג

ארץ שבויה: 38.5% להשקה של 'ארץ נהדרת', ואיך אפשר בלי 'האח הגדול'

ערוץ 2 נהנה מנתונים מטורפים שכללו את 'תכנית חיסכון', חדשות 2, ופריצה מ'בית האח הגדול'. 10.7% למשחק בין חיפה למכבי ת"א. ומה עם 'מעושרות'?
אלכסנדר כץ | (5)

עוד מותג מצטרף לרשימת פצצות הרייטינג של ערוץ 2 שיתמודדו על ראשות טבלת הרייטינג השבועית. הפעם זו 'ארץ נהדרת' שחוזרת אחרי חופשה ארוכה, ומנפקת נתון רייטינג מטורף.

על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי ההשקה של 'ארץ נהדרת' (קשת, ערוץ 2) הניבה 38.5%, רייטינג שיא לתכנית אי פעם. פריצה לבית 'האח הגדול' (קשת, ערוץ 2), ששודרה לפני 'ארץ נהדרת' במשך רבע שעה, קיבלה 34.2%, אולם נתון רייטינג זה לא ייכלל בטבלה הרשמית, משום שמדובר על משדר הקצר מ-20 דקות.

* רוצים לדבר על זה? כנסו לדף הפייסבוק של אייס

ממול, ערוץ 10 מתקשה להחזיק מעמד ומדשדש בערב בו הוא למעשה ניצל רגולטורית. 'מעושרות' סוגרת עונה ראשונה עם נתון מאכזב מתחת לרף 10 נקודות הרייטינג - 8.6%, ואילו הסרט על יוסי גיספן בתכנית 'פנים אחרות', זכה ל-5.9% בלבד.

המשחק המרכזי בין מכבי חיפה למכבי תל אביב (ערוץ 1) זכה ל-10.7% עם פיק של 14%. מדובר על נתון הכולל גם את שידור ה-HD באפיק 511. בסך הכל צפו במשחק 260 אלף איש.

'זה מהטלוויזיה' (קשת, ערוץ 2), התכנית החדשה של דודו ארז, נהנתה מפלטפורמת 'ארץ נהדרת' עם 23.7%, מהדורת הלילה של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 14.7%, מהדורת הלילה של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 6.3%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ל-6.8%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.6%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) קיבלה 3.3%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 15%, 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.9%, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 7.3%.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    צופה 24/01/2012 14:29
    הגב לתגובה זו
    הנתונים כאן ממש לא מדוייקים ולא בפעם הראשונה. מעושרות טרם סגרה עונה, סגירת העונה תהיה ביום רביעי הקרוב.
  • ופנים אמתיות על גיספן זה שידור חוזר,... (ל"ת)
    אכן לא מדויק 24/01/2012 16:21
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    לא יכול להיות שמישהו נהנה אתמול מארץ נהדרת... (ל"ת)
    טל 24/01/2012 10:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אלון 24/01/2012 10:54
    הגב לתגובה זו
    הקלטתי ארץ נהדרת וראיתי את המשחק . חבל שזה ראש בראש . ארץ נהדרת היה מצחיק וטוב. ולמרות זאת בובה של לילה הרבה יותר קורע ..
  • 1.
    בני 24/01/2012 10:00
    הגב לתגובה זו
    זה מתחיל להצחיק כמו תוכנית של שלום אסאייג
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.