תקציב הפרסום של שברולט מסיים את דרכו בפובליסיס גלר נסיס: ייצא למכרז

הסימנים הראשוניים לסיום ההתקשרות הגיעו עם הטמעת ארק שטיפלה בשברולט בדיגיטל, לתוך אידיאולוג'יק, שמחזיקה בתקציב דלק מוטורס
משה בנימין | (18)

יבואנית הרכב UMI המשווקת את המותגים שברולט, ביואיק וקדילק החליטה לסיים את ההתקשרות עם משרד הפרסום פובליסיס גלר נסיס לאחר כ-5 שנים של פעילות משותפת.

בחודשים האחרונים החליטה UMI לרענן את מערך הפרסום ובתקופה הקרובה תנהל מכרז על תקציבי הפרסום של דגמי הרכב הפרטיים: שברולט, ביואיק וקדילק שטופלו בגלר נסיס. במקביל לגלר נסיס מטופלים תקציבי הפרסום של מותגי הרכב המסחריים של UMI במשרד הפרסום דובצקי זקס אוברצקי. לאייס נודע כי לא צפויים שינויים בגזרה זו.

* רוצים לדבר על זה? כנסו לדף הפייסבוק של אייס

במכרז שעתיד להיפתח על תקציבי הרכב של UMI יחכה למתמודדים נתח נאה של הוצאה לפרסום. מותג הרכב שברולט הוא המותג המוביל בפרסום ב-2011 בקטגוריית הרכב. פעילות פובליסיס גלר נסיס, כולל משרד האינטראקטיב ארק שהוטמע לאחרונה לתוך אידיאולוג'יק מקבוצת פובליסיס נאמדת על פי יפעת בקרת פרסום בכ-16.3 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל מדובר בכ-25 מיליון שקלים.

הקוו התקשורתי המוביל של שברולט הושק אי שם ביולי 2010 תחת הסיסמה "ושהרכב הטוב ביותר ינצח" - בגרסה ישראלית לקמפיין אמריקאי, בו מאפשרים ללקוחות הפוטנציאליים לנהוג גם במכוניות המתחרות. שברולט בחרה ליצור השוואה בינה לבין דגמי מאזדה 3 וטויוטה קורולה בקמפיין מושקע ומתגרה במתחרים.

ב-UMI טרם החלו במגעים עם משרדי הפרסום ועדיין לא ידוע באיזו דרך יבחרו לנהל את המכרז או מה הם תנאי הסף שיוצבו בפני המתמודדים. על פניו מדובר בשוק צפוף עם אלטרנטיבות ספורות בלבד. משרדי הפרסום המובילים בישראל 'מסונדלים' עם תקציבי רכב אחרים. המשרד הבולט שנותר לאחרונה ללא תקציב רכב הוא זרמון גולדמן שנפרד מתקציב סיטרואן לטובת ראובני פרידן.

עם זאת, ב-UMI מודעים לאטרקטיביות הרבה של מותגי הרכב שהם מוציאים למדף ולקחו בחשבון את האפשרות שיהיו משרדי פרסום שיעדיפו להיפרד אחר כבוד ממותג הרכב בו הם מטפלים כיום כדי לפתוח ברומן חדש איתם.

את הסימנים הראשונים לסיום ההתקשרות בין פובליסיס גלר נסיס ל-UMI ניתן לאתר עוד במהלך ההטמעה של ארק אינטקראקטיב לתוך אידיאולוג'יק. סוכנות הדיגיטל שפעלה במסגרת גלר נסיס ומאוחר יותר במסגרת פובליסיס הייתה זו שטיפלה בפעילות הדיגיטל של מותגי הרכב. עם סגירתה והטמעת הפעילות לתוך אידיאולוג'יק נוצר ניגוד אינטרסים כתוצאה מכך שאידיאולוג'יק מחזיקה בתקציב הפרסום של דלק מוטורס (מאזדה) באונליין.

הדרך בה ניסו לשמר את תקציב שברולט בפובליסיס גלר נסיס הייתה השקה של יחידה דיגיטלית בתוך המשרד כדי ללוות אותו במקביל לאופליין. כעת, כאמור מגיע לסיומו מתווה ברירת המחדל.

תגובות לכתבה(18):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    גינדי זלצמן 22/01/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
    פיצוציה....שעה לא הייתם שורדים ביערות,
  • מספר אחת 22/01/2012 14:35
    הגב לתגובה זו
    הילדים המתלהבים הם גם אנשים כישרוניים להזכירך כל אחד ממשרדי הפרסום משתמש בקשריו האישיים בכדי להצליח אדלר, גיתם, באומן וכו'... לא השם עושה את המשרד אלא האנשים והם מעסיקים אצלם אנשים מהשורה הראשונה!
  • 12.
    מה יהיה ארז? לא נתגבר על הבושה? (ל"ת)
    תרצה גרונות 22/01/2012 11:14
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    יש פה כמה לשעברים של גלר, תתבגרו יא סתומים (ל"ת)
    חבר של יוסי....אתם י 22/01/2012 11:13
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    שמואל 21/01/2012 10:57
    הגב לתגובה זו
    זרמון, שלמור, גלר... עבר זמנם של המשרדים הגדולים. זו תקופה של חילופי דורות בענף
  • 9.
    פובליכסיס 20/01/2012 17:21
    הגב לתגובה זו
    פובליסיס תופסים תחת ובכלל אנשים די גועליים. יש משרדים טובים מהם בהרבה בכל התחומים. גם ובעיקר דיגיטל!
  • 8.
    מיכל 20/01/2012 11:22
    הגב לתגובה זו
    שלמור מאחוריך
  • 7.
    א 20/01/2012 10:56
    הגב לתגובה זו
    כל כלב בא יומו.זו רק התחלת העזיבות.
  • 6.
    ynet men 19/01/2012 22:39
    הגב לתגובה זו
    כל מי שמכיר את ירון מיואמאי יודע שהוא לא סובל את גלר נסיס שהונחתו עליו מלמעלה, הקשר היחידי הטוב שהיה לו עם מישהו שם זה עם תימור גורדון ועם שי גורן והוא גם לא הסתיר את זה אף פעם. עכשיו כשהם לא שם לא נשאר לו על מי לסמוך והוא הולך
  • אחת שיודעת... 22/01/2012 07:23
    הגב לתגובה זו
    YNET מן, ברור שאתה עובד בUMI או עובד איתם באופן צמוד. אתה קצת עילג ולא חכם במיוחד .. ירון - חי בסרט ולא מקצוען גלר נסיס - אנחנו ב2012 תתעוררו תימור- עבר זמנו שי גורן - רחבה היריעה מלתאר אבל נסכם זאת ב אגו אגו אגו ואגו
  • חבר'ה תרגיעו! (ל"ת)
    מבקר המדינה 22/01/2012 09:13
  • 5.
    אדון שוקו 19/01/2012 22:19
    הגב לתגובה זו
    נו באמת...
  • 4.
    חאפר 19/01/2012 20:35
    הגב לתגובה זו
    ;)
  • 3.
    אחד שיודע 19/01/2012 19:49
    הגב לתגובה זו
    איכס של לקוח
  • 2.
    דווקא חתיך יאיר גלר הזה, לא חבל לעזוב? (ל"ת)
    שאפו 19/01/2012 17:41
    הגב לתגובה זו
  • האמת חתיך, לדעתי הוא צריך .... (ל"ת)
    זילפה וחרפה 22/01/2012 11:01
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מי היה מנהל את הפירסום המגזרי שלהם? (ל"ת)
    sara 19/01/2012 17:06
    הגב לתגובה זו
  • מני 19/01/2012 19:08
    הגב לתגובה זו
    באיזה מגזר?