TV

טוויסטד והגביע הקדוש: הענקת הפסלון למשרד הזוכה ב-Extreme Concept

שמנו פעמינו עד לבני ברק כדי להעניק למשרד הפרסום טוויסטד שזכה בתחרות Extreme Concept את פסלון ה'קוביה'. צפו בשמפניות נפתחות
כתבי אייס | (1)

רמת החייל? מרכז ת"א? ממש לא, דווקא בני ברק היא הבית החם של פסלון ה'קוביה' (בעיצובו של יריב קדוש) שהוענק לזוכה בתחרות Extreme Concept של אייס - משרד הפרסום טוויסטד בבעלותם של אלון מוליאן וקרן פרידמן.

כזכור, ה'טוויסטדים' כבשו את המקום הראשון בתחרות הפרסום בזכות 'קמפיין הבולבלים' שהושק עבור מותג הקונדומים דורקס. עבורנו (ועבורכם) זו הייתה הזדמנות טובה לבקר במשרד ולהכיר את הצוות הדיגיטלי.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אחד שיודע :) 19/01/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
    עם כל הכבוד לקריאטיב ויש כבוד הבחורה שלוקחת את המשרד הזה קדימה היא קרן שבלעדיה שום דבר לא זז שם. תותחית אמיתית!