TOP5

הממבה השחורה מכה שנית; וסטודנטים לפרסום דואגים שלא תשארו לבד בעולם

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. עוד במדור: פרסומת לחטיף דיאטטי כי לכי תדעי מתי תצטרכי להיראות במיטבך
משה בנימין |

מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: אאודי, לונלי פלנט, NIKE, CRYSTALLIGHT ו-OLD NAVY.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

#KobeSystem רוצים להצליח, אבל באמת להצליח? NIKE יוצאים למהלך חדש בו הם לוקחים את רוח הניצחון והמצוינות, המהווים ערכי ליבה למותג , צעד גדול קדימה מעבר למה שחשבתם שאפשרי. בפרסומת החדשה לנעליים של הממבה השחורה - קובי בראיינט, אנו לומדים על שיטה, שיטה להגיע למצוינות שמעבר למצוינות, כל מה שצריך זה להקשיב לקובי. ריצ'רד ברנסון, ג'רי רייס וקניה ווסט כבר שם, ואתם?

SURVIVOR למה בכלל צריך לשמור על גוף רזה וחטוב? החטיף הדיאטטי CRYSTALLIGHT בסרט קטן וחכם שמעצים את החשיבות של התועלת של המוצר בצורה יוצאת דופן. ההיגיון פשוט, אנחנו אולי לא חושבים שיש טעם לשמור על המשקל ועל המראה הסקסי שלנו כשאנחנו תקועים בעבודה, יורד גשם בחוץ וכשאנחנו מתחת לעשר שכבות של סוודרים, אבל מי יודע, הכול יכול להשתנות...

LEGEND מהלך חדש של AUDI שמלמד את כולנו כי רכב הוא למעשה סוג של יצירה קלאסית, משהו שתמיד שווה לחזור אליו, שכן הקסם שלו לעולם לא באמת מתפוגג עבור הצרכן. 30 שנה מאז פיתוח הרכב שהביא לעולם את מערכת ההנעה הכפולה ושינה את פני עולם הרכב החליטו ב-AUDI שהגיע הזמן להחזיר את האגדה של QUATTRO לחיים חדשים. בסרט חדש בהשראת קלאסיקה אחרת, הספר מובי דיק, מספרים את סיפורו של הרכב שהיה למיתוס ועכשיו הוא שוב פה, על פס הייצור.

NOT LONELY כמו שכולנו יודעים, בשנים האחרונות, לאור השינויים והטלטלות בשוק, משרדי הפרסום נדרשים להמציא את עצמם מחדש, שכן הפרסום של היום הוא לא הפרסום של אתמול. כיום, אנו הפרסומאים נדרשים למצוא דרך לייצר ערך עבור הלקוחות שלנו לכל אורך שרשרת הערך השיווקית שלהם ולא רק בעזרת תקשורת חכמה. זה לא אקסטרה, זה העבודה ממש.

כך, בעולם, בתי ספר לפרסום כמו MIAMI AD SCHOOL דוחפים את התלמידים שלהם יותר ויותר לייצר רעיונות שחורגים מעבר לפרסום הקלאסי כדי לתת שרות טוב ללקוחות שלהם. כך נולד רעיון מעניין לאפליקציה ייחודית ל-Lonely Planet של אחד התלמידים, זהו לא רק פרסום אלא כלי עזר ממותג ללקוחות (BRAND UTILITY) שמאפשר להם למצוא דרך להסתדר בכל מקום שהם נוסעים אליו על ידי כך שהם יכולים לפגוש שם חברים או חברים של חברים, ובכך ליהנות מחוויה יותר מהנה במקום.

המלצת השבוע של צוות הדיגיטל שלנו RP DIGITAL: ב-old navy החליטו לחשוב בגדול. הם חברו לאפליקציה "שאזאם", הפיקו מספר קליפים מדליקים כאשר האומנים לובשים את הבגדים שלהם. וברגע שנכנסת לאפליקציה, זו זיהתה את השיר המתנגן ומיד שלחה אותך לעמוד היכרות עם האומן, צפייה בבגדים אשר האומן לובש בקליפ וגם - יכולת לקנות את הבגדים עצמם דרך האפליקציה.

את הקליפים הם שידרו בטלויזיה ובאינטרנט וכמובן גם בחנויות שלהם. חיבור מושלם בין החיים במציאות לחיים הדיגיטלים שלנו. יש לכם את האפליקציה של שאזאם? תבחנו אותה על הקליפ הבא:

ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה