הממבה השחורה מכה שנית; וסטודנטים לפרסום דואגים שלא תשארו לבד בעולם
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: אאודי, לונלי פלנט, NIKE, CRYSTALLIGHT ו-OLD NAVY.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק -
#KobeSystem
רוצים להצליח, אבל באמת להצליח? NIKE יוצאים למהלך חדש בו הם לוקחים את רוח הניצחון והמצוינות, המהווים ערכי ליבה למותג , צעד גדול קדימה מעבר למה שחשבתם שאפשרי. בפרסומת החדשה לנעליים של הממבה השחורה - קובי בראיינט, אנו לומדים על שיטה, שיטה להגיע למצוינות שמעבר למצוינות, כל מה שצריך זה להקשיב לקובי. ריצ'רד ברנסון, ג'רי רייס וקניה ווסט כבר שם, ואתם?
SURVIVOR
למה בכלל צריך לשמור על גוף רזה וחטוב? החטיף הדיאטטי CRYSTALLIGHT בסרט קטן וחכם שמעצים את החשיבות של התועלת של המוצר בצורה יוצאת דופן. ההיגיון פשוט, אנחנו אולי לא חושבים שיש טעם לשמור על המשקל ועל המראה הסקסי שלנו כשאנחנו תקועים בעבודה, יורד גשם בחוץ וכשאנחנו מתחת לעשר שכבות של סוודרים, אבל מי יודע, הכול יכול להשתנות...
LEGEND
מהלך חדש של AUDI שמלמד את כולנו כי רכב הוא למעשה סוג של יצירה קלאסית, משהו שתמיד שווה לחזור אליו, שכן הקסם שלו לעולם לא באמת מתפוגג עבור הצרכן. 30 שנה מאז פיתוח הרכב שהביא לעולם את מערכת ההנעה הכפולה ושינה את פני עולם הרכב החליטו ב-AUDI שהגיע הזמן להחזיר את האגדה של QUATTRO לחיים חדשים. בסרט חדש בהשראת קלאסיקה אחרת, הספר מובי דיק, מספרים את סיפורו של הרכב שהיה למיתוס ועכשיו הוא שוב פה, על פס הייצור.
NOT LONELY
כמו שכולנו יודעים, בשנים האחרונות, לאור השינויים והטלטלות בשוק, משרדי הפרסום נדרשים להמציא את עצמם מחדש, שכן הפרסום של היום הוא לא הפרסום של אתמול. כיום, אנו הפרסומאים נדרשים למצוא דרך לייצר ערך עבור הלקוחות שלנו לכל אורך שרשרת הערך השיווקית שלהם ולא רק בעזרת תקשורת חכמה. זה לא אקסטרה, זה העבודה ממש.
כך, בעולם, בתי ספר לפרסום כמו MIAMI AD SCHOOL דוחפים את התלמידים שלהם יותר ויותר לייצר רעיונות שחורגים מעבר לפרסום הקלאסי כדי לתת שרות טוב ללקוחות שלהם. כך נולד רעיון מעניין לאפליקציה ייחודית ל-Lonely Planet של אחד התלמידים, זהו לא רק פרסום אלא כלי עזר ממותג ללקוחות (BRAND UTILITY) שמאפשר להם למצוא דרך להסתדר בכל מקום שהם נוסעים אליו על ידי כך שהם יכולים לפגוש שם חברים או חברים של חברים, ובכך ליהנות מחוויה יותר מהנה במקום.
המלצת השבוע של צוות הדיגיטל שלנו RP DIGITAL: ב-old navy החליטו לחשוב בגדול. הם חברו לאפליקציה "שאזאם", הפיקו מספר קליפים מדליקים כאשר האומנים לובשים את הבגדים שלהם. וברגע שנכנסת לאפליקציה, זו זיהתה את השיר המתנגן ומיד שלחה אותך לעמוד היכרות עם האומן, צפייה בבגדים אשר האומן לובש בקליפ וגם - יכולת לקנות את הבגדים עצמם דרך האפליקציה.
את הקליפים הם שידרו בטלויזיה ובאינטרנט וכמובן גם בחנויות שלהם. חיבור מושלם בין החיים במציאות לחיים הדיגיטלים שלנו. יש לכם את האפליקציה של שאזאם? תבחנו אותה על הקליפ הבא:
ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקואיפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
ערב ללא הפקת תוכן מקורית שודר אתמול בערוצי הטלוויזיה; מבחינת המהדורות המרכזיות, אמנם הרייטינג של חדשות 12 בראש הטבלה, אבל ניכרת מגמת ירידה; המרוויחים הגדולים הם ערוץ 13, שחוזרים למספרים גבוהים - לטבלת הרייטינג המלאה
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר אמנם בסטטוס קוו, אך לאחרונה ניכרת דעיכה אצל המובילה הנצחית, חדשות 12, שעמדה אמש על 12.5% רייטינג ו-313 אלף צופים, חדשות 13 ניצלו את ההזדמנות והיו במקום השני עם 7.2% ו-176 אלף צופים. חדשות 14 היו במקום השלישי מבחינת רייטינג אבל במקום השני מבחינת כמות צופים, עם 198 אלף צופים ו-6.6% רייטינג. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.4% רייטינג בלבד ו-112 אלף צופים בסך הכל. וכך, אמש היה אחד הערבים המאוזנים ביותר מבחינת פיזור הרייטינג במהדורות החדשות המרכזיות.
איפה התוכן המקורי בפריים טיים?
אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 14.1% רייטינג ו-345 אלף צופים. במקום השני היה "יהיה טוב" של כאן11, תכנית הראיונות של עמרי אסנהיים, שהפעם היתה עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 10.2% ו-233 אלף צופים. לאחר מכן מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8.6%, אך יחסית מעט צופים (200 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 249 אלף צופים, כלומר במקום השני מבחינת צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 8.4%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם רייטינג של 3.5% ו-75 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השני, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-44 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.8% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני , עם 2% ו-50 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1.4% ו-31 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם אלמוג בוקר בקשת 12 הוביל עם 7% רייטינג ו-175 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 5.5% רייטינג ו-97 אלף צופים בלבד.
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 7.9% ברייטינג ו-206 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 7.2% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5.5% ו-141 אלף צופים.
.jpg)