אובמה, סרקוזי והמלכה אליזבת מכניסים את גיתם BBDO למגזין Archive
קמפיין פרינט חדש של משרד הפרסום גיתם BBDO ל'ניקול' בכיכובם של אובמה, סרקוזי והמלכה אליזבת, ישולב במהדורה הקרובה של מגזין Archive היוקרתי.
קמפיין הפרינט של גיתם למגבונים הלחים לזכוכית של ניקול זכה לחשיפה בינלאומית במספר בלוגים ואתרי פרסום מסביב לעולם. בקמפיין נראים אובמה, סרקסוזי והמלכה אליזבת 'מעוכים' על זכוכית כאילו היו עיתון שמנגבים איתו את החלון. הקופי שמלווה את הויזואל הוא "מספיק עם העיתונים", כאשר החלופה המקצועית הם מגבונים לחים מיוחדים לניקוי משטחי זכוכית.
גיא בר, מנהל הקריאייטיב הראשי של גיתם: "תמיד כיף ומחמם את הלב לקבל הכרה ממגזין יוקרתי כמו Archive. לפי התהודה לקמפיין אני מאמין שהוא יביא השנה הישגים נוספים".
המודעות: ניקולא סרקוזי, ברק אובמה והמלכה אליזבת
קרדיטים: מנהל קריאייטיב ראשי: גיא בר, סמנכ"ל קריאייטיב: דני יעקובוביץ', ארט: נגה קרה, קופי: תומר אברמוביץ', ביצוע: אלכס מליק, סמנכ"לית לקוחות: אליקה מרחבי, מנהלת לקוחות: עידית זמר, תקציבאית: נעמה טהורי, הפקה: נגה שגיא, צלם: ליאור נורדמן.
- 4.ירון וינברג 28/02/2012 06:38הגב לתגובה זולשמחתי עשיתי כמה צילומים לניקול עבורכם יחד עם יגאל עזרא. כמה כיף לראות עבודה זו ,רעיון מגניב וביצוע מעולה ,בהצלחה
- 3.מעולה!! (ל"ת)א.א 20/01/2012 23:02הגב לתגובה זו
- 2.פול 19/01/2012 00:32הגב לתגובה זויופי תומר, אחלה קמפיין
- 1.שיחקתם אותה (ל"ת)כל הכבוד 18/01/2012 19:33הגב לתגובה זו