COM&SENSE יטפלו בתקציב הדיגיטל של מותג האופנועים האיטלקי DUCATI

זרוע הדיגיטל של משרד יחסי הציבור, תקשורת ואסטרטגיה תנהל את פעילות הרשת והפייסבוק של המותג DUCATI, בתיאום עם פעילות המותג העולמי
כתבי אייס | (1)

מותג האופנועים האיטלקי DUCATI בחר בזרוע הדיגיטל של חברת COM&SENSE תקשורת ואסטרטגיה לניהול תקציב הדיגיטל של המותג.

מחלקת הדיגיטל והקריאייטיב מרקטינג תנהל, בין היתר, את פעילות הרשת והפייסבוק של דוקטי בסנכרון עם פעילות הרשת והמדיה החברתית של מותג DUCATI העולמי.

על לקוחות COM&SENSE נמנים, בין היתר 'שירותי בריאות כללית', קבוצת 'יפעת', ATRADE מקבוצת AVA העולמית, 'דרבן השקעות' מקבוצת פישמן, חברות נדל''ן, פירמות עורכי דין מובילות וחברות נוספות.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מקצוענים!! כל הכבוד (ל"ת)
    GIL 17/01/2012 16:30
    הגב לתגובה זו