מי נגד מי בתחרות Extreme Concept: רשימת העבודות והמשרדים המתמודדים

20 משרדי פרסום שהגישו בסה"כ 35 עבודות משתתפים בתחרות הפרסום של אייס בחסות פג'ו 107. שלב השיפוט לקראת סיום, לפניכם הרשימה המלאה
משה בנימין | (6)

תחרות הפרסום של אתר אייס בחסות פג'ו 107 - Extreme concept קרובה לסיום. מרבית השופטים כבר הגישו את דירוג הציונים למהלכים המשתתפים בתחרות ובמהלך היום (יום ה) נדע מהו המהלך ומשרד הפרסום הזוכה.

כאמור, 20 משרדי פרסום ניגשו להתמודדות על המהלך האמיץ והמאתגר של 2011. מהעשירייה הראשונה של ענף הפרסום מתמודדים משרדי הפרסום מקאן אריקסון, אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי, שלמור אבנון עמיחי וגיתם BBDO.

משרדים נוספים שמשתתפים בתחרות הם: דרורי שלומי שקד, שמעוני פינקלשטיין ברקי, ענבר מרחב, LEAD, חברון זלצמן שביט, הביילינים ופרסום שניידרמן ופלא-פה. בגזרת האינטראקטיב - המשרדים הם: אידיאולוג'יק, dsay, ארק, טוויסטד, טוונטי-טרי וה-MIZBALA במהלך משותף וה-MIZBALA בהגשה לבד.

העבודות המתמודדות בתחרות

מקאן אריקסון: מהלך סלקום ווליום והמהלך האחרון עבור הרשות למלחמה בסמים.

אדלר חומסקי: מהלך שילוט החוצות עבור גולף GTI

באומן בר ריבנאי: מהלך 'סבתא סעדה' עבור מקופלת, מהלך 'קשרי דם' במסגרת פרויקט האימפוסיבל בריף ומהלך 'עלמה'.

שלמור אבנון עמיחי: המהלך עבור עמותת 'עלה', מהלך 'חילופי הזוגות' עבור הוועד למלחמה באיידס ומהלך שטראוס - שמות המשפחה.

גיתם BBDO: מהלך הרדיו עבור האגודה למלחמה בסרטן, מהלך ישראייר ו-WAZE, מהלך ישראייר - פרסום מבוסס מיקום וישראייר - מחיר שרק תושבי אילת יכולים לראות.

דרורי שלומי שקד: מהלך אלפא רומיאו

שמעוני פינקלשטיין ברקי: מהלך 'החזרה לטבע' עבור חברת JEEP ומהלך 'בתוך מכונת כביסה' עבור חברת ARISTON.

ענבר מרחב: המהלך עבור חברת 'גלי'

LEAD: מהלך 'מכללת פשרה' עבור רשת מכוני הפסיכומטרי 'יואל גבע'

חברון זלצמן שביט: 'שלושת החזירים' עבור חברת התקשורת FREE

הביילינים: המהלך עבור חברת 'זאפ' מקבוצת דפי זהב

פרסום שניידרמן: המהלך עבור עמותת אל סם - 'המקומות של היום הם לא המקומות של הלילה'

פלא-פה: מהלך מכתבי האהבה עבור חברת 'ויאגרה'

אידיאולוג'יק: מהלך הקידום העצמי בטכנולוגיית ה-VCL visual check in logo, מהלך פריגת - תחנות החיוכים, מהלך קוקה-קולה מלך המחזור ומהלך קוקה קולה פייסלוק.

dsay: קמפיין הדרושים בעמודי הפייסבוק של המתחרים, מהלך 1000 הדקות עבור בזק ומהלך 'אשתי שברה לי את הטלוויזיה' עבור LG.

ארק אינטראקטיב: מהלך לאומי קארד - מתחם הבילויים המפנק, מהלך קרלסברג - Beer King ומהלך ה-Webcycle עם עיריית ת"א.

טוויסטד: מהלך ה'בולבולים' עבור דורקס

טוונטי-טרי ו-MIZBALA: הקמפיין מבוסס המיקום לקידום אפליקציית ifidie

MIZBALA: מהלך ה-PR/באזז עבור 'לייק סטור'.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    לילך 15/01/2012 23:18
    הגב לתגובה זו
    הגיע הזמם לתוצאות, לא?...
  • 4.
    איריס ברוך 15/01/2012 11:40
    הגב לתגובה זו
    שגם הגולשים שלכם יוכלו להתעניין בתחרות? נראה לכם שאני זוכרת אתץ המהלך של הביילינים לזאפ? או מהלך הרדיו של האגודה למלחמה בסרטן? או וואטאבר שהיה לפני חצי שנה?
  • 3.
    אין כמו הבולבולים!!! (ל"ת)
    בונה חופשי 15/01/2012 11:37
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שילוח 14/01/2012 18:45
    הגב לתגובה זו
    בואי איריס... הולכים
  • 1.
    פחחחחחחחחח 12/01/2012 15:01
    הגב לתגובה זו
    היחיד שהיה אקסטרים בארץ היה Arena Loves fashion
  • 12/01/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    אין בזה שום אלמנט פרסומי מעבר לגירוי שטחי