JCDecaux - פרויקט בטיחות בדרכים: נבחרו מודעות המשרדים וחמשת הגולשים

5 המודעות הזוכות מתוך עשרות שהוגשו לפרויקט והועלו בעמוד הפייסבוק של JCDecaux יצטרפו למודעות של 9 משרדי פרסום ויוצגו ת"א. צפו במודעות
כתבי אייס | (26)

הקמפיין הקהילתי המיוחד של חברת החוצות JCDecaux למען בטיחות בדרכים יוצא לדרך. בשבוע האחרון נבחרו על ידי מערכת אייס וצוות JCDecaux חמש המודעות הזוכות מתוך עשרות שהוגשו לפרויקט בעמוד הפייסבוק 'שמים פס לקטל בכבישים'. זאת במסגרת ההזמנה הפתוחה לקהל הרחב להציג פתרונות קריאטיביים בנושאי בטיחות בדרכים. בנוסף ל-5 המודעות הזוכות מקרב הקהל הרחב השתתפו השנה בקמפיין 9 משרדי פרסום: גיתם BBDO, שלמור אבנון עמיחי Y&R, יורו ישראל, אדלר חומסקי, פובליסיס גלר נסיס, יהושע TBWA, ענבר מרחב, ראובני פרידן ולעומק התודעה. כל משרד שלח מספר רעיונות אך נבחרה כרזה אחת מכל משרד.

הפרויקט החברתי השנתי של JCDecaux החל לפני כחודש כאשר פנתה החברה למשרדי הפרסום המובילים בארץ לקחת חלק בקמפיין. במקביל ולראשונה השנה העניקה חברת החוצות לקהל הרחב הזדמנות להגיש מודעות ולהשתתף בקמפיין. הקמפיין יעלה על גבי 300 פני פרסום במתקני JCDecaux ברחבי תל אביב-יפו למשך כל חודש ינואר, במהלכו יתחלפו השלטים מספר פעמים כך שיוצגו לפחות 1000 פני פרסום.

בקרב הקהל הרחב, למעלה ממאה גולשים ברשת, חלקם סטודנטים לעיצוב גרפיקה ופרסום וחלקם ללא שום רקע בתחום העלו מודעות פרסום לעמוד הפייסבוק שהוקם לצורך כך. בתחילה הודיעה חברת JCDecaux כי 3 מודעות הפרסום המקוריות והמעניינות ביותר יקחו חלק בקמפיין התקשורתי. לאחר בחינת הרעיונות והמודעות בעמוד והתרשמות לטובה, בחרה החברה ב-5 צוותים של גולשים מאושרים: עידו קרביץ והדר בללי, עוזי שפירא, אברהם זקס, ניר פלקס ומשרד פרסום בלאנקו (אביתר סדון, יורה וסילביצקי ושרון טל) אשר יזכו לראות את הרעיונות שלהם מוצגים לצד משרדי הפרסום על גבי מתקני חברת JCDecaux ברחבי תל אביב-יפו למשך 10 ימים.

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל: "הגורם האנושי התגלה ככזה שמשפיע רבות על תאונות דרכים עקב צריכת אלכוהול הגורמת להתנהגות פזיזה על הכביש. אנו, בחברת JCDecaux מאמינים כי רק על ידי חינוך ניתן לעשות שינוי ולכן החלטנו להעלות למודעות נושא חשוב זה על ידי התחרות הייחודית בנושא. אני מודה לגולשים ולצוותים הקריאטיביים אשר נטלו חלק בקמפיין, כולי תקווה כי הקמפיין העולה בימים אלה יביא לשינוי ולא הקטן ביותר".

גיתם BBDO קרדיטים: ליאב גוטשטיין - ארט דיירקטור. איקו יפרח - קופירייטר. דני יעקובוביץ' - סמנכ"ל קריאייטיב

EURO ישראל קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב - בן סבר. ארט דירקטור - אלחנדרו פלדמן. קופירייטר - עודד נדיר. צלם - מנחם רייס. מפיקה - דנה קארו. מנהלת מחלקת לקוחות - מאיה כהן. סופרווייזר - מקס גיפס. מנהל מחלקת אסטרטגיה - ד"ר אורי אורן. פלנרית - פנינה ויסמן

ענבר /מרחב קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב - רובי ניסן. מנהלת קרייאיטיב - מיטל יאיר-פרץ. קופירייטרים - רויטל אורנבך ועמית פולק. ארט דיירקטור - אלעד בעדני. צלם - עומר מסינגר

ראובני פרידן IPG קרדיטים: ארט - דימה קוגן. קופי - ינאי וולף

לעומק התודעה קרדיטים: ארט - לופיטה רוחס. קופי - מיכל אפשטיין. סמנכ"ל קריאייטיב - ארז מיטל

שלמור אבנון עמיחי קרדיטים: צור גולן - מנהל קריאייטיב ראשי. רועי כהן - סמנכ"ל קריאייטיב שגיא בלומברג - סמנכ"ל קריאייטיב. עידו כהן - קופי. שירה רונן - ארט

אדלר חומסקי & ורשבסקי קרדיטים: סמנכל קריאיטיב - טל ריבן. מנהל קריאיטיב - מוטי רובינשטיין קופירייטר - אורי שוהם. ארטים - שגית בן עמי, איריס מסראווי ועומר פריזנט

גלר נסיס PUBLICIS קרדיטים: ארט - מורן קל. קופי - אסף תמיר

יהושע TBWA קרדיטים: משנה למנכ ל ומנהל קריאייטיב ראשי - טל רביב. קריאייטיב לידר - עמית סטולר. מנהל קריאייטיב - תומר פולישוק. קופירייטר - אושרת סלמה. ארט דיירקטור - אודי עובדיה. סטודיו - אסף מסעוד ויוליה טיטוב

5 המודעות הזוכות של הגולשים ארט וקופי: ניר פלקס

ארט וקופי: עוזי שפירא

קופי: עידן קרביץ, ארט: הדר בללי

אברהם זקס

משרד הפרסום בלנקו קופי: יורה וסילביצקי, ארט: שרון טל

תגובות לכתבה(26):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    שמור 15/01/2012 14:46
    הגב לתגובה זו
    http://adsoftheworld.com/media/outdoor/espn_golf
  • 15.
    אינטרסים אינטרסים 15/01/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
    כל מודעות החובבנים מדליקות לאללה (יותר טובות מחלק מהמשרדים)... אבל צר לי לבשר לכם שבתור תל אביבי... עדיין לא ראיתי אפילו אחת מהן על התחנות... אל תתבאסו... לג'יי סי אין סיכוי לגזור עליכם קופון עתידי כמו על המשרדים
  • 14.
    אדם 12/01/2012 11:05
    הגב לתגובה זו
    מה לעשות?
  • 13.
    לאברהם זקס 11/01/2012 23:53
    הגב לתגובה זו
    נראה לי שאתם לא קולטים את עומק הרעיון פשוט מדהים!
  • 12.
    מנהל קריאיטיב במיל' 11/01/2012 23:04
    הגב לתגובה זו
    היחידה שטובה במרחק אדיר מהאחרות זה ה"שמור מרחק" אדלר. כשמתקרבים לשלט הטקסט נעלם ורק ש-ש-ו-מ-ר-י-ם מ-ר-ח-ק רואים מה שכתוב. סחתיש...
  • ותודה לאדלר שהבהירו לנו מה אנחנו רואים. (ל"ת)
    רוברטו ייצוג אומנים 12/01/2012 10:16
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    עוזי שפירא עשה עבודה יפה. שאפו (ל"ת)
    קוטי 11/01/2012 21:37
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אהרון ברק 11/01/2012 20:33
    הגב לתגובה זו
    http://www.jimhilvertbruce.com/?attachment_id=697 העתיקו מודעה מפורסמת ויפה בצורה פחות מוצלחת ועוד זכו.. סחתיין לשאר המודעות היצירתיות!
  • הוא לא העתיק - הוא עשה מזה סידרה.. (ל"ת)
    סנגור מטעם המדינה 11/01/2012 21:55
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    קופי בכיר 11/01/2012 18:02
    הגב לתגובה זו
    ד"א גם קמפיין הפיסטוקים הזוי לחלוטין
  • יעל 12/01/2012 11:41
    הגב לתגובה זו
    העיקר שמו קרדיט כדי לעבוד על כולם
  • די כבר ללכלך. חבורה של קנאים מגעילים. (ל"ת)
    קופי עלק 11/01/2012 19:20
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אהבת חינם 11/01/2012 18:01
    הגב לתגובה זו
    תמיד יהיה מה להגיד לאנשים קטנים דבר רע להגיד. כל הכבוד לכולם יש עבודות מדהימות במיוחד של המשרדים הקטנים.
  • 7.
    לא בכיין 11/01/2012 17:59
    הגב לתגובה זו
    ביקשתם מודעות גולשים ושפטתם לפי עיצוב ולא לפי רעיון. לראיה שגם במודעות הגולשים נכנסו מודעות של משרדי פרסום. הייתם צריכים לומר מלכתחילה שעיצוב המודעה נלקח בחשבון בהחלטה על המודעות הזוכות ולא רק רעיון כפי שנתתם לגולשים לחשוב.
  • ari 11/01/2012 18:17
    הגב לתגובה זו
    קריטריונים לשיפוט המודעות הם: מקוריות, העברת המסר, התאמה לפרסום חוצות. מתוך התקנון. התאמה לפרסום חוצות כולל עיצוב תואם
  • 6.
    דניאל 11/01/2012 17:18
    הגב לתגובה זו
    יש כאן כמה עבודות מדהימות. במיוחד של גיתם ושל יורו.
  • אמר בן סבר (ל"ת)
    כן פשר 11/01/2012 20:57
    הגב לתגובה זו
  • דווקא לא (ל"ת)
    גיא בר 12/01/2012 10:06
  • 5.
    פיהוקקקקק 11/01/2012 17:01
    הגב לתגובה זו
    אין פה מודעה אחת שמתקרבת לאיכות שמשרד פרסום אמיתי אמור להנפיק. התחכמויות שתרצה גרנות אולי היתה נותנת להן ציון 100 אבל בתכל'ס מודעות שלא אומרות כלום.
  • 4.
    מתחום 11/01/2012 16:58
    הגב לתגובה זו
    ניר פלקס ומקאן עשו עבודה טובה, כל השאר נראה כמו שנה אלף בבית הספר שלא נדבר על שיש פה כמה דברים שכבר עשו פעם וגם ביצעו את זה יותר טוב.
  • 3.
    גיתם מ-ע-ו-ל-ה (ל"ת)
    לא עובד בגיתם! 11/01/2012 16:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ראובני פרידן הכי טוב! (ל"ת)
    ערה 11/01/2012 16:49
    הגב לתגובה זו
  • התכוונת הכי גרוע! (ל"ת)
    או שלא 12/01/2012 00:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פרסומניק 11/01/2012 16:35
    הגב לתגובה זו
    סטודנטיאלי ומטה
  • ELI 11/01/2012 16:55
    הגב לתגובה זו
    האמת שאף מודעה לא עשתה לי בום בבטן.
  • אתה אפס עלוב (ל"ת)
    11/01/2012 16:54
    הגב לתגובה זו