למי שהתגעגע, גדעון עמיחי יחכה לכם בפראג: יכהן כיו"ר צוות השופטים ב-PIAF
גדעון עמיחי, השותף הפורש ממשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי בדרך ל'פגישת מחזור' עם ענף הפרסום הישראלי. עמיחי יעמוד בראש צוות השופטים בתחרות הפרסום הצ'כית PIAF 2012 - תחרות שמשרדי הפרסום בישראל התחרו בה בשנים האחרונות.
הבחירה בעמיחי היא המשך ישיר של ההערכה לה הוא ומשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי זוכה. בשנה שעברה נבחר קמפיין של משרד הפרסום לזוכה היחיד ב'גראנד פרי' המוענק לעבודה איכותית ובולטת מעל השאר בצורה יוצאת דופן. הגראנד פרי הוענק לשלמור עבור קמפיין ה-Get Tested לוועד למלחמה באיידס.
בהודעה על מינויו כותבים מארגני הפסטיבל: "עמיחי, אשר זכה בתחרויות פרסום בינלאומיות רבות ואחד מאנשי הקריאייטיב המכובדים בעולם מעריך את גישת החדשנות של PIAF בכל הנוגע לקמפיינים תקשורתיים. כחבר בצוות השיפוט בשנה שעברה, לעמיחי ניתנה ההזדמנות ללמוד את הדרך בה העבודות נשפטות".
בנוסף לעמיחי ישפטו בתחרות גם לואיס סאנצ'ז, מנהל הקריאייטיב הראשי במשרד הפרסום Almap BBDO Brazil. צוות השיפוט המלא של התחרות יורכב מ-14 שופטים. הרשימה המלאה תתפרסם לקראת סוף ינואר.
השיפוט בתחרות הצ'כית כולל 2 סבבים ו-12 קטגוריות שונות. הקטגוריות הייחודיות הן פרסומות למותגי בירה וקמפיינים למוסדות ממשלתיים. מועד ההגשות יחל בחודש פברואר. רשימת השורטליסטים תפורסם באמצע חודש אפריל ואירוע הסיום יתקיים ב-26 לאפריל.
- 2.עזרא – שאלוהים יעזור 11/01/2012 18:41הגב לתגובה זועזרא – שאלוהים יעזור לך.... מוטי רוזינק
- 1.עזרא 11/01/2012 15:33הגב לתגובה זובקרוב אף אחד לא ידע מי זה שלמור אבנון בכלל
- כן, ואתה עזרא ממש כוכב על (ל"ת)11/01/2012 17:08הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
