'טוויסטד' על הקו: תטפל בתקציב הפרסום בדיגיטל של חברת התקשורת 'הלו 015'
חברת האינטראקטיב טוויסטד בבעלותם של אלון מוליאן וקרן פרידמן תטפל בתקציב הפרסום בדיגיטל של חברת התקשורת 'הלו 015' - כך נודע לאייס.
תקציב הפרסום (בדיגיטל) של החברה עתיד לעמוד על כ-3 מיליון שקל. תקציב המדיה של חברת התקשורת ינוהל בנפרד על ידי משרד הפרסום יורו ישראל מקבוצת ארד תקשורת, כמו גם תקציב היח"צ של החברה. לפרזנטור החברה עבור קמפיין ההשקה נבחר אלון דה לוקו, זוכה העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי 'חי בלה לה לנד'.
הדגש בקמפיין ההשקה יופנה ל"שבירת ההרגל לחייג לחו"ל רק מהבית". כך על פי טוויסטד. הפרזנטור, דה לוקו, יופיע בפרסומות טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות וכן בקמפיין האינטרנט. סיסמת המהלך היא - "מהנייד לחו"ל, הכי זול שיש".
אלי דולב, מנהל השיווק של 015: "אנחנו רואים חשיבות רבה בפעילות הדיגיטל של החברה, מבחינתנו כחברת תקשורת בעידן הדיגיטלי זוהי פלטפורמה חשובה ביותר לפגוש את הצרכן. אני שמח שטוויסטד נבחרה להיות השותף שלנו לדרך בזכות האסטרטגיה הדיגיטלית המקיפה בעולמות של גיוס ושירות לקוחות. אין לי ספק שביחד נמקסם את הפעילות שלנו בנדל"ן הדיגיטלי של המותג הלו 015".
מחירי החברה (כוללים מע"מ וללא דמי קישוריות) מנייח ומנייד: שיחה לארה"ב, רוסיה וסין תעלה 3 אגורות, שיחה לבריטניה תעלה 6 אגורות ושיחה לצרפת תעלה 7 אגורות. מחירי החברה הם ללא דמי מנוי או דמי הרשמה קבועים, ולכל לקוח - רשום או מזדמן.
- 6.בלי מדיה ? אז 3 מיליון על מה פה? (ל"ת)חיים 12/01/2012 09:40הגב לתגובה זו
- 5.מהתחום 11/01/2012 17:03הגב לתגובה זוהאמת זה תמוה - אני כמעט בטוחה שטוויסטד קיבלו את זה כי אלון וקרן עבדו יחד עם מר דולב במקאן - יתכן ? אבל אין ספק שזאת בחירה רעה . קרן ואלון לא עושים כלום ושום דבר ויחסם למדיה היא בדיחה גמורה .
- צודק במאה אחוז!!!!!! (ל"ת)ההוא שיודע 12/01/2012 13:07הגב לתגובה זו
- 4.11/01/2012 14:40הגב לתגובה זוכמו שאני מכיר את מוליאן וחבורתו הם בטח יעשו איזה טייק אוף מגעיל לבזק ויעזרו להרוס את המותג כמו שרק הם יודעים.
- 3.הווא שיודע 11/01/2012 13:20הגב לתגובה זומשרד ברמה נחותה.. אין השקעה בלקוחות.. לא יגיעו לשום מקום אולי עם קצת מזל.. צוות על הפנים וניהול לקוח כושל. סתתם מזל של מתחילים כי המצב לא טוב בענף הפרסום
- אחת שיודעת 11/01/2012 23:43הגב לתגובה זואיזה עצוב שכואב לאנשים שטוויסטד מצליחים גם שהשוק בירידה יש בטוויסטד את השירות המקצועי ביותר ללקוחות ואת אנשי המקצוע הטובים ביותר! נתראה בקקטוס. זה כבוד לעבוד עם אלון מוליאן והצוות הנהדר שלו מאחלת לכל לקוח שרוצה להצליח לעבוד עם טוויסטד!
- ההוא שיודע 12/01/2012 13:06איך שמים לב שאתע ובדת במשרד הזה אני מכיר את המשרד בתור לקוח והוא על הפנים של משרד !!!!
- 2.אמילי 11/01/2012 13:00הגב לתגובה זומי הלקוח ואת מי הם מקדמים. מה חשוב היה בידיעה גם להכניס את אלון שהיה מקבל ידיעה נפרדת במספר לא מבוטל של במות במדיה?זאת הידיעה הראשונה שצריכים לצאת איתה?
- 1.משרד של דאחקות (ל"ת)משה 11/01/2012 12:59הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
