פרסום ראשון

'טוויסטד' על הקו: תטפל בתקציב הפרסום בדיגיטל של חברת התקשורת 'הלו 015'

תקציבי המדיה והיח"צ יטופל ביורו ישראל מקבוצת ארד תקשורת. תקציב הדיגיטל של המותג מוערך בכ-3 מיליון שקלים. אלון דה לוקו ישמש כפרזנטור
משה בנימין | (10)

חברת האינטראקטיב טוויסטד בבעלותם של אלון מוליאן וקרן פרידמן תטפל בתקציב הפרסום בדיגיטל של חברת התקשורת 'הלו 015' - כך נודע לאייס.

הלו 015 (hallo) אשר הוקמה לפני כמספר חודשים פועלת בזירת התקשורת כמפעיל בינלאומי. לדברי החברה, היא תספק שיחות מהארץ לחו"ל, ומחו"ל לארץ במחירים זולים במיוחד - בפער של 30% ממחירי השוק כיום.

תקציב הפרסום (בדיגיטל) של החברה עתיד לעמוד על כ-3 מיליון שקל. תקציב המדיה של חברת התקשורת ינוהל בנפרד על ידי משרד הפרסום יורו ישראל מקבוצת ארד תקשורת, כמו גם תקציב היח"צ של החברה. לפרזנטור החברה עבור קמפיין ההשקה נבחר אלון דה לוקו, זוכה העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי 'חי בלה לה לנד'.

הדגש בקמפיין ההשקה יופנה ל"שבירת ההרגל לחייג לחו"ל רק מהבית". כך על פי טוויסטד. הפרזנטור, דה לוקו, יופיע בפרסומות טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות וכן בקמפיין האינטרנט. סיסמת המהלך היא - "מהנייד לחו"ל, הכי זול שיש".

אלי דולב, מנהל השיווק של 015: "אנחנו רואים חשיבות רבה בפעילות הדיגיטל של החברה, מבחינתנו כחברת תקשורת בעידן הדיגיטלי זוהי פלטפורמה חשובה ביותר לפגוש את הצרכן. אני שמח שטוויסטד נבחרה להיות השותף שלנו לדרך בזכות האסטרטגיה הדיגיטלית המקיפה בעולמות של גיוס ושירות לקוחות. אין לי ספק שביחד נמקסם את הפעילות שלנו בנדל"ן הדיגיטלי של המותג הלו 015".

מחירי החברה (כוללים מע"מ וללא דמי קישוריות) מנייח ומנייד: שיחה לארה"ב, רוסיה וסין תעלה 3 אגורות, שיחה לבריטניה תעלה 6 אגורות ושיחה לצרפת תעלה 7 אגורות. מחירי החברה הם ללא דמי מנוי או דמי הרשמה קבועים, ולכל לקוח - רשום או מזדמן.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    בלי מדיה ? אז 3 מיליון על מה פה? (ל"ת)
    חיים 12/01/2012 09:40
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מהתחום 11/01/2012 17:03
    הגב לתגובה זו
    האמת זה תמוה - אני כמעט בטוחה שטוויסטד קיבלו את זה כי אלון וקרן עבדו יחד עם מר דולב במקאן - יתכן ? אבל אין ספק שזאת בחירה רעה . קרן ואלון לא עושים כלום ושום דבר ויחסם למדיה היא בדיחה גמורה .
  • צודק במאה אחוז!!!!!! (ל"ת)
    ההוא שיודע 12/01/2012 13:07
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    11/01/2012 14:40
    הגב לתגובה זו
    כמו שאני מכיר את מוליאן וחבורתו הם בטח יעשו איזה טייק אוף מגעיל לבזק ויעזרו להרוס את המותג כמו שרק הם יודעים.
  • 3.
    הווא שיודע 11/01/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    משרד ברמה נחותה.. אין השקעה בלקוחות.. לא יגיעו לשום מקום אולי עם קצת מזל.. צוות על הפנים וניהול לקוח כושל. סתתם מזל של מתחילים כי המצב לא טוב בענף הפרסום
  • אחת שיודעת 11/01/2012 23:43
    הגב לתגובה זו
    איזה עצוב שכואב לאנשים שטוויסטד מצליחים גם שהשוק בירידה יש בטוויסטד את השירות המקצועי ביותר ללקוחות ואת אנשי המקצוע הטובים ביותר! נתראה בקקטוס. זה כבוד לעבוד עם אלון מוליאן והצוות הנהדר שלו מאחלת לכל לקוח שרוצה להצליח לעבוד עם טוויסטד!
  • ההוא שיודע 12/01/2012 13:06
    איך שמים לב שאתע ובדת במשרד הזה אני מכיר את המשרד בתור לקוח והוא על הפנים של משרד !!!!
  • 2.
    אמילי 11/01/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
    מי הלקוח ואת מי הם מקדמים. מה חשוב היה בידיעה גם להכניס את אלון שהיה מקבל ידיעה נפרדת במספר לא מבוטל של במות במדיה?זאת הידיעה הראשונה שצריכים לצאת איתה?
  • 1.
    משרד של דאחקות (ל"ת)
    משה 11/01/2012 12:59
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.