פרסום ראשון

'טוויסטד' על הקו: תטפל בתקציב הפרסום בדיגיטל של חברת התקשורת 'הלו 015'

תקציבי המדיה והיח"צ יטופל ביורו ישראל מקבוצת ארד תקשורת. תקציב הדיגיטל של המותג מוערך בכ-3 מיליון שקלים. אלון דה לוקו ישמש כפרזנטור
משה בנימין | (10)

חברת האינטראקטיב טוויסטד בבעלותם של אלון מוליאן וקרן פרידמן תטפל בתקציב הפרסום בדיגיטל של חברת התקשורת 'הלו 015' - כך נודע לאייס.

הלו 015 (hallo) אשר הוקמה לפני כמספר חודשים פועלת בזירת התקשורת כמפעיל בינלאומי. לדברי החברה, היא תספק שיחות מהארץ לחו"ל, ומחו"ל לארץ במחירים זולים במיוחד - בפער של 30% ממחירי השוק כיום.

תקציב הפרסום (בדיגיטל) של החברה עתיד לעמוד על כ-3 מיליון שקל. תקציב המדיה של חברת התקשורת ינוהל בנפרד על ידי משרד הפרסום יורו ישראל מקבוצת ארד תקשורת, כמו גם תקציב היח"צ של החברה. לפרזנטור החברה עבור קמפיין ההשקה נבחר אלון דה לוקו, זוכה העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי 'חי בלה לה לנד'.

הדגש בקמפיין ההשקה יופנה ל"שבירת ההרגל לחייג לחו"ל רק מהבית". כך על פי טוויסטד. הפרזנטור, דה לוקו, יופיע בפרסומות טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות וכן בקמפיין האינטרנט. סיסמת המהלך היא - "מהנייד לחו"ל, הכי זול שיש".

אלי דולב, מנהל השיווק של 015: "אנחנו רואים חשיבות רבה בפעילות הדיגיטל של החברה, מבחינתנו כחברת תקשורת בעידן הדיגיטלי זוהי פלטפורמה חשובה ביותר לפגוש את הצרכן. אני שמח שטוויסטד נבחרה להיות השותף שלנו לדרך בזכות האסטרטגיה הדיגיטלית המקיפה בעולמות של גיוס ושירות לקוחות. אין לי ספק שביחד נמקסם את הפעילות שלנו בנדל"ן הדיגיטלי של המותג הלו 015".

מחירי החברה (כוללים מע"מ וללא דמי קישוריות) מנייח ומנייד: שיחה לארה"ב, רוסיה וסין תעלה 3 אגורות, שיחה לבריטניה תעלה 6 אגורות ושיחה לצרפת תעלה 7 אגורות. מחירי החברה הם ללא דמי מנוי או דמי הרשמה קבועים, ולכל לקוח - רשום או מזדמן.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    בלי מדיה ? אז 3 מיליון על מה פה? (ל"ת)
    חיים 12/01/2012 09:40
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מהתחום 11/01/2012 17:03
    הגב לתגובה זו
    האמת זה תמוה - אני כמעט בטוחה שטוויסטד קיבלו את זה כי אלון וקרן עבדו יחד עם מר דולב במקאן - יתכן ? אבל אין ספק שזאת בחירה רעה . קרן ואלון לא עושים כלום ושום דבר ויחסם למדיה היא בדיחה גמורה .
  • צודק במאה אחוז!!!!!! (ל"ת)
    ההוא שיודע 12/01/2012 13:07
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    11/01/2012 14:40
    הגב לתגובה זו
    כמו שאני מכיר את מוליאן וחבורתו הם בטח יעשו איזה טייק אוף מגעיל לבזק ויעזרו להרוס את המותג כמו שרק הם יודעים.
  • 3.
    הווא שיודע 11/01/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    משרד ברמה נחותה.. אין השקעה בלקוחות.. לא יגיעו לשום מקום אולי עם קצת מזל.. צוות על הפנים וניהול לקוח כושל. סתתם מזל של מתחילים כי המצב לא טוב בענף הפרסום
  • אחת שיודעת 11/01/2012 23:43
    הגב לתגובה זו
    איזה עצוב שכואב לאנשים שטוויסטד מצליחים גם שהשוק בירידה יש בטוויסטד את השירות המקצועי ביותר ללקוחות ואת אנשי המקצוע הטובים ביותר! נתראה בקקטוס. זה כבוד לעבוד עם אלון מוליאן והצוות הנהדר שלו מאחלת לכל לקוח שרוצה להצליח לעבוד עם טוויסטד!
  • ההוא שיודע 12/01/2012 13:06
    איך שמים לב שאתע ובדת במשרד הזה אני מכיר את המשרד בתור לקוח והוא על הפנים של משרד !!!!
  • 2.
    אמילי 11/01/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
    מי הלקוח ואת מי הם מקדמים. מה חשוב היה בידיעה גם להכניס את אלון שהיה מקבל ידיעה נפרדת במספר לא מבוטל של במות במדיה?זאת הידיעה הראשונה שצריכים לצאת איתה?
  • 1.
    משרד של דאחקות (ל"ת)
    משה 11/01/2012 12:59
    הגב לתגובה זו