מנסה (שוב) את מזלו בטלוויזיה: איש הרדיו דידי הררי ינחה תכנית ב'רשת'

מגיש 'דידי לוקאלי' הוותיקה ברדיו, עובר לפריים-טיים של ערוץ 2 עם תכנית המוזיקה 'מופע לילה' שתשודר מדי שישי ותקדם את The voice של הזכיינית
שימרית ספקרו | (1)

שדרן הרדיו דידי הררי, יגיש מדי שישי את 'מופע לילה'- תכנית מוזיקה חדשה בזכיינית ערוץ 2 'רשת'. בתכנית יסקור הררי את הנעשה בעולם המוזיקה ויארח זמרים וההרכבים, וגם את הדמויות המוכרות מתכנית הרדיו של 'דידי לוקאלי'.

בנוסף, בכל תכנית יתארח אומן ויבצע נאמבר מוזיקלי ישירות מהאולפן. הררי, שיעקוב בכל שבוע אחר מתמודדי תכנית הכישרונות The voice, ישדר את הביצועים הנבחרים, ויארח את המודחים ואת בני משפחותיהם.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ערן 11/01/2012 17:30
    הגב לתגובה זו
    פתאום יש תכניות לרשת עם רייטינג... המירוץ למיליון, דה ווייס, רייטינג מעל 30%, נושק ל-40%... אז נבהלו שם מאוויר הפסגות שרק קשת מכירה והחליטו להביא תכנית בזויה ועלובה של ערס. גועל נפש
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.