גיא ברעם כתום: קמפיין אורנג' השתלט על כל הגשרים של חברת החוצות ברעם

לקראת מופעי Fuerza Bruta מיתגה 'ברעם' את כל הגשרים המוצעים למפרסמים עבור אורנג' בלבד. הקמפיין מוערך בהשקעה של כמיליון שקלים
משה בנימין | (3)

חברת החוצות 'ברעם פרסום מקורי' עלתה לאחרונה עם קמפיין חוצות במסגרתו הקצתה החברה את כל הגשרים המוצעים למפרסמים עבור חברת הסלולר אורנג'. זאת עבור קידום הטבת ההנחות עבור לקוחות אורנג' למופעי Fuerza Bruta המגיעים לישראל בחודש מרץ.

ה'השתלטות' של אורנג' על כל גשרי ברעם אמורה להניב לה צפי חשיפה של למעלה מ- 4 מיליון עיניים ביום. זאת ב-13 גשרים הכוללים למעלה מ-2,300 מ"ר של פרסום.

גיא ברעם, מנכ"ל ומבעלי חברת החוצות: "מדובר במוצר פרסום איכותי, הנחשב לאפקטיבי ביותר בשל היותו מוצב ישירות מעל מסלול הנסיעה ללא האפשרות להתעלמות ובשל מיקומם של הגשרים בצירים המרכזיים של גוש דן. הגשרים החדשים שופצו בהשקעה של 1,200,000 שקלים".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מישמיש 10/01/2012 12:08
    הגב לתגובה זו
    סתם גשרים בפריסה בעייתית, אין לו כלום באיזרים צפוניים כמו צהלה או רמת החייל ושם הכי צריך את המדיום הענק
  • 2.
    קמפיין מדהים! ביצוע אליפות!! (ל"ת)
    שיחקו אותה 09/01/2012 15:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    Looks amazing (ל"ת)
    Boaz 09/01/2012 14:14
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.