גיא ברעם כתום: קמפיין אורנג' השתלט על כל הגשרים של חברת החוצות ברעם

לקראת מופעי Fuerza Bruta מיתגה 'ברעם' את כל הגשרים המוצעים למפרסמים עבור אורנג' בלבד. הקמפיין מוערך בהשקעה של כמיליון שקלים
משה בנימין | (3)

חברת החוצות 'ברעם פרסום מקורי' עלתה לאחרונה עם קמפיין חוצות במסגרתו הקצתה החברה את כל הגשרים המוצעים למפרסמים עבור חברת הסלולר אורנג'. זאת עבור קידום הטבת ההנחות עבור לקוחות אורנג' למופעי Fuerza Bruta המגיעים לישראל בחודש מרץ. ה'השתלטות' של אורנג' על כל גשרי ברעם אמורה להניב לה צפי חשיפה של למעלה מ- 4 מיליון עיניים ביום. זאת ב-13 גשרים הכוללים למעלה מ-2,300 מ"ר של פרסום.

גיא ברעם, מנכ"ל ומבעלי חברת החוצות: "מדובר במוצר פרסום איכותי, הנחשב לאפקטיבי ביותר בשל היותו מוצב ישירות מעל מסלול הנסיעה ללא האפשרות להתעלמות ובשל מיקומם של הגשרים בצירים המרכזיים של גוש דן. הגשרים החדשים שופצו בהשקעה של 1,200,000 שקלים".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מישמיש 10/01/2012 12:08
    הגב לתגובה זו
    סתם גשרים בפריסה בעייתית, אין לו כלום באיזרים צפוניים כמו צהלה או רמת החייל ושם הכי צריך את המדיום הענק
  • 2.
    קמפיין מדהים! ביצוע אליפות!! (ל"ת)
    שיחקו אותה 09/01/2012 15:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    Looks amazing (ל"ת)
    Boaz 09/01/2012 14:14
    הגב לתגובה זו