גיא ברעם כתום: קמפיין אורנג' השתלט על כל הגשרים של חברת החוצות ברעם
חברת החוצות 'ברעם פרסום מקורי' עלתה לאחרונה עם קמפיין חוצות במסגרתו הקצתה החברה את כל הגשרים המוצעים למפרסמים עבור חברת הסלולר אורנג'. זאת עבור קידום הטבת ההנחות עבור לקוחות אורנג' למופעי Fuerza Bruta המגיעים לישראל בחודש מרץ.
ה'השתלטות' של אורנג' על כל גשרי ברעם אמורה להניב לה צפי חשיפה של למעלה מ- 4 מיליון עיניים ביום. זאת ב-13 גשרים הכוללים למעלה מ-2,300 מ"ר של פרסום.
גיא ברעם, מנכ"ל ומבעלי חברת החוצות: "מדובר במוצר פרסום איכותי, הנחשב לאפקטיבי ביותר בשל היותו מוצב ישירות מעל מסלול הנסיעה ללא האפשרות להתעלמות ובשל מיקומם של הגשרים בצירים המרכזיים של גוש דן. הגשרים החדשים שופצו בהשקעה של 1,200,000 שקלים".
- 3.מישמיש 10/01/2012 12:08הגב לתגובה זוסתם גשרים בפריסה בעייתית, אין לו כלום באיזרים צפוניים כמו צהלה או רמת החייל ושם הכי צריך את המדיום הענק
- 2.קמפיין מדהים! ביצוע אליפות!! (ל"ת)שיחקו אותה 09/01/2012 15:13הגב לתגובה זו
- 1.Looks amazing (ל"ת)Boaz 09/01/2012 14:14הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
