TV

LG בפרסומת 'מצלמות האבטחה': צפו ונסו לגלות מה זומם הגנב המתוחכם

מסתבר שלא רק dsay, שטיפל בעבר בתקציב LG בישראל מאמין בפרסום ויראלי. קמפיין בינ"ל לחברת האלקטרוניקה מציג גנב חכם במצלמות האבטחה
משה בנימין | (2)

בתחילת שנת 2011 עלתה LG ישראל בקמפיין ויראלי תחת השם: "אשתי שברה לי את הטלוויזיה" במסגרתו נשים ניפצו לבני זוגן את מכשיר הטלוויזיה הביתי, כאשר לפני כן הותקנו בבתים מצלמות נסתרות ללא ידיעת הבעל. הגברים המופתעים זכו לביקור מיד לאחר מכן וקיבלו מידי נציגי LG מסכים חדשים.

האפקט הויראלי הוא כנראה כוס התה של התאגיד הדרום קוריאני שעלה לאחרונה עם קמפיין חדש ומתחכם המציג 'גנב' שנתפס במצלמות האבטחה של הרשת בתרגיל מבריק במיוחד. צפו בסרטון ונסו לגלות, לפני הפאנץ' המסיים מהו הרעיון הזדוני של הגנב המתחכם.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    09/01/2012 13:55
    הגב לתגובה זו
    http://www.youtube.com/watch?v=bAwQ5JZh1zI
  • 1.
    ענק! (ל"ת)
    09/01/2012 11:31
    הגב לתגובה זו