TV
LG בפרסומת 'מצלמות האבטחה': צפו ונסו לגלות מה זומם הגנב המתוחכם
מסתבר שלא רק dsay, שטיפל בעבר בתקציב LG בישראל מאמין בפרסום ויראלי. קמפיין בינ"ל לחברת האלקטרוניקה מציג גנב חכם במצלמות האבטחה
בתחילת שנת 2011 עלתה LG ישראל בקמפיין ויראלי תחת השם: "אשתי שברה לי את הטלוויזיה" במסגרתו
האפקט הויראלי הוא כנראה כוס התה של התאגיד הדרום קוריאני שעלה לאחרונה עם קמפיין חדש ומתחכם המציג 'גנב' שנתפס במצלמות האבטחה של הרשת בתרגיל מבריק במיוחד. צפו בסרטון ונסו לגלות, לפני הפאנץ' המסיים מהו הרעיון הזדוני של הגנב המתחכם.
- 2.09/01/2012 13:55הגב לתגובה זוhttp://www.youtube.com/watch?v=bAwQ5JZh1zI
- 1.ענק! (ל"ת)09/01/2012 11:31הגב לתגובה זו