TV

LG בפרסומת 'מצלמות האבטחה': צפו ונסו לגלות מה זומם הגנב המתוחכם

מסתבר שלא רק dsay, שטיפל בעבר בתקציב LG בישראל מאמין בפרסום ויראלי. קמפיין בינ"ל לחברת האלקטרוניקה מציג גנב חכם במצלמות האבטחה
משה בנימין | (2)

בתחילת שנת 2011 עלתה LG ישראל בקמפיין ויראלי תחת השם: "אשתי שברה לי את הטלוויזיה" במסגרתו נשים ניפצו לבני זוגן את מכשיר הטלוויזיה הביתי, כאשר לפני כן הותקנו בבתים מצלמות נסתרות ללא ידיעת הבעל. הגברים המופתעים זכו לביקור מיד לאחר מכן וקיבלו מידי נציגי LG מסכים חדשים.

האפקט הויראלי הוא כנראה כוס התה של התאגיד הדרום קוריאני שעלה לאחרונה עם קמפיין חדש ומתחכם המציג 'גנב' שנתפס במצלמות האבטחה של הרשת בתרגיל מבריק במיוחד. צפו בסרטון ונסו לגלות, לפני הפאנץ' המסיים מהו הרעיון הזדוני של הגנב המתחכם.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    09/01/2012 13:55
    הגב לתגובה זו
    http://www.youtube.com/watch?v=bAwQ5JZh1zI
  • 1.
    ענק! (ל"ת)
    09/01/2012 11:31
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.