מכרז הפרסום של אוניברסיטת חיפה: 'ירקוני' זכה בתקציב בסך 4 מיליון שקל

גיתם BBDO שטיפל בתקציב ב-5 השנים האחרונות פרש מהמכרז לפני מספר חודשים. עוד התמודדו בוקאי שני, שפי וגורני. התקציב יעמוד על כ-4 מיליון ש'
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום ירקוני זכה בתקציב הפרסום של אוניברסיטת חיפה - כך נודע לאייס. המכרז על תקציב הפרסום של אוניברסיטת חיפה אשר התנהל בחודשים האחרונים הגיע לסיומו כאשר הזוכה הוא משרד הפרסום ירקוני - כך נודע לאייס.

במכרז השתתפו למעלה מ-10 משרדים בשלב הראשון, ו-5 משרדים העפילו לשלב הגמר, ביניהם משרד הפרסום ירקוני ומשרד הפרסום שפי/אדלר חומסקי, בוקאי שני וגורני דיגיטל. ההודעה על הזכייה ניתנה למשרד הפרסום לפני כחודש וחצי ובשבוע האחרון חתמו הצדדים על ההתקשרות הרשמית. כזכור, כפי שפורסם באייס, גיתם BBDO שטיפל בתקציב האוניברסיטה ב-5 השנים האחרונות פרש מהמכרז לפני מספר חודשים.

לאייס נודע כי במהלך המכרז התלבטה אוניברסיטת חיפה לגבי הזוכה במכרז והעבירה למתמודדים טופס ובו מספר שאלות בכדי לעמוד על ההבדלים ביניהם. כזכור, בטפסי המכרז של אוניברסיטת חיפה הושם דגש רב על פעילות פרסום בזירות הדיגיטל. בין השאר צוין שם כי האוניברסיטה מתעתדת להפנות חלק מהתקציב לפרסום במנועי החיפוש של גוגל.

לדברי המשרד הזוכה, תקציב הפרסום יעמוד על כ-4 מיליון שקלים, וברובו מבוסס אינטראקטיב. המכרז כלל הצעת אסטרטגיה בארץ ובחו"ל ופרזנטציה קריאטיבית ל-offline ודיגיטל.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    קצת מבולבל 09/01/2012 14:12
    הגב לתגובה זו
    בחירה מוזרה ולא מובנת של האוניברסיטה. מה לירקוני ולפעילות אונליין? מה הם בכלל מבינים בפרסום... נראה לי תלוש מהמציאות.
  • חיפאית 12/01/2012 17:57
    הגב לתגובה זו
    כדי שלא תתבלבל אז אני אסביר לך: כחלק מהמגמה בה עולם הפרסום עובר כמעט ברובו לonline גם ירקוני שם.. תתפלא!!!
  • 2.
    רמי 08/01/2012 21:31
    הגב לתגובה זו
    זה תקציב מבאאאאס
  • 1.
    שיחקו אותה ביקרוני (ל"ת)
    איציק 08/01/2012 18:55
    הגב לתגובה זו
  • who the fuck is yarkoni??? (ל"ת)
    משה 09/01/2012 12:56
    הגב לתגובה זו
  • אקי 09/01/2012 17:06
    בקבוצת אדלר בר עמיחי... לכן הם לקחו את המכרז
  • ???? (ל"ת)
    09/01/2012 13:43
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.