מכרז הפרסום של אוניברסיטת חיפה: 'ירקוני' זכה בתקציב בסך 4 מיליון שקל
משרד הפרסום ירקוני זכה בתקציב הפרסום של אוניברסיטת חיפה - כך נודע לאייס. המכרז על תקציב הפרסום של אוניברסיטת חיפה אשר התנהל בחודשים האחרונים הגיע לסיומו כאשר הזוכה הוא משרד הפרסום ירקוני - כך נודע לאייס.
במכרז השתתפו למעלה מ-10 משרדים בשלב הראשון, ו-5 משרדים העפילו לשלב הגמר, ביניהם משרד הפרסום ירקוני ומשרד הפרסום שפי/אדלר חומסקי, בוקאי שני וגורני דיגיטל. ההודעה על הזכייה ניתנה למשרד הפרסום לפני כחודש וחצי ובשבוע האחרון חתמו הצדדים על ההתקשרות הרשמית. כזכור,
לאייס נודע כי במהלך המכרז התלבטה אוניברסיטת חיפה לגבי הזוכה במכרז והעבירה למתמודדים טופס ובו מספר שאלות בכדי לעמוד על ההבדלים ביניהם. כזכור, בטפסי המכרז של אוניברסיטת חיפה הושם דגש רב על פעילות פרסום בזירות הדיגיטל. בין השאר צוין שם כי האוניברסיטה מתעתדת להפנות חלק מהתקציב לפרסום במנועי החיפוש של גוגל.
לדברי המשרד הזוכה, תקציב הפרסום יעמוד על כ-4 מיליון שקלים, וברובו מבוסס אינטראקטיב. המכרז כלל הצעת אסטרטגיה בארץ ובחו"ל ופרזנטציה קריאטיבית ל-offline ודיגיטל.
- 3.קצת מבולבל 09/01/2012 14:12הגב לתגובה זובחירה מוזרה ולא מובנת של האוניברסיטה. מה לירקוני ולפעילות אונליין? מה הם בכלל מבינים בפרסום... נראה לי תלוש מהמציאות.
- חיפאית 12/01/2012 17:57הגב לתגובה זוכדי שלא תתבלבל אז אני אסביר לך: כחלק מהמגמה בה עולם הפרסום עובר כמעט ברובו לonline גם ירקוני שם.. תתפלא!!!
- 2.רמי 08/01/2012 21:31הגב לתגובה זוזה תקציב מבאאאאס
- 1.שיחקו אותה ביקרוני (ל"ת)איציק 08/01/2012 18:55הגב לתגובה זו
- who the fuck is yarkoni??? (ל"ת)משה 09/01/2012 12:56הגב לתגובה זו
- אקי 09/01/2012 17:06בקבוצת אדלר בר עמיחי... לכן הם לקחו את המכרז
- ???? (ל"ת)09/01/2012 13:43