מכרז הפרסום של אוניברסיטת חיפה: 'ירקוני' זכה בתקציב בסך 4 מיליון שקל
משרד הפרסום ירקוני זכה בתקציב הפרסום של אוניברסיטת חיפה - כך נודע לאייס. המכרז על תקציב הפרסום של אוניברסיטת חיפה אשר התנהל בחודשים האחרונים הגיע לסיומו כאשר הזוכה הוא משרד הפרסום ירקוני - כך נודע לאייס.
במכרז השתתפו למעלה מ-10 משרדים בשלב הראשון, ו-5 משרדים העפילו לשלב הגמר, ביניהם משרד הפרסום ירקוני ומשרד הפרסום שפי/אדלר חומסקי, בוקאי שני וגורני דיגיטל. ההודעה על הזכייה ניתנה למשרד הפרסום לפני כחודש וחצי ובשבוע האחרון חתמו הצדדים על ההתקשרות הרשמית. כזכור,
לאייס נודע כי במהלך המכרז התלבטה אוניברסיטת חיפה לגבי הזוכה במכרז והעבירה למתמודדים טופס ובו מספר שאלות בכדי לעמוד על ההבדלים ביניהם. כזכור, בטפסי המכרז של אוניברסיטת חיפה הושם דגש רב על פעילות פרסום בזירות הדיגיטל. בין השאר צוין שם כי האוניברסיטה מתעתדת להפנות חלק מהתקציב לפרסום במנועי החיפוש של גוגל.
לדברי המשרד הזוכה, תקציב הפרסום יעמוד על כ-4 מיליון שקלים, וברובו מבוסס אינטראקטיב. המכרז כלל הצעת אסטרטגיה בארץ ובחו"ל ופרזנטציה קריאטיבית ל-offline ודיגיטל.
- 3.קצת מבולבל 09/01/2012 14:12הגב לתגובה זובחירה מוזרה ולא מובנת של האוניברסיטה. מה לירקוני ולפעילות אונליין? מה הם בכלל מבינים בפרסום... נראה לי תלוש מהמציאות.
- חיפאית 12/01/2012 17:57הגב לתגובה זוכדי שלא תתבלבל אז אני אסביר לך: כחלק מהמגמה בה עולם הפרסום עובר כמעט ברובו לonline גם ירקוני שם.. תתפלא!!!
- 2.רמי 08/01/2012 21:31הגב לתגובה זוזה תקציב מבאאאאס
- 1.שיחקו אותה ביקרוני (ל"ת)איציק 08/01/2012 18:55הגב לתגובה זו
- who the fuck is yarkoni??? (ל"ת)משה 09/01/2012 12:56הגב לתגובה זו
- אקי 09/01/2012 17:06בקבוצת אדלר בר עמיחי... לכן הם לקחו את המכרז
- ???? (ל"ת)09/01/2012 13:43
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
