מכרז הפרסום של אוניברסיטת חיפה: 'ירקוני' זכה בתקציב בסך 4 מיליון שקל

גיתם BBDO שטיפל בתקציב ב-5 השנים האחרונות פרש מהמכרז לפני מספר חודשים. עוד התמודדו בוקאי שני, שפי וגורני. התקציב יעמוד על כ-4 מיליון ש'
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום ירקוני זכה בתקציב הפרסום של אוניברסיטת חיפה - כך נודע לאייס. המכרז על תקציב הפרסום של אוניברסיטת חיפה אשר התנהל בחודשים האחרונים הגיע לסיומו כאשר הזוכה הוא משרד הפרסום ירקוני - כך נודע לאייס.

במכרז השתתפו למעלה מ-10 משרדים בשלב הראשון, ו-5 משרדים העפילו לשלב הגמר, ביניהם משרד הפרסום ירקוני ומשרד הפרסום שפי/אדלר חומסקי, בוקאי שני וגורני דיגיטל. ההודעה על הזכייה ניתנה למשרד הפרסום לפני כחודש וחצי ובשבוע האחרון חתמו הצדדים על ההתקשרות הרשמית. כזכור, כפי שפורסם באייס, גיתם BBDO שטיפל בתקציב האוניברסיטה ב-5 השנים האחרונות פרש מהמכרז לפני מספר חודשים.

לאייס נודע כי במהלך המכרז התלבטה אוניברסיטת חיפה לגבי הזוכה במכרז והעבירה למתמודדים טופס ובו מספר שאלות בכדי לעמוד על ההבדלים ביניהם. כזכור, בטפסי המכרז של אוניברסיטת חיפה הושם דגש רב על פעילות פרסום בזירות הדיגיטל. בין השאר צוין שם כי האוניברסיטה מתעתדת להפנות חלק מהתקציב לפרסום במנועי החיפוש של גוגל.

לדברי המשרד הזוכה, תקציב הפרסום יעמוד על כ-4 מיליון שקלים, וברובו מבוסס אינטראקטיב. המכרז כלל הצעת אסטרטגיה בארץ ובחו"ל ופרזנטציה קריאטיבית ל-offline ודיגיטל.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    קצת מבולבל 09/01/2012 14:12
    הגב לתגובה זו
    בחירה מוזרה ולא מובנת של האוניברסיטה. מה לירקוני ולפעילות אונליין? מה הם בכלל מבינים בפרסום... נראה לי תלוש מהמציאות.
  • חיפאית 12/01/2012 17:57
    הגב לתגובה זו
    כדי שלא תתבלבל אז אני אסביר לך: כחלק מהמגמה בה עולם הפרסום עובר כמעט ברובו לonline גם ירקוני שם.. תתפלא!!!
  • 2.
    רמי 08/01/2012 21:31
    הגב לתגובה זו
    זה תקציב מבאאאאס
  • 1.
    שיחקו אותה ביקרוני (ל"ת)
    איציק 08/01/2012 18:55
    הגב לתגובה זו
  • who the fuck is yarkoni??? (ל"ת)
    משה 09/01/2012 12:56
    הגב לתגובה זו
  • אקי 09/01/2012 17:06
    בקבוצת אדלר בר עמיחי... לכן הם לקחו את המכרז
  • ???? (ל"ת)
    09/01/2012 13:43