מקאן דיגיטל משתלטים על ה'טיימליין' ועושים סמים בפייסבוק: צפו בקמפיין
ראשוניות היא אחת מהתכונות החשובות בכל אקט, ובמיוחד במהלכי פרסום. מקאן דיגיטל יכול לסמן 'וי' גדול על הנושא בזכות מהלך דיגיטלי שהושק היום לטובת הרשות למלחמה בסמים כחלק מקמפיין רחב שעלה לאחרונה לאוויר וכולל גם
מקאן דיגיטל שיודע שקהל היעד שלו נמצא בפייסבוק, השתלט, (לראשונה בעולם לדבריהם בדרך זו) על הטיימליין - הכלי הויזואלי החדש של פייסבוק המציג תמונות של בעל העמוד בסקאלת זמנים, לצורך קמפיין. בדרך זו הם המחישו לגולשים בדרך ישירה למדי כיצד יכולים החיים להתפתח ל-2 כיוונים שונים, בהצגת המסע הבלתי נמנע ל'השמדה עצמית' בעקבות שימוש בסמים מחד והחיים הנורמטיביים מאידך.
לצורך הקמפיין השיק מקאן דיגיטלי פרופיל פיקטיבי תחת השם
- 5.גיא 06/01/2012 15:27הגב לתגובה זועשוי כמו שצריך
- 4.מסומם בשקל 06/01/2012 15:22הגב לתגובה זושמישהו יספר למי שמתיימר להיות חברת דיגיטל וניו מדיה שהם עברו על 2 סעיפים בתקנון של פייסבוק.
- 3.ליאורה 06/01/2012 07:08הגב לתגובה זוהאם מישהו עדיין מאמין לבולשיט הזה? אדם, תפסיק לעשן קראק..... Legalize it
- 2.:) (ל"ת)ג'יזס 05/01/2012 19:49הגב לתגובה זו
- 1.כריסטיאן פ. 05/01/2012 19:36הגב לתגובה זומה זה השטויות האלה, מה, מקאן הפכו להיות גדעון עמיחי? שטויות של קמפיין. הראשונים בעולם. וואו.. בגלל שהם הראשונים בעולם, בני נוער יפסיקו לצרוך סמים. יאללה... את מי זה מעניין? יש מיתון, אבטלה, פיטורים, קיצוצים, לקוחות של מקאן בחפירות והקריאייטיב מחפש פרסים. אני רוצה לראות אחד! אחד, שמפסיק לעשן או להסניף בגלל הקמפיין הזה. בולשיט אחד גדול. פאתט.