מקאן דיגיטל משתלטים על ה'טיימליין' ועושים סמים בפייסבוק: צפו בקמפיין
ראשוניות היא אחת מהתכונות החשובות בכל אקט, ובמיוחד במהלכי פרסום. מקאן דיגיטל יכול לסמן 'וי' גדול על הנושא בזכות מהלך דיגיטלי שהושק היום לטובת הרשות למלחמה בסמים כחלק מקמפיין רחב שעלה לאחרונה לאוויר וכולל גם
מקאן דיגיטל שיודע שקהל היעד שלו נמצא בפייסבוק, השתלט, (לראשונה בעולם לדבריהם בדרך זו) על הטיימליין - הכלי הויזואלי החדש של פייסבוק המציג תמונות של בעל העמוד בסקאלת זמנים, לצורך קמפיין. בדרך זו הם המחישו לגולשים בדרך ישירה למדי כיצד יכולים החיים להתפתח ל-2 כיוונים שונים, בהצגת המסע הבלתי נמנע ל'השמדה עצמית' בעקבות שימוש בסמים מחד והחיים הנורמטיביים מאידך.
לצורך הקמפיין השיק מקאן דיגיטלי פרופיל פיקטיבי תחת השם
- 5.גיא 06/01/2012 15:27הגב לתגובה זועשוי כמו שצריך
- 4.מסומם בשקל 06/01/2012 15:22הגב לתגובה זושמישהו יספר למי שמתיימר להיות חברת דיגיטל וניו מדיה שהם עברו על 2 סעיפים בתקנון של פייסבוק.
- 3.ליאורה 06/01/2012 07:08הגב לתגובה זוהאם מישהו עדיין מאמין לבולשיט הזה? אדם, תפסיק לעשן קראק..... Legalize it
- 2.:) (ל"ת)ג'יזס 05/01/2012 19:49הגב לתגובה זו
- 1.כריסטיאן פ. 05/01/2012 19:36הגב לתגובה זומה זה השטויות האלה, מה, מקאן הפכו להיות גדעון עמיחי? שטויות של קמפיין. הראשונים בעולם. וואו.. בגלל שהם הראשונים בעולם, בני נוער יפסיקו לצרוך סמים. יאללה... את מי זה מעניין? יש מיתון, אבטלה, פיטורים, קיצוצים, לקוחות של מקאן בחפירות והקריאייטיב מחפש פרסים. אני רוצה לראות אחד! אחד, שמפסיק לעשן או להסניף בגלל הקמפיין הזה. בולשיט אחד גדול. פאתט.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
