טוויסטד 'מתקדמת' לאופליין: תעלה קמפיין רדיו וחוצות לרשת החברתית 'כמוני'

בנוסף לפעילות האונליין של הרשת החברתית עומדת סוכנות האינטראקטיב גם מאחורי הפרסום המסורתי. 'כמוני' מבית XNET היא רשת חברתית לנושאי בריאות
משה בנימין | (5)

סוכנות האינטראקטיב 'טוויסטד' בבעלות אלון מוליאן וקרן פרידמן זולגת מעט מעולמות האונליין ותעמוד מאחורי קמפיין עבור הרשת החברתית 'כמוני' שיכלול בנוסף לאינטרנט, פעילות ברדיו ובשילוט חוצות.

'כמוני' היא רשת חברתית לנושאי בריאות מבית xnet, אתר הלייף סטייל של קבוצת ידיעות אחרונות. קהילת החברים בכמוני כוללת אוכלוסייה שהמכנה המשותף שלה הוא עיסוק בענייני בריאות, מצב רפואי, תחומי רפואה שונים ועוד. בנוסף לקהל הרחב יוזמנו החברים להיוועץ במומחים מתחום הרפואה.

במרכז הקמפיין של טוויסטד תעמוד השאלה: האם אלפי אנשים המתמודדים עם בעיה רפואית מסוימת, מבינים את החולה יותר מהרופא המטפל שלו?הקמפיין מבוסס על התובנה כי בעידן הדיגיטלי, כל אדם המתמודד עם בעיה רפואית הופך ל"מומחה" בתחום, בזכות הניסיון שצבר והיכולת לבצע מחקר על מצבו הרפואי, להתייעץ עם חולים אחרים, רופאים ומומחים.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    משה 08/01/2012 19:31
    הגב לתגובה זו
    פתרון כולל . כלומר הם משרד פרסום לכל דבר בלי שום יתרון
  • 4.
    מבין ש... 08/01/2012 13:26
    הגב לתגובה זו
    כי WINWIN כזה מוצלח... לקחתם משרד חסר שיניים ורך חניכיים ועוד להקים רשת חברתית.. הכשלון בדרך.
  • 3.
    מקורב... 07/01/2012 12:19
    הגב לתגובה זו
    השמועה אומרת שבאדלר חמים עליכם אש!! זהירות...
  • 2.
    אלופים! (ל"ת)
    שלומקה 05/01/2012 18:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אילן 05/01/2012 18:13
    הגב לתגובה זו
    אין כמו המדיה. אלון מוליאן מוכיח שהאינטרנט לא משתלם