טוויסטד 'מתקדמת' לאופליין: תעלה קמפיין רדיו וחוצות לרשת החברתית 'כמוני'

בנוסף לפעילות האונליין של הרשת החברתית עומדת סוכנות האינטראקטיב גם מאחורי הפרסום המסורתי. 'כמוני' מבית XNET היא רשת חברתית לנושאי בריאות
משה בנימין | (5)

סוכנות האינטראקטיב 'טוויסטד' בבעלות אלון מוליאן וקרן פרידמן זולגת מעט מעולמות האונליין ותעמוד מאחורי קמפיין עבור הרשת החברתית 'כמוני' שיכלול בנוסף לאינטרנט, פעילות ברדיו ובשילוט חוצות.

'כמוני' היא רשת חברתית לנושאי בריאות מבית xnet, אתר הלייף סטייל של קבוצת ידיעות אחרונות. קהילת החברים בכמוני כוללת אוכלוסייה שהמכנה המשותף שלה הוא עיסוק בענייני בריאות, מצב רפואי, תחומי רפואה שונים ועוד. בנוסף לקהל הרחב יוזמנו החברים להיוועץ במומחים מתחום הרפואה.

במרכז הקמפיין של טוויסטד תעמוד השאלה: האם אלפי אנשים המתמודדים עם בעיה רפואית מסוימת, מבינים את החולה יותר מהרופא המטפל שלו?הקמפיין מבוסס על התובנה כי בעידן הדיגיטלי, כל אדם המתמודד עם בעיה רפואית הופך ל"מומחה" בתחום, בזכות הניסיון שצבר והיכולת לבצע מחקר על מצבו הרפואי, להתייעץ עם חולים אחרים, רופאים ומומחים.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    משה 08/01/2012 19:31
    הגב לתגובה זו
    פתרון כולל . כלומר הם משרד פרסום לכל דבר בלי שום יתרון
  • 4.
    מבין ש... 08/01/2012 13:26
    הגב לתגובה זו
    כי WINWIN כזה מוצלח... לקחתם משרד חסר שיניים ורך חניכיים ועוד להקים רשת חברתית.. הכשלון בדרך.
  • 3.
    מקורב... 07/01/2012 12:19
    הגב לתגובה זו
    השמועה אומרת שבאדלר חמים עליכם אש!! זהירות...
  • 2.
    אלופים! (ל"ת)
    שלומקה 05/01/2012 18:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אילן 05/01/2012 18:13
    הגב לתגובה זו
    אין כמו המדיה. אלון מוליאן מוכיח שהאינטרנט לא משתלם
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.