טוויסטד 'מתקדמת' לאופליין: תעלה קמפיין רדיו וחוצות לרשת החברתית 'כמוני'
סוכנות האינטראקטיב 'טוויסטד' בבעלות אלון מוליאן וקרן פרידמן זולגת מעט מעולמות האונליין ותעמוד מאחורי קמפיין עבור הרשת החברתית 'כמוני' שיכלול בנוסף לאינטרנט, פעילות ברדיו ובשילוט חוצות.
'כמוני' היא רשת חברתית לנושאי בריאות מבית xnet, אתר הלייף סטייל של קבוצת ידיעות אחרונות. קהילת החברים בכמוני כוללת אוכלוסייה שהמכנה המשותף שלה הוא עיסוק בענייני בריאות, מצב רפואי, תחומי רפואה שונים ועוד. בנוסף לקהל הרחב יוזמנו החברים להיוועץ במומחים מתחום הרפואה.
במרכז הקמפיין של טוויסטד תעמוד השאלה: האם אלפי אנשים המתמודדים עם בעיה רפואית מסוימת, מבינים את החולה יותר מהרופא המטפל שלו?הקמפיין מבוסס על התובנה כי בעידן הדיגיטלי, כל אדם המתמודד עם בעיה רפואית הופך ל"מומחה" בתחום, בזכות הניסיון שצבר והיכולת לבצע מחקר על מצבו הרפואי, להתייעץ עם חולים אחרים, רופאים ומומחים.
- 5.משה 08/01/2012 19:31הגב לתגובה זופתרון כולל . כלומר הם משרד פרסום לכל דבר בלי שום יתרון
- 4.מבין ש... 08/01/2012 13:26הגב לתגובה זוכי WINWIN כזה מוצלח... לקחתם משרד חסר שיניים ורך חניכיים ועוד להקים רשת חברתית.. הכשלון בדרך.
- 3.מקורב... 07/01/2012 12:19הגב לתגובה זוהשמועה אומרת שבאדלר חמים עליכם אש!! זהירות...
- 2.אלופים! (ל"ת)שלומקה 05/01/2012 18:47הגב לתגובה זו
- 1.אילן 05/01/2012 18:13הגב לתגובה זואין כמו המדיה. אלון מוליאן מוכיח שהאינטרנט לא משתלם