הישראלים החדשים: הכנס השנתי של איגוד השיווק יעסוק בהשפעות המחאה החברתית

בכנס יוכרז איש השיווק של השנה. הכנס ייחתם במופע סטנד-אפ של ישראל קטורזה. בין המשתתפים יהיה סטפן לורקה מפדרציית הפרסום העולמית
כתבי אייס | (1)

באופן טבעי ובלתי נמנע, המחאה החברתית של קיץ 2011 תעמוד במרכז הבמה בכנס השנתי של איגוד השיווק 2012.

הכנס, בהפקת פרומרקט יתקים ב-15/1/2012 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב תחת הכותרת "יש ישראלים חדשים?". הדיונים יתמקדו בהשפעת המחאה החברתית על תחום השיווק, הצרכן החדש, ואיך יראה תחום השיווק בשנת 2012.

בין הנואמים בכנס יהיה סטפן לורקה, מנכ"ל ה-WFA, פדרציית הפרסום העולמית, שידבר על האתגרים של הפרסום הגלובאלי ב-2012. בנוסף ללורקה יתארחו נציגי הבכירים של עולם השיווק: נעמה גת, אלי גידור, איתן זינגר, דורון אנגל וגלי ניר. מצד הפרסומאים ישתתפו מיכל המאירי, מנכ"ל גיתם BBDO, איריס בק, מנכ"ל מקאן אריקסון, גיל סמסונוב מבעלי גליקמן נטלר סמסונוב, אודי פרידן, מבעלי ראובני פרידן ואורי עיני מבעלי אדלר חומסקי.

בכנס יוכרז גם איש/ת השיווק של השנה. בין המועמדים: עינת פורטוגלי סמנכ"ל השיווק של FOX, שי חגואל מנהל השיווק עלית שוקולד, דורון אנגל סמנכ"ל שיווק מפעל הפיס, רוני פלד מנהל פרסום ותקשורת שיווקית בנק דיסקונט, איילת צרפתי-רוזן מנהלת חטיבת החטיפים אסם-נסטלה, איתן ויצמן סמנכ"ל שיווק טמבור, דן אורנשטיין סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי כלמוביל, יעל אליש סמנכ"ל שיווק WAZE, עינת ישראלי סמנכ"ל שיווק נייקי ישראל ורענן סעד משנה למנכ"ל איי.די. איי חברה לביטוח.

תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי: "השנה, ידון הכנס בשאלה המעסיקה את עולם השיווק מאז פרוץ המחאה בקיץ האחרון: מיהו הצרכן החדש ומהם המהלכים שעלינו לבצע כאנשי שיווק כדי להתאים את עצמנו אליו".

לראשונה השנה, הכנס ייחתם במופע סטנד אפ של ישראל קטורזה על מערכות יחסים וחיי היום יום (בחסות בנק דיסקונט).

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    טל 05/01/2012 12:09
    הגב לתגובה זו
    איך אני יכול להירשם לכנס?