מהבכיר לזוטר: מנכ"ל משרד פרסום מרוויח 35 אלף ש', תקציבאי מקבל 5.5
הפער בין הפרסומאי הזוטר ביותר במשרד פרסום - תקציבאי מתחיל, לבעל התפקיד הבכיר ביותר - מנכ"ל המשרד, עומד על 30 אלף שקלים. כך על פי נתוני השכר של ADMAN, החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת בבעלות גינגי פרידמן.
לדברי פרידמן "המשבר הפוקד את ענף הפרסום נתן את אותותיו גם ברמות השכר בענף. לצד פיטורי העובדים, בעיקר במשרדים הגדולים, נדרשו העובדים לקצץ עד כ-20% משכרם, בעיקר ברמות השכר הגבוהות. ברמות הנמוכות ביותר, השכר הוקפא ולא שולמו העלאות גם לאלה שקיבלו בעבר הבטחות להעלאה".
נתוני השכר שמפרסם פרידמן מצביעים על נתון מעניין בגזרת ענף היח"צ. בניגוד לענף הפרסום, משרדי יחסי הציבור לא חוו תהליך דומה. כנראה בגין העובדה שתקציבי היחס"צ לא צומצמו, כמו בפרסום, ובמקרים רבים אפילו הועלו.
פרידמן אופטימי לגבי השנה חדשה. לדעתו ניכרת כבר בימים הראשונים של השנה התעוררות בענף שאת פירותיה רואים בעלייה בהיקף הפרסום בטלויזיה ועלייה בדרישה לעובדים. "אם מגמה זאת תימשך, יש לצפות שגם רמות השכר יעלו בהתאם", הוא מסביר.
נתוני טבלת השכר המפורסמים על ידי ADMAN אינם תוצאה של סקר כי אם מבוססים על נתוני אמת המשתקפים בחיובים ללקוחות החברה. כל נתוני השכר הם במונחי ברוטו ואינם כוללים הטבות ותוספות.
טבלת השכר בענף הפרסום
טבלת השכר באינטראקטיב
טבלת השכר בענף היח"צ
טבלת השכר בענף השיווק
- 22.בול שיט! אני מרוויח כפול (ל"ת)ארט 18/01/2012 15:22הגב לתגובה זו
- 21.ויקיפדיה 08/01/2012 23:07הגב לתגובה זולא רק הוא, זה כנראה מאפיין את הענף. אוספים קו״ח. שולחים למעסיק מבלי לבדוק את המועמד/ת. ולא ממש מעניין אותם המועמד
- 20.כמו כל חברות ההשמה,זו גם חרטא (ל"ת)האזרח 05/01/2012 09:49הגב לתגובה זו
- 19.תקציב 05/01/2012 09:48הגב לתגובה זולפי הטבלה זה לא בסדר.האם אני צריך להגיד למעביד או שלא?
- 18.שעון עובדים 05/01/2012 09:15הגב לתגובה זומעניין מה היה קורה אם הטבלה הייתה בודקת משכורות לפי שעה? מישהו ניסה לקחת פעם משכורת של קופי מתחיל (4.5-5 אש"ח) ולחלק את זה לכמות השעות החודשיות שלו? אז אולי תקבלו תמונה אמיתית של המשכורות של הדרגים הנמוכים בשוק.
- 17.הוא מצא לי עבודה מעולה (ל"ת)הוא אמין מאוד 05/01/2012 01:08הגב לתגובה זו
- 16.אמת 04/01/2012 21:12הגב לתגובה זואני מרוויחה בדיוק חצי ממה שכתוב. פשוט ביזיון אמת מול מה שכתוב כאן... וזה כואב לנו בכיס.
- 15.מאדמן 04/01/2012 20:51הגב לתגובה זוהטבלה נכונה ומדוייקת במיוחד אם מצמצמים משרות בעלות תוקף קצר, מנכ"לים עם הסכמי בונוס על הצלחה וסמנכ"לי פלנינג עם אחוזים במשרד!
- 14.אחד שיודע 04/01/2012 20:41הגב לתגובה זוחברת ההשמה המובילה בענף הפרסום! ואני יודע כי קבלתי שירות מקצועי ואדיב במיוחד.
- 13.שרון 04/01/2012 20:33הגב לתגובה זונמוכות בהרבה, לפחוצ בתפקידים הנמוכים יותר: תקציבאי, סופרוויזר וכו'.
- 12.04/01/2012 19:01הגב לתגובה זושסופרוויזר רגיל מרוויח 10 ובכיר אולי 11 וחצי תקציבאי מקבל במקרה הטוב 7......
- 11.קצת מוסר ואיפוק 04/01/2012 18:17הגב לתגובה זואפשר לומר את דעותיכם גם בלי להלבין פניו של המסוקר וזתא בעודכם בלתי מזוהים ומזדהים. אפשר לסתור את דבריו ולא להגזים בלי לומר "קשקשן" או "ליצן". מילות גנאי מגיעות בדרך כלל מאנשים נטולי תוכן
- צודק גינגי (ל"ת)רמי שלמור 05/01/2012 09:22הגב לתגובה זו
- 10.חברת השמה 04/01/2012 17:24הגב לתגובה זוהוא פשוט לא מחובר הפרידמן הזה איזה מספרים הזויים, הוא לא עשהנ השמה כבר שנים ובעיקר מוציא חשבוניות פיקטביות... "ניתן לראות מתחילת השנה... נו באמת עברו 4 ימים, מה ניתן לראות...?
- 9.מרינה 04/01/2012 16:45הגב לתגובה זואני מנהלת את המשכורות של משרד פרסום מכובד בוא נגיד שהמנכ"ל ממש לא מקבל 30 אלא 50 ומעלה.... ומנהל הלקוחות מתחיל ב 20 אני לא יודעת באיזה משרדים בדקת....
- 8.חי בס... 04/01/2012 16:40הגב לתגובה זונתוני טבלת השכר המפורסמים על ידי ADMAN אינם תוצאה של סקר כי אם מבוססים על נתוני אמת המשתקפים בחיובים ללקוחות החברה החברה דופקת את הלקוחות ----> החברה דופקת את העובדים ----> אקסיומה
- 7.מוישה 04/01/2012 16:03הגב לתגובה זוהמשכורות פה רלוונטיות ל-2004
- 6.אשתאול 04/01/2012 15:39הגב לתגובה זונראה לי שהמשרדים מסבנים את גינגי כדי לשלם לו עמלות נמוכות או שהוא לא עשה השמה כבר 3 שנים. אין שום קשר בין מה המופיע כאן לבין השכר בפועל. תוסיפו בין30%-100% למה שהוא אומר.
- 5.גינגי פרידמן ליצן (ל"ת)יוני 04/01/2012 15:37הגב לתגובה זו
- 4.שירי מהתגובה הקודמת אני מכיר אותך:) (ל"ת)מיכאל 04/01/2012 15:33הגב לתגובה זו
- 3.האיש שעובד 04/01/2012 15:33הגב לתגובה זולהמון בוסים ולהרבה עובדים שמרגישים עכשיו מנוצלים!!! אבל הגיע הזמן שמישהו יעשה זאת!!!
- 2.מישהו 04/01/2012 15:31הגב לתגובה זוחחח מצחיקה הטבלה הזו
- 1.שירי 04/01/2012 13:59הגב לתגובה זולא עובדים בכלל, ואין להם משכורת..
- אורן 06/01/2012 23:44הגב לתגובה זוכנראה שהמודעות נעשות ע"י גמדי לילה, או אולי המנכ"ל מפשיל את שרווליו ומייצר אותם בזמן שאף אחד לא מסתכל?
- ל 05/01/2012 07:35הגב לתגובה זוהשכר של הביצועיסטים נע בין 5.5 ל-8. לפעמים גם יותר, תלוי בוותק וניסיון
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
