צ'אנס נוסף לרומן: רשות השידור ושפ"ם חתמו על הסכם להמשך מכירות הפרסום
היחידים שמחייכים ביום שלאחר חתימת ההסכם בין שפ"ם לרשות השידור הם עורכי הדין של 2 הצדדים. מה שנידון חודשים ארוכים בבתי משפט וזכה להצהרות לוחמניות מהרשות ומשפ"ם הגיע לפשרה במסגרתה חתמו הצדדים על חידוש ההסכם ביניהם לשנה נוספת בה שפ"ם תנהל את מכירות הפרסום בתחנות קול ישראל.
ברשות מסבירים כי מדובר בהישג של הוועד המנהל שהתעקש על שינויים בחוזה העבודה מול שפ"ם. הסעיף המרכזי היא מערכת בקרה שתוכננה על ידי צוות המחשוב של רשות השידור ותוטמע במערכות שפ"ם. מערכת זו אמורה להעביר לרשות השידור דיווח על הסיכומים הכספיים מול המפרסמים - תחום שהיה בשנים האחרונות חסום בפני הרשות.
ברשות השידור מסבירים כי במסגרת החוזה החדש היא תעבוד בשקיפות מלאה מול שפ"ם הכוללת בקרה על ההכנסות מפרסום. נושא שעשוי להוות פתח לצרות עתידיות הוא רצונה של הרשות לעבוד בשיטת אשכולות שתפתח מסלול מכירה עבור תחנות רשת ב', רשת ג', 88FM והתחנות המגזריות.
ברקע למהלך ההינתקות משפ"ם קיוו ברשות למצוא מספר זכיינים שינהלו את מכירות הפרסום של האשכולות וכעת תתבקש שפ"ם, שרגילה מזה שנים רבות לעבוד במסגרת בה רשת ב' משמשת כעוגן המכירות ושאר התחנות כבונוס להשלמת עסקאות מול מפרסמים לשנות את הרגלי העבודה. ימים יגידו האם הרשות שמתעקשת על תשומת לב מיוחדת לכל אשכול תהיה שבעת רצון.
אברהם פרחי, מנכ"ל שפ"ם-אפיקים הביע את בטחונו כי "2012 תצעיד את הרשות להישגים כלכליים ומקצועיים גבוהים יותר". פרחי הדגיש כי "למרות שהתקופה שלפנינו מאתגרת במיוחד, בכוונת שפ"ם להכריז על שנת 2012 כעל "שנת הרדיו". .
כזכור, החליט הועד המנהל לעניין הפרסום ברדיו-פורום שהוקם במיוחד למטרה זו וכלל את יעקב בורובסקי, דוד חיון, יוסי דרמר, גאולה אבידן ועאטף כיוף, על הקמת מערך בתוך רשות השידור שיטפל בנושא הפרסום ברדיו בתוך הרשות לרבות בתחום הבקרה.
כזכור במהלך החודשים האחרונים הוקם ברשות השידור מערך פרסום ועל ניהולו הופקדה סולי אברמוב. הברשות מסבירים כי הקמת המערך תמשיך ותושלם ובשפ"ם יצטרכו לעבוד מול אברמוב, אנשי התוכן ואנשי הכספים של רשות השידור בכל הוגע לניהול מכירות הפרסום בקול ישראל.
נושא נוסף שהציבה רשות השידור בפני שפ"ם הם היעדים הכספיים אליהם שואפת הרשות. במחצית שנת 2012 אמורים 2 הצדדים, שפ"ם ורשות השידור להיחליט האם להאריך את החוזה שנחתם או לסיים את ההתקשרות.
- 4.סוף סוף החזירו את הפרסום בכל ישראל לציבור :) (ל"ת)שי 03/01/2012 14:18הגב לתגובה זו
- 3.משה בנימין - תבדוק עצמך שוב (ל"ת)לי 03/01/2012 14:17הגב לתגובה זו
- 2.אחת 03/01/2012 08:57הגב לתגובה זוושוב הגאון העסקי הזה מצליח לשדרג את מעמדו וכיסו!רק הוא יידע להתמודד מול מערכת הבקרה שהרשות הקימה כביכול,ברשות כולם פקידים שהמשכורת נכנסת לכיסם איך שלא יהיה!פרחי הוא איש עסקים שיודע לטפל בכיסיו העמוקים כבר זמן רב וימשיך להנות.וסולי היא ילדה קטנה על ידו,בטח שהיא לא תצליח למצוא את "הפינות החשוכות"שהסיטואציה נותנת לפרחי הגאון!,שאפו ענק מר פרחי!!אין עליך!!
- ארחי פרחי 03/01/2012 13:42הגב לתגובה זואם את קוראת לסולי "ילדה" אז את לא מכירה אותה. היא שנים בתחום הזה מכירה את הטריקים ובטח את חלקם גם בעצמה עשתה .. על פקידי הרשות הוא יכול לעבוד עליה ממש לא בטוח. נחיה ונראה ...
- בהצלחה לכולם!!!!!!!! (ל"ת)אני 03/01/2012 15:07
- 1.קז"כ 02/01/2012 20:12הגב לתגובה זופעם קראו לזה בצה"לנו הבלתי-מנוצח - קז"כ, ר"ת של קיפול זנב כללי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
