מתחזקים אסטרטגית: יהב דרייזין מצטרף כסמנכ"ל למשרד הפרסום 'ענבר/מרחב'
מנהל האסטרטגיה לשעבר בראובני פרידן, יהב דרייזין, מצטרף למשרד הפרסום 'ענבר/מרחב' ויכהן בו כסמנכ"ל האסטרטגיה.
דרייזין מצטרף לענבר/מרחב לאחר כהונה בראובני פרידן בה הגיע המשרד לאחד משיאיו בשנים האחרונות. בתקופה זו היה שותף דרייזין לזכיית המשרד בתקציבי פרסום חדשים (מי עדן, מחלבות גד, סיטרואן, ויסוצקי ועוד), בהישגים נאים בתחרות פרסי האפ"י (כולל אפ"י פלטינום וגרנד אפ"י) ובתואר משרד הפרסום של שנת 2011. בין התקציבים בהם טיפל דרייזין במהלך שנותיו בענף נמנים לקוחות כמו פלאפון, בנק מזרחי, שופרסל, קסטרו, ויסוצקי, יפאורה, תמי 4 ועוד.
המו"מ בין דרייזין לענבר/מרחב מתנהל בחודשיים האחרונים מאז סיים את דרכו בראובני פרידן. במקביל ניהל דרייזין מגעים עם מספר משרדים מובילים בענף הפרסום.
ענבר/מרחב נפרדו לפני מספר חודשים מספי שקד (נכנס כשותף לדרורי שלומי), השותף הדומיננטי במשרד ומי ששימש כסמנכ"ל הקריאייטיב. למשבצת הקריאייטיב של שקד נכנס רובי ניסן, מי שבמהותו הוא איש קריאייטיב ולצד שקד היה אמון גם על תחום האסטרטגיה. כעת עם צירופו של דרייזין למשרד, חלוקת הסמכויות והתפקידים הפכה לברורה ויעילה יותר.
גיא קלנר, מנכ"ל ענבר/מרחב: "אני שמח על הצטרפות של איש מוכשר ומעוטר כמו יהב. הגיוס שלו, דווקא בתקופה הנוכחית, הוא גם הצהרה. אנחנו רואים את השנה שהתחילה היום כשנה בה יהיה צורך, יותר מתמיד, לפתור אתגרים שיווקיים עבור לקוחותינו ויהב הוא חיזוק משמעותי בגיזרה הזו. כמשרד שרואה את עצמו שותף של הלקוחות גם בצד השיווקי, המשמעות היא להשקיע בצד הזה כמה שנדרש.
יהב דרייזין: "אני שמח להצטרף לענבר/מרחב ולהמשיך את תנופת הגידול של המשרד. מדובר במשרד שהוא צירוף נדיר של כשרון ומקצוענות, ואני בטוח שביחד נסתער על 2012 וננצח גם בתקופה המאתגרת שלפנינו".
- 6.ענבל 02/01/2012 11:40הגב לתגובה זובטוחה בהצלחתך יהבון. עשה חייל ואל תשכח את החברים שלך
- 5.ניר 02/01/2012 00:01הגב לתגובה זובהצלחה איש יקר
- 4.אסף 01/01/2012 22:20הגב לתגובה זובהצלחהבענק הצלחה איש
- 3.בהצלחה תותח!! (ל"ת)אורי 01/01/2012 21:30הגב לתגובה זו
- 2.אלון 01/01/2012 21:10הגב לתגובה זותותח המון בהצלחה
- 1.נמרוד ניר 01/01/2012 19:35הגב לתגובה זואיש של תוכן ושכל שמשלב בין כשרון לדרך ארץ. בעז"ה תעשה ותצליח.
- סחטיין על הפרגון נמרוד (ל"ת)01/01/2012 20:33הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
