נגמרה ה'חופשה', חוזרים לעבוד: נסים מויאל מצטרף כשותף ל'פרסום אברהם'

לאחר מספר חודשים בהם גישש לגבי עתידו בענף הפרסום מול גופים שונים, מצטרף מויאל, לשעבר ב יהושע' ל'פרסום אברהם' כשותף ויחזיק 20% מהמניות
משה בנימין | (10)

נסים מויאל, המשנה למנכ"ל לשעבר במשרד הפרסום יהושע TBWA מצטרף כשותף למשרד הפרסום 'אברהם'. בזאת תמה תקופת הגישוש של מויאל לגבי עתידו בענף - זו החלה עם סיום דרכו ביהושע TBWA, ובמהלכה התלבט איש האסטרטגיה באם לשוב לענף לתפקיד בכיר או לפצוח בקריירה עצמאית בסביבת סקטור הפרסום והייעוץ האסטרטגי.

פרסום אברהם, שיהיה ביתו החדש של מויאל מנוהל ומוחזק בבעלותו של יריב אברהם, לשעבר משותפי 'נפתלי אברהם'. אברהם צירף לשורותיו במהלך השנה האחרונה שותף נוסף - דודיק כץ, לשעבר סמנכ"ל המסחר בעיתון הכלכלי גלובס. עם צירופו של מויאל למשרד יעמוד מבנה הבעלות על 60% בידי יריב אברהם, 20% לדודיק כץ ו-20% למויאל.

מויאל, השותף החדש ב'אברהם' ששמו נקשר בעבר עם משרת המנכ"ל בדרורי שלומי וכמחליף אפשרי לשי גורן בפובליסיס גלר נסיס יהיה אמון על תחום האסטרטגיה במשרד החדש.

'אברהם' נחשב בשנים האחרונות למשרד שמפגין עקומת צמיחה יציבה. לאחרונה צירף המשרד לשורותיו את תקציב הפרסום של מותג הרכב אאודי וחטיבת המסחריות מבית צ'מפיון מוטורס. 2012 אמורה להוות עבורו, כמו גם עבור משרדים אחרים בסדר גודל זהה לשלו, שנת מבחן שתקבע האם פניו בכיוון מעלה.

חצי השנה האחרונה של 2011, אשר הרעידה את האדמה עליה פועלים משרדי הפרסום מעוררת בקרב משרדים קטנים ובינוניים רבים את התחושה כי מדובר בשעת כושר עבורם ל'גנוב' ממשרדי הפרסום הגדולים את הלקוחות המתנדנדים שהחליטו לחתוך את תקציבי הפרסום ובוחנים שינויים במערך הפרסום עם פזילה לכיוון המשרדים הצעירים שמנסים לכבוש את מקומם.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    רומי 03/01/2012 00:45
    הגב לתגובה זו
    מגיע לך!
  • 9.
    בהצלחה!!!!!! (ל"ת)
    אנה מיוחס 02/01/2012 18:38
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    איש מקסים מאחל לך המון המון הצלחה (ל"ת)
    משה אהרוני 02/01/2012 12:15
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    עודד 02/01/2012 10:26
    הגב לתגובה זו
    במשרד. דודיק כץ שבטוח שהוא מנהל את אלוהים ויריב אברהם שבטוח שהוא אלוהים הם שני טיפוסים בלתי נסבלים. דווקא ניסים שאכל חרא מרמי יהושע כל כך הרבה שנים אמור לחפש סביבת עבודה יותר נוחה. בהצלחה!!
  • 6.
    ניסים מלך ישראל (ל"ת)
    יונתן 02/01/2012 08:32
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מיוחס 02/01/2012 08:25
    הגב לתגובה זו
    :)
  • 4.
    יונתן 02/01/2012 08:15
    הגב לתגובה זו
    מברוק ובהצלחה!
  • 3.
    ד. 01/01/2012 23:33
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה ניסים. לא מקצועי להגיד שנחת בזמן הזה...
  • 2.
    בהצלחה!!!!!! (ל"ת)
    . 01/01/2012 23:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה ניקימה (ל"ת)
    אני 01/01/2012 20:01
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.