מסיבת הרחוב הגדולה בעולם (בדיגיטל): שלמור ו'שייקר' במהלך לארגון 'לתת'

משרד הפרסום וחברת הסטארט אפ משתפות פעולה במהלך התנדבותי עבור ארגון לתת. השיקו מסיבת ענק וירטואלית אליה הוזמנו אמנים ותומכי הארגון
משה בנימין | (4)

ארגון לתת וחברת הסטארט-אפ הישראלית "שייקר" השיקו לאחרונה את היוזמה ל'מסיבת הרחוב הגדולה בעולם הדיגיטלי' בשיתוף משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי התומך ב'לתת' מזה 9 שנים. באירוע ראשון מסוגו ולמשך 8 ימים (במסגרת חנוכה) מארחת "שייקר" במסיבת רחוב את כל קהילת תומכי ארגון לתת בישראל.

בנוסף לתומכי הארגון הוזמנו למסיבה תומכי ארגון לתת בקרב האומנים , כגון: שירי מימון ושמעון בוסקילה, הראל סקעת, פבלו רוזנברג, צביקה פיק, היהודים, מיקי ושירה גבריאלוב, בית הבובות, מופע הארנבות של ד"ר קספר, אביהו שבת ועוד. אלו התגייסו בהתנדבות לסייע בגיוס התרומות לארגון.

מהלך ותכלית בצידו: התרומות לארגון נעשות בתוך המסיבה בדרך מקורית - מודעות מיוחדות ושלטים שמופיעים בה קוראים לגולשים לתרום לארגון 10 שקלים באמצעות שליחת הודעת SMS, בתמורה מולבשות הדמויות של הגולשים בחולצה ווירטואלית של לתת.

"שייקר" נחשבת לאחת מהאפליקציות החברתיות המובילות בעולם, כשרק בחודש ספטמבר האחרון היא גברה על 30 סטארט-אפים מובילים שסוננו מתוך אלפים בעולם וזכתה בתחרות Disrupt של בלוג הטכנולוגיה הפופולארי Tech Crunch.

חברת הסטארט-אפ 'שייקר' מספקת לגולשים מסביב לעולם אזור מפגש בתוך פייסבוק, ובו אנשים יכולים להסתובב בתוך המרחב (פאב, רחוב וכו') לקנות משקאות, לקיים אינטראקציות חברתיות מעולם הבארים/פאבים וכמובן לפגוש ולהכיר חברים חדשים.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אבשלום 27/12/2011 23:34
    הגב לתגובה זו
    זו אינה הדרך לפנות לקהל הרחב, נראה כי מדובר במהלך איזוטרי וקיקיוני שמטרתו לזכות בפרסים בתחרויות פרסום בעולם, ופחות בהשגת מירב התרומות לעמותה. וחבל. בהצלחה בקאן, לפחות...
  • 3.
    ככה לא בונים הגשה (ל"ת)
    מתגעגעים לגימל 27/12/2011 22:12
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    yoni 27/12/2011 21:01
    הגב לתגובה זו
    רעיון מאוד יפה. חשיבה מקורית וחדשנית. שייקר זה ממש לא אתר היכרויות.
  • 1.
    מה הקשר בין לתת, מסיבת רחוב, ואתר הכרויות (ל"ת)
    תמה 27/12/2011 19:37
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.