מסיבת הרחוב הגדולה בעולם (בדיגיטל): שלמור ו'שייקר' במהלך לארגון 'לתת'

משרד הפרסום וחברת הסטארט אפ משתפות פעולה במהלך התנדבותי עבור ארגון לתת. השיקו מסיבת ענק וירטואלית אליה הוזמנו אמנים ותומכי הארגון
משה בנימין | (4)

ארגון לתת וחברת הסטארט-אפ הישראלית "שייקר" השיקו לאחרונה את היוזמה ל'מסיבת הרחוב הגדולה בעולם הדיגיטלי' בשיתוף משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי התומך ב'לתת' מזה 9 שנים. באירוע ראשון מסוגו ולמשך 8 ימים (במסגרת חנוכה) מארחת "שייקר" במסיבת רחוב את כל קהילת תומכי ארגון לתת בישראל.

בנוסף לתומכי הארגון הוזמנו למסיבה תומכי ארגון לתת בקרב האומנים , כגון: שירי מימון ושמעון בוסקילה, הראל סקעת, פבלו רוזנברג, צביקה פיק, היהודים, מיקי ושירה גבריאלוב, בית הבובות, מופע הארנבות של ד"ר קספר, אביהו שבת ועוד. אלו התגייסו בהתנדבות לסייע בגיוס התרומות לארגון.

מהלך ותכלית בצידו: התרומות לארגון נעשות בתוך המסיבה בדרך מקורית - מודעות מיוחדות ושלטים שמופיעים בה קוראים לגולשים לתרום לארגון 10 שקלים באמצעות שליחת הודעת SMS, בתמורה מולבשות הדמויות של הגולשים בחולצה ווירטואלית של לתת. "שייקר" נחשבת לאחת מהאפליקציות החברתיות המובילות בעולם, כשרק בחודש ספטמבר האחרון היא גברה על 30 סטארט-אפים מובילים שסוננו מתוך אלפים בעולם וזכתה בתחרות Disrupt של בלוג הטכנולוגיה הפופולארי Tech Crunch.

חברת הסטארט-אפ 'שייקר' מספקת לגולשים מסביב לעולם אזור מפגש בתוך פייסבוק, ובו אנשים יכולים להסתובב בתוך המרחב (פאב, רחוב וכו') לקנות משקאות, לקיים אינטראקציות חברתיות מעולם הבארים/פאבים וכמובן לפגוש ולהכיר חברים חדשים.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אבשלום 27/12/2011 23:34
    הגב לתגובה זו
    זו אינה הדרך לפנות לקהל הרחב, נראה כי מדובר במהלך איזוטרי וקיקיוני שמטרתו לזכות בפרסים בתחרויות פרסום בעולם, ופחות בהשגת מירב התרומות לעמותה. וחבל. בהצלחה בקאן, לפחות...
  • 3.
    ככה לא בונים הגשה (ל"ת)
    מתגעגעים לגימל 27/12/2011 22:12
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    yoni 27/12/2011 21:01
    הגב לתגובה זו
    רעיון מאוד יפה. חשיבה מקורית וחדשנית. שייקר זה ממש לא אתר היכרויות.
  • 1.
    מה הקשר בין לתת, מסיבת רחוב, ואתר הכרויות (ל"ת)
    תמה 27/12/2011 19:37
    הגב לתגובה זו