יד ראשונה: דירת 4 חד' בפ"ת נמכרה ב-1.4 מ' ש', בכמה נמכרה בקרית אתא?

אתר Bizportal מדווח אודות עסקאות יד ראשונה בולטות ברחבי הארץ
לירן סהר | (9)

תל אביב

חברת "אמריקן וילג'" מקבוצת דרינל מדווחת על מכירת שלוש דירות בפרויקט The Village, במושבה האמריקאית בדרום תל אביב. דירה בגודל 128 מ"ר, עם מרפסות בגודל 28 מ"ר, נמכרה ב-3,626,520 שקלים, דירה בגודל 136.6 מ"ר, עם מרפסות בגודל 47 מ"ר, נמכרה ב-4,164,200 שקלים ודירה בגודל 129 מ"ר, עם מרפסות בגודל 33 מ"ר, נמכרה ב-4,177,600 שקלים. מחירי הדירות משקפים רמת מחירים של בין 29,500 ל-32,500 שקל למ"ר, הנחשבים לריאליים באזור.

פתח תקווה

חברת קרדן נדל"ן מכרה 16 דירות בפרויקט "קרדן במושבה" בשכונת אם המושבות , בשלושת החודשים האחרונים, בהיקף כספי של כ- 23 מיליון שקל. דירת 4 חדרים בקומה 14, בשטח של 109 מ"ר, עם מרפסת שמש 11 מ"ר, נמכרה ב- 1.434 מיליון שקל ודירת 5 חדרים בקומה 19, בשטח של 123 מ"ר, עם מרפסת שמש 11 מ"ר, נמכרה ב- 1.712 מיליון שקל.

ירושלים

חברת מי טל הנדסה וייזום מכרה 8 דירות, בפרויקט טל על הפארק בשכונת הר חומה בירושלים, במהלך הרבעון האחרון בהיקף כספי של כ- 12 מיליון שקל. דירת גן בת 4 חדרים, בשטח של 93 מ"ר, עם גינה בשטח של 94 מ"ר ומרפסת בשטח של 17 מ"ר, נמכרה בכ- 1.404 מיליון שקל, דירת גן בת 5 חדרים, בשטח של 112 מ"ר, עם גינה בשטח של 310 מ"ר, נמכרה בכ- 1.73 מיליון שקל.

הוד השרון

חברת בוני התיכון מכרה תוך חודשיים 10 דירות בפרויקט "TOP השרון" בהיקף כספי של כ- 19 מיליון שקל. דירת 5 חדרים, קומה 14, כ- 153 מ"ר ו-14 מ"ר מרפסת, נמכרה ב- 2.030 מיליון שקל ודירת 5 חדרים, קומה 16, כ- 138.5 מ"ר וכ- 12 מ"ר מרפסת, נמכרה ב- 1.920 מיליון שקל.

נס ציונה

חברת גיא ודורון לוי מכרה ברבעון האחרון 12 דירות בפרויקט גולד פרימיום בהיקף כספי של כ- 23 מיליון שקל. פנטהאוז בן 5 חדרים, בקומה ה-7, בשטח של 141 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 105 מ"ר, נמכר בכ- 2.704 מיליון שקל, דירת 6 חדרים בקומה ה- 3, בשטח של 140 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 47 מ"ר, נמכרה בכ- 2.12 מיליון שקל ודירת 5 חדרים בקומה ה- 4, נמכרה ב- 1.8 מיליון שקל.

קריית אתא

חברת "ספייס יזמות מדווחת על מכירת 37 יח"ד בפרויקט נחלת בנימין בהיקף כספי כולל הנאמד בכ-50 מיליון שקל. דירות 4 חדרים נמכרו בכ- 900 אלף שקל.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מודעין----------- 03/01/2011 23:06
    הגב לתגובה זו
    מחר טסה כ-250% ממריאה-----------------------================================================------------------------------------------------------------------------
  • 5.
    אורן 03/01/2011 21:46
    הגב לתגובה זו
    כדי שמי שמוכר יתקע עם הדירות והכוונה למשקיעים בעיקר, אם לא תיקנו ירדו המחירים, בואו נוריד את הביקושים, בלי הטובות של המדינה.
  • 4.
    אבי 03/01/2011 18:48
    הגב לתגובה זו
    למי שמשדרג את דירתו זה לא רלוונטי רק שההפרש שהוא משלם גבוה יותר,ואם אין לו את הכסף נזיל הוא לוקח חוב שיהיה לו זול יותר בעתיד
  • מה זאת אומרת לא לקנות? איפה נגור? בשכירות? (ל"ת)
    רמת גן 04/01/2011 16:03
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אז מה זה טוב או רע 03/01/2011 17:52
    הגב לתגובה זו
    מה דעתכם
  • 2.
    שמתם לב שאין הרבה מחירות -השוק מת (ל"ת)
    סתם 03/01/2011 17:49
    הגב לתגובה זו
  • r 04/01/2011 16:58
    הגב לתגובה זו
    מכירות ולא מחירות (חרא? חרה? מחיר?) לומדים עברית ורק אחר כך מגיבים!
  • 1.
    אל תגידו שלא אמרנו:לא קונים עכשיו! (ל"ת)
    אדיר 03/01/2011 17:39
    הגב לתגובה זו
  • בחיפה לא רק מת אלא יש ממש ירידות (ל"ת)
    בחיפה יש פראיירים מת 03/01/2011 20:58
    הגב לתגובה זו
ביטוח לאומי
צילום: תמר מצפי

ביטוח לאומי דיגיטלי: להשתלט על הבירוקרטיה מהספה

עידן הפקסים והתורים המתישים בסניפים יישארו בקרוב מאחור - באמצעות האפליקציה החדשה, שירותי המסרונים המאובטחים ומנגנון מיצוי זכויות, המוסד לביטוח לאומי הופך את המסע למיצוי הזכויות שלכם לקל ומהיר יותר

ענת גלעד |
במשך עשורים, השם "ביטוח לאומי" היה מילה נרדפת לחוסר יעילות, בירוקרטיה סבוכה, מוזיקת המתנה אינסופית בטלפון והררי טפסים שצריך למלא שוב ושוב. אך המציאות של דצמבר 2025 שונה בתכלית. הלחץ חסר התקדים של השנתיים האחרונות - הצורך לתת מענה מהיר לעשרות אלפי נפגעי מלחמה, משרתי מילואים ומפונים - אילץ את המערכת המגושמת לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית שהייתה צריכה לקרות מזמן. היום, המערכות הדיגיטליות לא רק "ידידותיות יותר", במוסד לביטוח לאומי גם טוענים שהן פועלות באופן אקטיבי כדי למנוע מצב שבו זכויות של אזרחים הולכות לאיבוד בגלל חוסר ידיעה או קושי במילוי טפסים ידניים.

מהפכה בקליק: האפליקציה והשירות המהיר

האפליקציה שהוטמעה במלואה במהלך שנת 2025 היא כבר לא רק אתר אינטרנט מותאם, אלא כלי עבודה שלם בתוך הטלפון הנייד. המהפכה מתחילה ביכולת להגיש תביעות בצילום מהיר: אין יותר צורך בסורקים או בדואר. הגשת תביעה לדמי פגיעה בעבודה, דמי לידה או תגמולי מילואים מתבצעת על ידי צילום המסמכים הרפואיים או האישורים בנייד ושליחה מיידית. כמו כן, המערכת מציגה בכל רגע נתון מעקב שקוף אחר התביעה: תוכלו לראות מתי המסמכים התקבלו, אם הם עברו לבדיקת פקיד התביעות, אם התיק נמצא בבחינה רפואית ומתי בדיוק התשלום הועבר לבנק.


כשהמדינה פונה אליכם: מיצוי זכויות יזום

החידוש המשמעותי ביותר בסוף 2025 הוא המעבר משיטת ה"תביעה" לשיטת ה"זכאות האוטומטית". המערכות של הביטוח הלאומי מסונכרנות היום עם בתי החולים, הצבא ורשות המיסים. המשמעות היא שלעיתים קרובות מבוצעים תשלומים ללא בקשה: עבור זכויות מסוימות, המערכת מזהה את הזכאות באופן אוטומטי. למשל, דמי לידה או מענקי מילואים מסוימים משולמים ישירות לחשבון הבנק עוד לפני שהאזרח הספיק למלא בקשה רשמית. כמו כן, המערכת שולחת התראות חכמות על זכאות: אם מזוהה ירידה חדה בשכר, הפסקת עבודה ממושכת או אירוע רפואי מוכר, נשלחת הודעה יזומה למכשיר הנייד המזמינה אתכם לבדוק את זכאותכם לקצבה המתאימה.


סוף עידן המתווכים: מימוש זכויות בחינם

בעבר, הבירוקרטיה הסבוכה הזינה תעשייה של חברות פרטיות למימוש זכויות שגבו עמלות גבוהות מהקצבאות. ב-2025, הדיגיטציה והפישוט השפתי הופכים את התיווך הזה למיותר. שירות "יד מכוונת" של הביטוח הלאומי מפעיל מרכזי ייעוץ מקצועיים שבהם רופאים ואנשי מקצוע עוזרים לכם להכין את התיק הרפואי לקראת הוועדה ללא כל עלות. בנוסף, כל הטפסים הדיגיטליים נוסחו מחדש בשפה פשוטה וברורה, מה שמאפשר לכל אדם להגיש בקשה באופן עצמאי בביטחון מלא, בלי לחשוש ממונחים משפטיים סתומים.

ועדות רפואיות בשיחת וידאו: נוחות ונגישות

אחד הלקחים מהשנתיים האחרונות הוא שלא בכל מקרה חייבים להגיע פיזית לסניף. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת קיום ועדות רפואיות בשיחות וידאו מאובטחות. במקרים של בעיות רפואיות שניתן לאבחן על סמך מסמכים וצילומים, או בנושאים הקשורים לבריאות הנפש, הוועדה מתקיימת כשאתם בביתכם. זהו פתרון קריטי לנפגעי פוסט-טראומה שחווים חרדה במקומות הומי אדם או לאנשים עם מוגבלות בניידות שהנסיעה לסניף מהווה עבורם נטל פיזי קשה.


טיפ לסיום שנת 2025 - תשכחו מחוויות העבר:
הכוח האמיתי שלכם נמצא בנתונים האישיים הנכונים והעדכניים. ודאו פעם אחת שפרטי חשבון הבנק וכתובת המגורים שלכם מעודכנים באזור האישי באתר או באפליקציה. בעולם הדיגיטלי של היום, עדכון הפרטים האלו הוא ההבדל בין קבלת הכסף תוך ימים ספורים לבין המתנה של שבועות בגלל תקלות תקשורת פשוטות. הביטוח הלאומי של סוף 2025 הוא סוף סוף מערכת מהירה ונגישה, אז אל תיתנו לניסיון העבר להרתיע אתכם - ותתחילו לפעול לקבל את מה שמגיע לכם על פי חוק.

ביטוח לאומי
צילום: תמר מצפי

ביטוח לאומי דיגיטלי: להשתלט על הבירוקרטיה מהספה

עידן הפקסים והתורים המתישים בסניפים יישארו בקרוב מאחור - באמצעות האפליקציה החדשה, שירותי המסרונים המאובטחים ומנגנון מיצוי זכויות, המוסד לביטוח לאומי הופך את המסע למיצוי הזכויות שלכם לקל ומהיר יותר

ענת גלעד |
במשך עשורים, השם "ביטוח לאומי" היה מילה נרדפת לחוסר יעילות, בירוקרטיה סבוכה, מוזיקת המתנה אינסופית בטלפון והררי טפסים שצריך למלא שוב ושוב. אך המציאות של דצמבר 2025 שונה בתכלית. הלחץ חסר התקדים של השנתיים האחרונות - הצורך לתת מענה מהיר לעשרות אלפי נפגעי מלחמה, משרתי מילואים ומפונים - אילץ את המערכת המגושמת לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית שהייתה צריכה לקרות מזמן. היום, המערכות הדיגיטליות לא רק "ידידותיות יותר", במוסד לביטוח לאומי גם טוענים שהן פועלות באופן אקטיבי כדי למנוע מצב שבו זכויות של אזרחים הולכות לאיבוד בגלל חוסר ידיעה או קושי במילוי טפסים ידניים.

מהפכה בקליק: האפליקציה והשירות המהיר

האפליקציה שהוטמעה במלואה במהלך שנת 2025 היא כבר לא רק אתר אינטרנט מותאם, אלא כלי עבודה שלם בתוך הטלפון הנייד. המהפכה מתחילה ביכולת להגיש תביעות בצילום מהיר: אין יותר צורך בסורקים או בדואר. הגשת תביעה לדמי פגיעה בעבודה, דמי לידה או תגמולי מילואים מתבצעת על ידי צילום המסמכים הרפואיים או האישורים בנייד ושליחה מיידית. כמו כן, המערכת מציגה בכל רגע נתון מעקב שקוף אחר התביעה: תוכלו לראות מתי המסמכים התקבלו, אם הם עברו לבדיקת פקיד התביעות, אם התיק נמצא בבחינה רפואית ומתי בדיוק התשלום הועבר לבנק.


כשהמדינה פונה אליכם: מיצוי זכויות יזום

החידוש המשמעותי ביותר בסוף 2025 הוא המעבר משיטת ה"תביעה" לשיטת ה"זכאות האוטומטית". המערכות של הביטוח הלאומי מסונכרנות היום עם בתי החולים, הצבא ורשות המיסים. המשמעות היא שלעיתים קרובות מבוצעים תשלומים ללא בקשה: עבור זכויות מסוימות, המערכת מזהה את הזכאות באופן אוטומטי. למשל, דמי לידה או מענקי מילואים מסוימים משולמים ישירות לחשבון הבנק עוד לפני שהאזרח הספיק למלא בקשה רשמית. כמו כן, המערכת שולחת התראות חכמות על זכאות: אם מזוהה ירידה חדה בשכר, הפסקת עבודה ממושכת או אירוע רפואי מוכר, נשלחת הודעה יזומה למכשיר הנייד המזמינה אתכם לבדוק את זכאותכם לקצבה המתאימה.


סוף עידן המתווכים: מימוש זכויות בחינם

בעבר, הבירוקרטיה הסבוכה הזינה תעשייה של חברות פרטיות למימוש זכויות שגבו עמלות גבוהות מהקצבאות. ב-2025, הדיגיטציה והפישוט השפתי הופכים את התיווך הזה למיותר. שירות "יד מכוונת" של הביטוח הלאומי מפעיל מרכזי ייעוץ מקצועיים שבהם רופאים ואנשי מקצוע עוזרים לכם להכין את התיק הרפואי לקראת הוועדה ללא כל עלות. בנוסף, כל הטפסים הדיגיטליים נוסחו מחדש בשפה פשוטה וברורה, מה שמאפשר לכל אדם להגיש בקשה באופן עצמאי בביטחון מלא, בלי לחשוש ממונחים משפטיים סתומים.

ועדות רפואיות בשיחת וידאו: נוחות ונגישות

אחד הלקחים מהשנתיים האחרונות הוא שלא בכל מקרה חייבים להגיע פיזית לסניף. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת קיום ועדות רפואיות בשיחות וידאו מאובטחות. במקרים של בעיות רפואיות שניתן לאבחן על סמך מסמכים וצילומים, או בנושאים הקשורים לבריאות הנפש, הוועדה מתקיימת כשאתם בביתכם. זהו פתרון קריטי לנפגעי פוסט-טראומה שחווים חרדה במקומות הומי אדם או לאנשים עם מוגבלות בניידות שהנסיעה לסניף מהווה עבורם נטל פיזי קשה.


טיפ לסיום שנת 2025 - תשכחו מחוויות העבר:
הכוח האמיתי שלכם נמצא בנתונים האישיים הנכונים והעדכניים. ודאו פעם אחת שפרטי חשבון הבנק וכתובת המגורים שלכם מעודכנים באזור האישי באתר או באפליקציה. בעולם הדיגיטלי של היום, עדכון הפרטים האלו הוא ההבדל בין קבלת הכסף תוך ימים ספורים לבין המתנה של שבועות בגלל תקלות תקשורת פשוטות. הביטוח הלאומי של סוף 2025 הוא סוף סוף מערכת מהירה ונגישה, אז אל תיתנו לניסיון העבר להרתיע אתכם - ותתחילו לפעול לקבל את מה שמגיע לכם על פי חוק.