פרסום ראשון

מירי מתכוננת: דבי תקשורת יטפל ביח"צ של חגיגות ה-70

את החגיגות מפיקה עבור משרד התרבות 'טרגט מרקט' שביצעה הליך תמחורי בין מספר משרדים - שהציגו את האסטרטגיה שלהם לניהול התקשורתי של האירועים
אלכסנדר כץ | (7)

משרד היח"צ דבי תקשורת יטפל בתקציב יחסי הציבור של חגיגות ה-70 למדינת ישראל - כך נודע לאייס. המשרד בבעלותו של משה דבי, יטפל ביח"צ של האירועים עצמם - שצפויים להימשך 70 שעות ברציפות, וילווה גם אירועים שיתקיימו במהלך השנה הנוכחית 2018.

 

'דבי' הוא אחד מכ-5 משרדים אליהם פנתה חברת טרגט מרקט, שמפיקה את האירועים עבור משרד התרבות. במסגרת ההליך הגישו האתרים בריף ומצגת לגבי האסטרטגיה התקשורתית שלהם לאירועים. טרגט מרקט עצמה נבחרה לפני כחודש בהליך מכרזי שניהל משרד התרבות והספורט, שאחראי לניהול והפקת האירוע.

 

שרת התרבות מירי רגב הגישה לאוצר דרישה לתיקצוב של כ-200 מיליון שקלים עבור האירועים, אולם שר האוצר משה כחלון סירב לאשר תקציב כזה, והאירועים תוקצבו ב-100 מיליון שקלים, לאחר שהמתיחות בין הצדדים איימה על קיומם של אירועי יום העצמאות ה-70. התיקצוב הוא עבור יום העצמאות הנוכחי, ולאורך שנה שלמה עד יום העצמאות הבא.

 

ביחסי הציבור של טקס יום העצמאות ה-70 יטפל משרדו של אלעד סאסי, זו השנה הרביעית ברציפות. 

את תגובת חברת טרגט מרקט לא ניתן היה להשיג. משה דבי אישר את הפרטים לאייס ומסר: "זאת זכות גדולה לנהל את מערך יחסי הציבור של חגיגות העצמאות ה-70 למדינת ישראל ואני מודה לחברת טרגט מרקט על הבחירה והאמון. יועצי התקשורת בדבי תקשורת מתכוננים ל-70 שעות החגיגה ברחבי המדינה ביום העצמאות הקרוב וערוכים לנהל את מערך יחסי הציבור המורכב".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    70 שעות !!! עבודה בעיניים !!! באמת צריך יחצ"ן תותח לעבוד על תושבי ישראל !!! (ל"ת)
    הכל יח"צ 10/02/2018 14:41
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    סקפטי 09/02/2018 10:13
    הגב לתגובה זו
    לזה נועד הגוף הזה
  • 5.
    אין מה לחגוג-רגב ושותפיה מביאים לחורבן מדינת ישראל (ל"ת)
    כמו החוגגים בטיטאניק 08/02/2018 11:21
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    דודו 08/02/2018 10:37
    הגב לתגובה זו
    צריך לשנות את המכרז מיחסי ציבור לשירותי דיוור: כל קשקוש הכי קטן שתשלח לכתבים בנושא ייכנס. אם היו עובדים עם מערכות דיוור לכתבים ולהעסיק כותבי תוכן היום חוסכים מיליוני שקלים.
  • 3.
    מיכל כהן 08/02/2018 09:37
    הגב לתגובה זו
    דבי תקשורת הוא משרד מעולה, אבל אני לא מבינה למה צריך לבזבז 100 מיליון שקל מהכסף שלנו על חגיגות למדינה. שיעבירו את הכסף למה שבאמת צריך... אח"כ אומרים שאין תקציב לחינוך, לנכים וכו'
  • 2.
    איילה לבנה 08/02/2018 07:40
    הגב לתגובה זו
    . הרגב דרשה 200 מליון קבלה 100.תחשבו על המגלומניה המפלצתית שלה.בחג העצמאות שלה כולם ירקדו יצרחו ובעקר ימחאו כפיים מצאת החמה עד צאת הנשמה.
  • 1.
    איזה שרה כוסית יאמי יאמי (ל"ת)
    אוהב נשים יפות 07/02/2018 17:40
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.