מירי מתכוננת: דבי תקשורת יטפל ביח"צ של חגיגות ה-70
משרד היח"צ דבי תקשורת יטפל בתקציב יחסי הציבור של חגיגות ה-70 למדינת ישראל - כך נודע לאייס. המשרד בבעלותו של משה דבי, יטפל ביח"צ של האירועים עצמם - שצפויים להימשך 70 שעות ברציפות, וילווה גם אירועים שיתקיימו במהלך השנה הנוכחית 2018.
'דבי' הוא אחד מכ-5 משרדים אליהם פנתה חברת טרגט מרקט, שמפיקה את האירועים עבור משרד התרבות. במסגרת ההליך הגישו האתרים בריף ומצגת לגבי האסטרטגיה התקשורתית שלהם לאירועים. טרגט מרקט עצמה נבחרה לפני כחודש בהליך מכרזי שניהל משרד התרבות והספורט, שאחראי לניהול והפקת האירוע.
שרת התרבות מירי רגב הגישה לאוצר דרישה לתיקצוב של כ-200 מיליון שקלים עבור האירועים, אולם שר האוצר משה כחלון סירב לאשר תקציב כזה, והאירועים תוקצבו ב-100 מיליון שקלים, לאחר שהמתיחות בין הצדדים איימה על קיומם של אירועי יום העצמאות ה-70. התיקצוב הוא עבור יום העצמאות הנוכחי, ולאורך שנה שלמה עד יום העצמאות הבא.
ביחסי הציבור של טקס יום העצמאות ה-70 יטפל משרדו של אלעד סאסי, זו השנה הרביעית ברציפות.
את תגובת חברת טרגט מרקט לא ניתן היה להשיג. משה דבי אישר את הפרטים לאייס ומסר: "זאת זכות גדולה לנהל את מערך יחסי הציבור של חגיגות העצמאות ה-70 למדינת ישראל ואני מודה לחברת טרגט מרקט על הבחירה והאמון. יועצי התקשורת בדבי תקשורת מתכוננים ל-70 שעות החגיגה ברחבי המדינה ביום העצמאות הקרוב וערוכים לנהל את מערך יחסי הציבור המורכב".
- 7.70 שעות !!! עבודה בעיניים !!! באמת צריך יחצ"ן תותח לעבוד על תושבי ישראל !!! (ל"ת)הכל יח"צ 10/02/2018 14:41הגב לתגובה זו
- 6.סקפטי 09/02/2018 10:13הגב לתגובה זולזה נועד הגוף הזה
- 5.אין מה לחגוג-רגב ושותפיה מביאים לחורבן מדינת ישראל (ל"ת)כמו החוגגים בטיטאניק 08/02/2018 11:21הגב לתגובה זו
- 4.דודו 08/02/2018 10:37הגב לתגובה זוצריך לשנות את המכרז מיחסי ציבור לשירותי דיוור: כל קשקוש הכי קטן שתשלח לכתבים בנושא ייכנס. אם היו עובדים עם מערכות דיוור לכתבים ולהעסיק כותבי תוכן היום חוסכים מיליוני שקלים.
- 3.מיכל כהן 08/02/2018 09:37הגב לתגובה זודבי תקשורת הוא משרד מעולה, אבל אני לא מבינה למה צריך לבזבז 100 מיליון שקל מהכסף שלנו על חגיגות למדינה. שיעבירו את הכסף למה שבאמת צריך... אח"כ אומרים שאין תקציב לחינוך, לנכים וכו'
- 2.איילה לבנה 08/02/2018 07:40הגב לתגובה זו. הרגב דרשה 200 מליון קבלה 100.תחשבו על המגלומניה המפלצתית שלה.בחג העצמאות שלה כולם ירקדו יצרחו ובעקר ימחאו כפיים מצאת החמה עד צאת הנשמה.
- 1.איזה שרה כוסית יאמי יאמי (ל"ת)אוהב נשים יפות 07/02/2018 17:40הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
