הישג מרשים: כסף באפי אירופה ל'לעומק', ארד ל'אלנבי'
משרד הפרסום לעומק התודעה קצר אמש את פירות העבודה הקשה על תקציב Huawei באירופה. בתחרות אפי אירופה שנערכה אמש (יום ג') בבריסל זכה המשרד בפרס אפי כסף בקטגוריית התקשורת עבור פרסומת הכריסמס ל-Huawei שכיכבה במזרח אירופה. לצד לעומק, גם משרד הפרסום אלנבי וסודהסטרים זכו לכבוד רב עם זכייה בפרס הארד.
לשני המשרדים הישראליים נודע על ההעפלה לשלב הגמר של האפי בחודש יוני השנה, עם פרסום רשימת השורטליסט. תחרות אפי אירופה מתקיימת לצד תחרויות האפי הנערכות מדי שנה בכל מדינה ומדינה, כשהיא מאגדת את העבודות הבולטות מכל האזור לתחרות שנתית שבה מתמודדות מאות עבודות ומשרדים בפריסה רחבה של כ-40 מדינות ב-16 קטגוריות.
און גולדשטיין, ארז מיטל וזיו פופלבסקי
הזכייה של עומק היא בקטגוריית ה-IT כשהוא נאלץ לגבור על עבודה אחת בלבד, משווי. מנגד, את "העבודה הקשה" עשה המשרד בהעפלה לשלב הגמר כשהוא משאיר מאחור משרדים רבים עתירי ניסיון מאירופה. השיפוט באפי בנוי על פי הניקוד, כך שגם אם לעומק הוא היחיד שזוכה בקטגוריה זה עדיין לא מבטיח לו את פרס הזהב, אלא על פי הניקוד שכאמור הביא למשרד את פרס הכסף. באותו האופן משרד הפרסום אלנבי וסודהסטרים זכו בפרס הארד בקטגוריית "קארפה דיאם" עבור הפרסומת הסנסציונית ששחזרה את סצנת ה-Shame מהסדרה משחקי הכס.
- "תרבות הזאב" של חברת וואווי הסינית ולמה צריך לקחת אותה ברצינות
- TSM: "לא נוכל לאכוף את הגבלות ייצוא השבבים לסין"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בלעומק ידעו לחגוג את אירוע הזכייה במידה הראויה, במעמד השותפים המייסדים זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין והשותף ומנהל הקריאייטיב של המשרד לתקציב Huawei באירופה ארז מיטל. השלושה הגיעו לבריסל ושם נפגשו עם הלקוח - נציגת Huawei אירופה וכן עם סגנית הנשיא של TBWA שהגיעה לבריסל עבור אירוע התחרות וזכיית המשרד.
גולדשטיין אומר כי "להבדיל מתחרויות ופסטיבלים אחרים, האפי זו דוגמה לתחרות שמודדת הצלחות שיווקיות ועסקיות, ואפי אירופה זה בעצם הצ'מפיונס ליג של כל היבשת. אז אני מאד מאד גאה בהישג. תודה רבה להמון אנשים מעולים במשרד, לשותפים המדהימים בישראל ובאירופה, וכמובן תודה לוואווי על אמון ושותפות לדרך. מילה טובה ושאפו לאלנבי על עבודה יפה וזכייה בארד עבור סודה סטרים. כיף לראות עוד משרד ישראלי מככב בטקס".
- רועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
סודהסטרים: מתי יהב, מעיין נווה והצוות האירופאי של המותג
מתי יהב, סמנכ"ל השיווק של סודהסטרים אמר לאייס: "הפרס הזה שייך למיליוני הצרכנים של סודהסטרים ברחבי העולם שכבר הצטרפו למהפכת סודהסטרים באומרם 'לא' לבקבוקי מים חד פעמיים ו"כן" להכנת מים מוגזים בבית. ענקי תעשיית המשקאות מנסים להשתיק את המסר הסביבתי שלנו, אבל האיומים לא יעצרו אותנו. נמשיך להילחם נגד הנזקים העצומים שגורמת פסולת בקבוקי הפלסטיק החד פעמיים".
- 7.אלי מרשבסקי 19/10/2017 12:23הגב לתגובה זואי אפשר לקחת מהחברה המוכשרים האלה את הקרדיט על מה שהם עושים. זה הישג מרשים בכל קנה מידה ובכל פרמטר. עלינו להוקיר ולהודות על זה שזכינו לחיות בתקופה כה מרגשת ליהוד ולבקעת אונו כולה. כה לחי. תחי מדינת ישראל
- 6.גרון 19/10/2017 11:17הגב לתגובה זוהישג מדהים ומרגש למשרד צנוע וטוב
- 5.דוד אמיגה 18/10/2017 18:44הגב לתגובה זו"לעומק התודעה", ענקים במשרד קומפקטי
- 4.אולי תספרו כבר שהתקציב לא שלכם, והפסדתם אותו במכרז לחברה אחרת (ל"ת)לעומק הגילוי הנאות 18/10/2017 18:20הגב לתגובה זו
- חוצפן וגם ושקרן (ל"ת)אתה בן אדם פח 23/10/2017 12:43הגב לתגובה זו
- 3.כל הכבוד לעומק מיהוד אתם אלופים!!! (ל"ת)ג'וספו 18/10/2017 15:15הגב לתגובה זו
- 2.פינק פור גירלס 18/10/2017 12:00הגב לתגובה זוחברים, כל הכבוד הישג מרשים, לקוח ענקי, בפעילות בקני מידה ארופאי, ובסוף היום הצלחות עסקיות! באמת שאפו.
- 1.מלכים 18/10/2017 10:25הגב לתגובה זושני המשרדים הכי שווים שיש
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקורועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
בפעם הראשונה מזה זמן רב תכנית שאינה ריאליטי או אקטואליה משתלטת על הפריים טיים, וההימור של קשת על "נוטוק" של רועי עידן מוכיח את עצמו; במהדורות החדשות המרכזיות נשמר הסטטוס קוו, אם כי כאן11 שוב יורדת מתחת ל-100 אלף צופים
תוכן איכותי בפריים טיים?
אולי זה היעדרות הריאליטי, ואולי הקהל פשוט מעדיף לצפות בתוכן איכותי, כשערוצי הטלוויזיה נותנים לו את האפשרות הזאת, אבל כך או כך, מי שעמדה במקום הראשון ברצועת הפריים טיים אמש היתה הסדרה של רועי עידן "נוטוק", שעוסקת בחברה הדרוזית ובגלגולי נשמות, שהיתה השידור הנצפה ביותר בכל ערב השידורים, ועמדה על 15.4% רייטינג ו-373 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 8.4% רייטינג ו-216 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 8.3% רייטינג ו-223 אלף צופים. בסיום הרשימה היה הריאליטי אוכל של כאן11, שהתחיל בסערה וכבש את הפריים טיים אבל הולך ודועך מבחינת רייטינג, ועמד על 5.6% רייטינג בלבד ו-137 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.2% ו-89 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.5% רייטינג ו-40 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 0.9% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.4% ו-74 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקורועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
בפעם הראשונה מזה זמן רב תכנית שאינה ריאליטי או אקטואליה משתלטת על הפריים טיים, וההימור של קשת על "נוטוק" של רועי עידן מוכיח את עצמו; במהדורות החדשות המרכזיות נשמר הסטטוס קוו, אם כי כאן11 שוב יורדת מתחת ל-100 אלף צופים
תוכן איכותי בפריים טיים?
אולי זה היעדרות הריאליטי, ואולי הקהל פשוט מעדיף לצפות בתוכן איכותי, כשערוצי הטלוויזיה נותנים לו את האפשרות הזאת, אבל כך או כך, מי שעמדה במקום הראשון ברצועת הפריים טיים אמש היתה הסדרה של רועי עידן "נוטוק", שעוסקת בחברה הדרוזית ובגלגולי נשמות, שהיתה השידור הנצפה ביותר בכל ערב השידורים, ועמדה על 15.4% רייטינג ו-373 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 8.4% רייטינג ו-216 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 8.3% רייטינג ו-223 אלף צופים. בסיום הרשימה היה הריאליטי אוכל של כאן11, שהתחיל בסערה וכבש את הפריים טיים אבל הולך ודועך מבחינת רייטינג, ועמד על 5.6% רייטינג בלבד ו-137 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.2% ו-89 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.5% רייטינג ו-40 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 0.9% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.4% ו-74 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
