מפקדים למען ביטחון ישראל
צילום: חנין מג'אדלה

מאחורי "הקמפיין הפלסטיני": בכירי מערכת הביטחון בעבר

ארגון 'מפקדים למען ביטחון ישראל' יצאו בקמפיין הקורא להיפרדות מן הפלסטינאים. ברשתות החלו תהיות לגבי זהות המפרסם. לפחות שלט אחד כבר הושחת
אלכסנדר כץ | (6)

שלטי חוצות בשפה הערבית שהחלו להופיע באזור המרכז ביממה האחרונה, הפכו לשיח מעניין ולהרבה תהיות ברשתות החברתיות לגבי זהותו של הגוף העומד מאחורי הקמפיין, במסגרתו מצולם המון פלסטינאי עם הכיתוב "בקרוב נהיה הרוב".

 

מבדיקת אייס עולה כי מדובר בקמפיין נרחב של ארגון מפקדים למען ביטחון ישראל, הקורא להיפרדות מהפלסטינאים. בשיחת טלפון למספר המופיע על שלטי הפרסומת, אומר אלוף פיקוד המרכז לשעבר אבי מזרחי: "שלטי החוצות מפריעים לכם? גם לנו. אבל הם ייעלמו תוך ימים. מי שלא ייעלמו הם 2.5 מיליון הפלסטינים ביהודה ושומרון. הם רוצים להיות הרוב - ואותם אנחנו רוצים לספח? אם לא ניפרד מהפלסטינים ישראל תהיה פחות יהודית ופחות בטוחה. חייבים להיפרד מהפלסטינים עכשיו!".

 

בארגון 'מפקדים למען ביטחון ישראל' חברים כ-250 מפקדים בכירים מכל זרועות הביטחון, בין היתר בצבא, בשב"כ ועוד. 

לפחות שלט אחד, על בניין אגד בתל אביב, כבר הושחת, ככל הנראה על ידי גורמים המתנגדים לכיתוב בערבית. 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    בושה 17/01/2017 18:18
    הגב לתגובה זו
    מחר יופיעו שלטים על מיגזר יהודי שיטען אנחנו נהיה הרוב . כאשר יש חומה שנקראת חומת הפרדות מזמן נפרדו מהם בוודאי בעזה למרות שאנו חוטפים טילים למלחמות נוספות משם. יש הפרדות בעזה איןשום הבטחה לשקט ביטחוני להפך ראו טילים .בושה ו הקצינים שהיו בצהל
  • 5.
    בושה 17/01/2017 18:17
    הגב לתגובה זו
    מחר יופיעו שלטים על מיגזר יהודי שיטען אנחנו נהיה הרוב . כאשר יש חומה שנקראת חומת הפרדות מזמן נפרדו מהם בוודאי בעזה למרות שאנו חוטפים טילים למלחמות נוספות משם. יש הפרדות בעזה איןשום הבטחה לשקט ביטחוני להפך ראו טילים .בושה ו הקצינים שהיו בצהל
  • 4.
    מישל 16/01/2017 01:12
    הגב לתגובה זו
    חלאות
  • 3.
    חווה פ 15/01/2017 19:43
    הגב לתגובה זו
    שוב מנסים להפחיד אותנו בשד הדמוגרפי, תוך הסתמכות על נתונים שקריים מתוצרת אבו מאזן. לפי התאוריות משנות ה70 וה80 היינו אמורים להיות מיעוט כבר מזמן, אבל המציאות טפחה על פני חוזי השחורות: ירידה חדה בפריון הערבי, עליה נאה בפריון היהודי(דווקא בציבור החילוני והמסורתי )
  • 2.
    יעקב 15/01/2017 19:19
    הגב לתגובה זו
    איני יודע כיצד פועלת מערכת המיון של צה"ל, אבל אם יוזמי הרעיון הצליחו להגיע לעמדות פיקוד, כנראה מדובר בכישלון מחפיר.
  • 1.
    גזענות והסתה!!! 15/01/2017 17:04
    הגב לתגובה זו
    גזענות והסתה !!!
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.