מפקדים למען ביטחון ישראל
צילום: חנין מג'אדלה

מאחורי "הקמפיין הפלסטיני": בכירי מערכת הביטחון בעבר

ארגון 'מפקדים למען ביטחון ישראל' יצאו בקמפיין הקורא להיפרדות מן הפלסטינאים. ברשתות החלו תהיות לגבי זהות המפרסם. לפחות שלט אחד כבר הושחת
אלכסנדר כץ | (6)

שלטי חוצות בשפה הערבית שהחלו להופיע באזור המרכז ביממה האחרונה, הפכו לשיח מעניין ולהרבה תהיות ברשתות החברתיות לגבי זהותו של הגוף העומד מאחורי הקמפיין, במסגרתו מצולם המון פלסטינאי עם הכיתוב "בקרוב נהיה הרוב".

 

מבדיקת אייס עולה כי מדובר בקמפיין נרחב של ארגון מפקדים למען ביטחון ישראל, הקורא להיפרדות מהפלסטינאים. בשיחת טלפון למספר המופיע על שלטי הפרסומת, אומר אלוף פיקוד המרכז לשעבר אבי מזרחי: "שלטי החוצות מפריעים לכם? גם לנו. אבל הם ייעלמו תוך ימים. מי שלא ייעלמו הם 2.5 מיליון הפלסטינים ביהודה ושומרון. הם רוצים להיות הרוב - ואותם אנחנו רוצים לספח? אם לא ניפרד מהפלסטינים ישראל תהיה פחות יהודית ופחות בטוחה. חייבים להיפרד מהפלסטינים עכשיו!".

 

בארגון 'מפקדים למען ביטחון ישראל' חברים כ-250 מפקדים בכירים מכל זרועות הביטחון, בין היתר בצבא, בשב"כ ועוד. 

לפחות שלט אחד, על בניין אגד בתל אביב, כבר הושחת, ככל הנראה על ידי גורמים המתנגדים לכיתוב בערבית. 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    בושה 17/01/2017 18:18
    הגב לתגובה זו
    מחר יופיעו שלטים על מיגזר יהודי שיטען אנחנו נהיה הרוב . כאשר יש חומה שנקראת חומת הפרדות מזמן נפרדו מהם בוודאי בעזה למרות שאנו חוטפים טילים למלחמות נוספות משם. יש הפרדות בעזה איןשום הבטחה לשקט ביטחוני להפך ראו טילים .בושה ו הקצינים שהיו בצהל
  • 5.
    בושה 17/01/2017 18:17
    הגב לתגובה זו
    מחר יופיעו שלטים על מיגזר יהודי שיטען אנחנו נהיה הרוב . כאשר יש חומה שנקראת חומת הפרדות מזמן נפרדו מהם בוודאי בעזה למרות שאנו חוטפים טילים למלחמות נוספות משם. יש הפרדות בעזה איןשום הבטחה לשקט ביטחוני להפך ראו טילים .בושה ו הקצינים שהיו בצהל
  • 4.
    מישל 16/01/2017 01:12
    הגב לתגובה זו
    חלאות
  • 3.
    חווה פ 15/01/2017 19:43
    הגב לתגובה זו
    שוב מנסים להפחיד אותנו בשד הדמוגרפי, תוך הסתמכות על נתונים שקריים מתוצרת אבו מאזן. לפי התאוריות משנות ה70 וה80 היינו אמורים להיות מיעוט כבר מזמן, אבל המציאות טפחה על פני חוזי השחורות: ירידה חדה בפריון הערבי, עליה נאה בפריון היהודי(דווקא בציבור החילוני והמסורתי )
  • 2.
    יעקב 15/01/2017 19:19
    הגב לתגובה זו
    איני יודע כיצד פועלת מערכת המיון של צה"ל, אבל אם יוזמי הרעיון הצליחו להגיע לעמדות פיקוד, כנראה מדובר בכישלון מחפיר.
  • 1.
    גזענות והסתה!!! 15/01/2017 17:04
    הגב לתגובה זו
    גזענות והסתה !!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.