סערה בתאגיד השידור כאן: מנהלת חטיבת החדשות פורשת
מנהלת חטיבת החדשות בתאגיד השידור הציבורי בהקמה כאן, שלומית אברהם גלוברזון, תסיים את תפקידה בקרוב, בשל חילוקי דעות מקצועיים עם מנהליה. אברהם גלוברזון סיכמה על פרישתה עם מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ.
בעקבות העזיבה, תוקם שוב ועדת איתור לבחרת מנהל חטיבה חדש, שמאגד בתוכו את רשת ב' החדשה, חטיבת החדשות של ערוץ 1, והדיגיטל. עד להחלטה של הוועדה ואישור מועצת התאגיד, ישמש אלעד טנא - סמנכ"ל הדיגיטל של כאן, כמנהל זמני של חטיבת החדשות.
מינויה של אברהם גלוברזון לפני חצי שנה לתפקיד, הוביל להרמת גבות בתעשייה. היא אמנם זכתה בתפקיד במכרז, אולם מולה התמודדו שמות מוכרים ובכירים שמעון אלקבץ, שנבחר לבסוף לסמנכ"ל הרדיו; אלעד טנא, שנבחר לסמנכ"ל הדיגיטל; טלי בן עובדיה; וגלית אלטשטיין.
אברהם מילאה תפקידים רבים בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל, ויש לה ניסיון במגזר הציבורי והפרטי. היא הייתה עורכת mako ועוד לפני כן שימשה במגוון תפקידים בכירים בקשת, בהם עורכת ראשית של תכניות הבוקר, אנשים ומה קורה. כמו כן, פיתחה וערכה תכניות, סרטים ופרויקטים נוספים הזכיינית. עוד קודם לעבודתה בקשת, מילאה אברהם שורה של תפקידי עריכה בחדשות 2, בהם עריכת 'שש עם' ופיתוח אקטואליה ודוקו. כמו כן, הייתה דוברת חברת החדשות. יש לה גם ניסיון במחלקות האקטואליה ברדיו: היא הייתה ממקימי רדיוס ושימשה מפיקה ראשית בתחנה. לפני כן, הפיקה תכניות אקטואליה ויומנים ברשת ב'. ואולם ניסיון רב בניהול מערכת חדשות גדולה לא הייתה לה, מה שהוביל לביקורת על הבחירה.
- ניר צוק מתקרב לרשת 13; ומי יהיה המנכ"ל החדש?
- אחרי סאגת קובלנץ: התאגיד בחר בגולן יוכפז למנכ"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שלומית אברהם גלוברזון מסרה: "אני מודה לחברי בתאגיד על שיעור מרתק בהקמת גוף שידור חדש. זו הייתה תקופה אינטנסיבית, מלאת אתגרים שלא תשכח".
אלדד קובלנץ, מנכ"ל כאן בהקמה מסר: "שלומית היא אדם מוכשר, מקצועי והגון. היא התמסרה להקמת חטיבת החדשות בתנאים מורכבים של חוסר ודאות. אנו מודים לשלומית על תרומתה החשובה בהקמת התאגיד ומאחלים לה בהצלחה".
- 4.התאגיד כולו ברנז'ה 19/12/2016 15:55הגב לתגובה זובחירת עובדי התאגיד - חבר מביא חבר!
- 3.התאגיד כולו ברנז'ה 19/12/2016 15:37הגב לתגובה זובחירת עובדי התאגיד - חבר מביא חבר!
- 2.נאחז באוויר 19/12/2016 11:46הגב לתגובה זורכבת הרים.
- 1.עשתה נזק ופוטרה (ל"ת)צדק צדק תרדוף 19/12/2016 11:01הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
