6 מיליון ש' יושקעו בקמפיין לערוץ הקניות - עם כוכבי הישרדות
עמרי כוכבי וויקה פינקלשטיין, כוכבי הישרדות, נבחרו להוביל את קמפיין הפרסום החדש של ערוץ הקניות. את הקמפיין בהשקעה מוערכת של כ-6 מיליון שקלים, מפיק משרד הפרסום דחף – המחזיק בחלק מהערוץ יחד עם גלובוס גרופ הפקות.
על פי הערכות, יקבלו הפרזנטורים כמה עשרות אלפי שקלים עבור הקמפיין שיופנה לטלוויזיה ולדיגיטל לתקופה ארוכה של כחצי שנה. לפי הערכות בתוך הערוץ, הקמפיין עתיד להגיע לכחצי מיליון לקוחות פוטנציאליים חדשים בחתך הגילאים 25-35.
בערוץ אומרים כי מטרת הפרסומות היא לחשוף את קהלי המטרה למבצעים המוצעים בערוץ ולעודד את הצופים המתעניינים במוצר הספציפי לעבור ולצפות במבצע הרלוונטי עבורם, בזמן אמת. לצד קמפיין '5 השניות' שיעלה ברובו בערוץ 2, הערוץ יעלה לאוויר גם פרומואים בערוצי הלוויין והניו-מדיה.
הקמפיין החדש הוא חלק משורת שינויים שעובר הערוץ, כגון השקת אולפן חדש בתל אביב השקעה של כ-2 מיליון שקלים, ואימוץ שפה גרפית חדשה בהשקעה של כ-250 אלף שקלים.
מנכ"ל הערוץ ואחד מבעליו, אורן ז'ורבין מסר כי "ערוץ הקניות הוא כבר בית ליותר ממיליון בתי אב, של לקוחות נאמנים אשר רוכשים בערוץ מזה שנים רבות. בקמפיין הפרסומי הנוכחי בחרנו בכוכבי 'הישרדות' על מנת להרחיב את חשיפת הערוץ לקהלי יעד נוספים".
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
