6 מיליון ש' יושקעו בקמפיין לערוץ הקניות - עם כוכבי הישרדות
עמרי כוכבי וויקה פינקלשטיין, כוכבי הישרדות, נבחרו להוביל את קמפיין הפרסום החדש של ערוץ הקניות. את הקמפיין בהשקעה מוערכת של כ-6 מיליון שקלים, מפיק משרד הפרסום דחף – המחזיק בחלק מהערוץ יחד עם גלובוס גרופ הפקות.
על פי הערכות, יקבלו הפרזנטורים כמה עשרות אלפי שקלים עבור הקמפיין שיופנה לטלוויזיה ולדיגיטל לתקופה ארוכה של כחצי שנה. לפי הערכות בתוך הערוץ, הקמפיין עתיד להגיע לכחצי מיליון לקוחות פוטנציאליים חדשים בחתך הגילאים 25-35.
בערוץ אומרים כי מטרת הפרסומות היא לחשוף את קהלי המטרה למבצעים המוצעים בערוץ ולעודד את הצופים המתעניינים במוצר הספציפי לעבור ולצפות במבצע הרלוונטי עבורם, בזמן אמת. לצד קמפיין '5 השניות' שיעלה ברובו בערוץ 2, הערוץ יעלה לאוויר גם פרומואים בערוצי הלוויין והניו-מדיה.
הקמפיין החדש הוא חלק משורת שינויים שעובר הערוץ, כגון השקת אולפן חדש בתל אביב השקעה של כ-2 מיליון שקלים, ואימוץ שפה גרפית חדשה בהשקעה של כ-250 אלף שקלים.
מנכ"ל הערוץ ואחד מבעליו, אורן ז'ורבין מסר כי "ערוץ הקניות הוא כבר בית ליותר ממיליון בתי אב, של לקוחות נאמנים אשר רוכשים בערוץ מזה שנים רבות. בקמפיין הפרסומי הנוכחי בחרנו בכוכבי 'הישרדות' על מנת להרחיב את חשיפת הערוץ לקהלי יעד נוספים".
 חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13
חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
המהדורה המרכזית של חדשות 13 ממשיכה לצנוח, והיא במקום האחרון מבין כל המהדורות, ולא רק שירדה מתחת לרף מאה אלף צופים, אלא עומדת על 66 אלף צופים בלבד
סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול ממשיך לרדת, כשאתמול עמד על 700 אלף צופים בדיוק (כמובן, בהתאם לנתוני המדידה), אבל הדרמה ממשיכה להתרחש במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שממשיך להתרסק מבחינת הרייטינג ונמצא במקום האחרון בטבלת המהדורות.
בראש, כמו
 תמיד, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 14% רייטינג ו-353 אלף צופים, ואילו גם חדשות 14 שומרת על יציבות והיתה עם רייטינג של 7.7% ו-208 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות
 12, אלא אף היה משמעותית פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של כאן11 עמדה על 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים ואילו חדשות 13 הגיעו לשפל חדש, ורשמו 2.6% רייטינג ו-66 אלף צופים בלבד. 
פריים טיים
חזרתה של "ארץ נהדרת" ללוח השידורים היא גם חזרתה לראש הפריים טיים. התכנית הותיקה של קשת עמדה על נתון חריג של 18.9% ו-441 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה, היתה הפטריוטים, שנמצאת באופן קבוע בחמשת התכניות הנצפות ביותר, ועמדה על 8.3% רייטינג ו-264 אלף צופים. אחריה היה ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", שעמד על 5.9% רייטינג ו-128 אלף צופים. את הרשימה סגרה "סודות המטבח נחשפים", התכנית המקדימה ל-"משחקי השף" של רשת, שקיבלה 3.4% רייטינג ו-83 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-69 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחזקת מדי יום, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- רועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד,
 אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד. 
 חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13
חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
המהדורה המרכזית של חדשות 13 ממשיכה לצנוח, והיא במקום האחרון מבין כל המהדורות, ולא רק שירדה מתחת לרף מאה אלף צופים, אלא עומדת על 66 אלף צופים בלבד
סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול ממשיך לרדת, כשאתמול עמד על 700 אלף צופים בדיוק (כמובן, בהתאם לנתוני המדידה), אבל הדרמה ממשיכה להתרחש במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שממשיך להתרסק מבחינת הרייטינג ונמצא במקום האחרון בטבלת המהדורות.
בראש, כמו
 תמיד, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 14% רייטינג ו-353 אלף צופים, ואילו גם חדשות 14 שומרת על יציבות והיתה עם רייטינג של 7.7% ו-208 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות
 12, אלא אף היה משמעותית פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של כאן11 עמדה על 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים ואילו חדשות 13 הגיעו לשפל חדש, ורשמו 2.6% רייטינג ו-66 אלף צופים בלבד. 
פריים טיים
חזרתה של "ארץ נהדרת" ללוח השידורים היא גם חזרתה לראש הפריים טיים. התכנית הותיקה של קשת עמדה על נתון חריג של 18.9% ו-441 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה, היתה הפטריוטים, שנמצאת באופן קבוע בחמשת התכניות הנצפות ביותר, ועמדה על 8.3% רייטינג ו-264 אלף צופים. אחריה היה ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", שעמד על 5.9% רייטינג ו-128 אלף צופים. את הרשימה סגרה "סודות המטבח נחשפים", התכנית המקדימה ל-"משחקי השף" של רשת, שקיבלה 3.4% רייטינג ו-83 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-69 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחזקת מדי יום, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- רועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד,
 אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד. 

