מכבי חיפה ו-ONE מתקוטטים - האוהדים הירוקים יוזמים חרם על אתר הספורט
מערכת היחסים בין מכבי חיפה לאתר ONE גם כך מעורער, וכעת גם אוהדי הקבוצה נכנסים לקלחת. בעקבות פוסט שפרסם אתמול (יום ג') דובר המועדון דודו בזק בגנות האתר והתנהלותו האתית, החליטו להחרים את אתר ONE.
כבר בקיץ הקודם טענו במועדון הירוק כי הסיקור לו הם זוכים ב-ONE לא מחמיא במיוחד,
אתמול פורסם בתכנית הספורט של רדיו תל אביב, אותה מגישים אופירה אסייג (מנהלת התוכן של ONE) ואייל ברקוביץ', כי המועדון אינו דואג למצבו הבריאותי של רפי דהן. בעקבות כך, פרסם דובר המועדון דודו בזק פוסט ארוך
"תוכנית הספורט ברדיו תל-אביב, בהנחייתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', מסקרת לדעתנו את המועדון בצורה לא הוגנת ולא אובייקטיבית לאורך זמן רב וזה לא סוד", כתב בזק. "בשל כך, אנו בוחרים שלא להתראיין לתכנית זו וממליצים לאוהדינו לצרוך את המידע הנוגע למועדון מכלי תקשורת אחרים. היום בתכנית הספורט נחצו כל הגבולות וחשוב לנו שתדעו למה אנו ממליצים שלא להאזין להם: בתכנית פורסם שמכבי חיפה אינה דואגת לשלומו של רפי דהן. ברור מאליו שהם לא בדקו את הדברים, נראה שאין להם מקורות בתוך המועדון וברור לכל שהם היו חייבים לקחת תגובה רשמית בנושא".
בהמשך מציין בזק כי לקבוצה לא ניתנה האפשרות להגיב, ולכן "פנינו למפיקי התכנית (לא לאחד, אלא לשניים) אך שם בחרו שלא להעלות את תגובתנו. זאת לא עיתונות ומבחינתנו הסטנדרטים הנמוכים שמנחים את ראשי התכנית פוגעים במקצוע ובמאזינים ואנו ממליצים לאוהדינו לא להאזין לה. את התגובה העברנו למערכת התכנית כ-15 דקות לפני סיומה, התשובה שקיבלנו בתום התכנית הייתה: 'זה מאוחר מידי'".
בעקבות כך החלו אוהדים של מכבי חיפה
באתר האוהדים נכתב: "זה חצה את גבול הטעם הטוב, זה כבר גובל בהסתה. התלהמות והתבהמות סיסטמתית כנד המועדון שלנו, רצח אופי כנגד השחקן שלנו וכל זה בשם אלוהי הרייטינג והקומבינות. הערב בשעה 18:00 כולנו, כל אוהדי מכבי חיםה, מעלים בפייסבוק הפרטי שלהם את התמונה שנצרף לכם ואת הסטטוס: כולנו מחרימים את ONE". עוד נכתב כי "האתר הזה, על כך מרכיביו, הוריד את תרבות הספורט לביבים ולמיץ הזבל של הענף שכולנו כל כך אוהבים. רכילות זולה, צהוב וכל מה שרקוב".
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
דובר הקבוצה דודו בזק אמר לאייס כי "כלי תקשורת צריכים לזכור שהקבוצה היא דבר קדוש לאוהדים, ובבואם לסקר אותה, שידעו שהאוהדים הם גם הקליינטים של כלי התקשורת. לקוחות אלה הם לא נגד הביקורת על הקבוצה שלהם, אבל הם לא מוכנים שיפגעו בקבוצה בצורה לא הוגנת".
מאתר ONE נמסר בתגובה: "בתכנית אמש התראיין שחקן הכדורגל שנפצע בתיקול החריף במשחק מול מכבי חיפה רפי דהן, וסיפר כי אף אחד מקבוצת מכבי חיפה לא התקשר אליו להתנצל. ביקשנו מדובר מכבי חיפה דודו בזק שיעלה לשידור ויסביר את הצד של מכבי חיפה בשידור חי, אך הוא סירב מכיוון שיש לו אישור מהמנהלים אך ורק להודעות בכתב. אנו בטוחים שחוסר יכולתו של דודו בזק לעלות בשידור חי לא משרתת את מכבי חיפה, ופוגעת בתפקודו של הדובר. ובכל מקרה לפנים משורת הדין, בתכנית הערב נקריא את תגובת חיפה במקומו של הדובר".
- 4.חיפאי 13/03/2014 13:30הגב לתגובה זוביזיון
- 3.רוני 13/03/2014 09:19הגב לתגובה זוגדולים בובה של לילה שמציגים את אופירע המדויקת.
- 2.ישראלי 13/03/2014 08:13הגב לתגובה זואין שם שום דבר מקצועי הקשור לספורט, אלא רק רכילות תת רמה.
- 1.אב 12/03/2014 19:29הגב לתגובה זווברקוביץ תמיד היה טיפש מטופש.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.62% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.62% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
