איגוד השיווק משיק אתר אינטרנט חדש ועצמאי: "נמשיך להיות בית מקצועי לתעשייה"

אייל מליס, יו"ר האיגוד: "האתר מיועד לעולם השיווק והתקשורת של 2013. ינהל ממשק הדוק ושיחה רציפה עם פלטפורמות האיגוד ברשתות החברתיות"
כתבי אייס | (1)

איגוד השיווק משיק אתר אינטרנט חדש ועצמאי, לאחר שסיים את שיתוף הפעולה עם אתר 'The Marker מקבוצת הארץ, במסגרתו פעל בשנים האחרונות.

לדברי האיגוד, האתר החדש יעלה לדיון נושאים שיווקיים רלונטיים, יארח כותבים בכירים מעולם השיווק בארץ ובעולם, יעדכן באופן רציף על כנסים, מפגשים, ימי עיון וסדנאות. ויציג עשרות הרצאות וסדנאות מצולמות בערוץ ה-YouTube הרשמי של האיגוד.

בין המדריכים שיופיעו באתר יעלו תכנים בנושאי אסטרטגיה, הפקות, יחסי ציבור, מדיה, פרסום, שיווק חוייתי, מחקר, אינטרנט ועוד, ואליהם יצטרפו מדריכים נוספים בעתיד. בצד בכירי עולם השיווק שיכתבו באתר יטלו בו חלק גם כותבים כמו פרדריק בלסן, איתמר בר, אורן קפלן, חמוטל שיבר, מאור חן, דניאל רבנר איציק להב ועוד.

עו"ד תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק: "האתר הוא הבית המקצועי של חברינו בדיגיטל, והוא מזמין, מעודכן, חדשני ומעניין. בנוסף לכמות העצומה של מידע שיווקי, מדריכים, מאמרים, קישורים וקייס סטאדיס - אנו נמשיך לקרוא לחברינו להשתתף במפגשי האיגוד וליטול חלק בפעילויות המגוונות שלנו".

אייל מליס, יו"ר האיגוד והמשנה למנכ"ל תנובה: "האתר החדש מיועד לעולם השיווק והתקשורת של 2013 והוא ינהל ממשק הדוק ושיחה רציפה בינו לבין פלטפורמות האיגוד ברשתות החברתיות".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אולי תספרו מה קרה בין האיגוד ודהמרקר? מה החת (ל"ת)
    Nuns 19/12/2012 21:54
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.