בחירות 2013

מ-3 ייצא אחד: יהדות התורה תכריע בין 'בולטון', 'בראשית' ו'תוצאות אפקטיביות'

3 משרדי הפרסום יציגו הערב בפני המפלגה החרדית שטרם יצאה בקמפיין פרסום. הערכות הן של'בולטון' שעבד בעבר עם המפלגה סיכוי גבוה להיבחר
משה בנימין | (1)

מפלגת יהדות התורה בראשותו של חבר הכנסת וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן תתכנס הערב כדי לצפות במצגות של 3 ממשרדי הפרסום המובילים במגזר החרדי. המפלגה שטרם יצאה בקמפיין פרסום מגובש לקראת הבחירות לכנסת ה-19 תבחר בין 'בולטון פוטנציאל' המשרד המוביל (על פי פעילות כספית) במגזר החרדי, 'בראשית' ו'תוצאות אפקטיביות'.

משרד הפרסום בולטון פוטנציאל שליווה את המפלגה ב-2006 והוביל אותה לשיא אישי מבחינת מנדטים, 6 במספר הוא בעל סיכויים גבוהים להיות המשרד שיקבל לידיו את ניהול הקמפיין. בבחירות שהתקיימו בשנת 2009 בחרה המפלגה לשתף פעולה עם משרד הפרסום המגזרי 'טריו' אז בקבוצת אדלר חומסקי וכעת בגלגולו החדש בתוך קבוצת אפיקים של יגאל רווח. מוטי קוטיינר, מי שהיה גורם דומיננטי בטריו דאז, הקים לפני מספר שנים את משרד הפרסום המגזרי 'בראשית' וינסה לזכות בקמפיין מתחת לאפו של בולטון.

ישראל כהן, כתב האתר 'כיכר השבת' אמר לאייס: "הבעיה הגדולה של המפלגה היא מבית. יש לא מעט מצביעים שבחרו במפלגה ומאוכזבים מהתנהלותה בקדנציה החולפת. בעיה אקוטית אחת היא מעמד בחורי הישיבה, שלאחר חוק טל טרם ידוע מה יעלה על עתידם בכל הקשור לגיוס לצה"ל או שירות לאומי. "הבעיה השנייה" מסביר כהן נוגעת לעניין הדיור. "מאז מודיעין עלית ובית"ר אין עיר חדשה שאמורה לקלוט את הזוגות הצעירים במגזר החרדי וזו מצוקה שמורגשת היטב".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מוטי 19/12/2012 18:10
    הגב לתגובה זו
    באמת הכי מתאימים. הגדולים ביותר במגזר החרדי
"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.