מ-3 ייצא אחד: יהדות התורה תכריע בין 'בולטון', 'בראשית' ו'תוצאות אפקטיביות'
מפלגת יהדות התורה בראשותו של חבר הכנסת וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן תתכנס הערב כדי לצפות במצגות של 3 ממשרדי הפרסום המובילים במגזר החרדי. המפלגה שטרם יצאה בקמפיין פרסום מגובש לקראת הבחירות לכנסת ה-19 תבחר בין 'בולטון פוטנציאל' המשרד המוביל (על פי פעילות כספית) במגזר החרדי, 'בראשית' ו'תוצאות אפקטיביות'.
משרד הפרסום בולטון פוטנציאל שליווה את המפלגה ב-2006 והוביל אותה לשיא אישי מבחינת מנדטים, 6 במספר הוא בעל סיכויים גבוהים להיות המשרד שיקבל לידיו את ניהול הקמפיין. בבחירות שהתקיימו בשנת 2009 בחרה המפלגה לשתף פעולה עם משרד הפרסום המגזרי 'טריו' אז בקבוצת אדלר חומסקי וכעת בגלגולו החדש בתוך קבוצת אפיקים של יגאל רווח. מוטי קוטיינר, מי שהיה גורם דומיננטי בטריו דאז, הקים לפני מספר שנים את משרד הפרסום המגזרי 'בראשית' וינסה לזכות בקמפיין מתחת לאפו של בולטון.
ישראל כהן, כתב האתר 'כיכר השבת' אמר לאייס: "הבעיה הגדולה של המפלגה היא מבית. יש לא מעט מצביעים שבחרו במפלגה ומאוכזבים מהתנהלותה בקדנציה החולפת. בעיה אקוטית אחת היא מעמד בחורי הישיבה, שלאחר חוק טל טרם ידוע מה יעלה על עתידם בכל הקשור לגיוס לצה"ל או שירות לאומי. "הבעיה השנייה" מסביר כהן נוגעת לעניין הדיור. "מאז מודיעין עלית ובית"ר אין עיר חדשה שאמורה לקלוט את הזוגות הצעירים במגזר החרדי וזו מצוקה שמורגשת היטב".
- 1.מוטי 19/12/2012 18:10הגב לתגובה זובאמת הכי מתאימים. הגדולים ביותר במגזר החרדי