פרסום ראשון

ZEYA digital של צדר יריב יטפל בתקציב האקדמיה למסחר מבית ברק קפיטאל

תקציב הפרסום של האקדמיה למסחר יעמוד על כ-2.5 מליון שקלים. רווית עובדיה מנכ"לית ושותפה ב-Zeya digital: "התפקיד שלנו, למנף את המותג"
משה בנימין | (7)

תקציב האקדמיה למסחר מבית ברק קפיטאל יטופל על ידי חברת האינטראקטיב Zeya digital מבית צדר יריב. תקציב הפרסום עתיד לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים.

רווית עובדיה מנכ"לית ושותפה ב-Zeya digital: "אנחנו מאוד שמחים לקבל את הטיפול במותג לידינו, מדובר בצוות של אנשים מאוד מוכשרים שעשו עבודה מצוינת בבניית מוצר ייחודי ואיכותי, התפקיד שלנו הוא לקחת את העבודה הזאת קדימה ולמנף את המותג בשני עולמות, העולם האקדמי והעולם של שוק ההון. זה מותג שזקוק לשילוב בין משרד פרסום עם יכולות אסטרטגיות וקריאטיביות חזקות, לצד זרוע דיגיטאלית מקצועית".

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

אסף איזקוביץ סמנכ"ל השיווק של האקדמיה למסחר: "אנו מציעים היום מוצר ברמה שלא הייתה קיימת עד היום בתחום, ונכונה לנו שנה של הרבה שינויים והתפתחויות רבות. בשלב הזה אנחנו זקוקים לזרוע אסטרטגית המציגה יכולות קריאטיב ודיגיטל גבוהות, ומסוגלת לייצר תמורה אמיתית בעבודה. אני מאמין שיחד נוכל להצעיד את האקדמיה קדימה ולקבוע סטנדרטים חדשים בתחום".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    יובל 25/11/2012 20:48
    הגב לתגובה זו
    בשתי מילים. כל הכבוד
  • 6.
    הכי מוגזם 25/11/2012 10:05
    הגב לתגובה זו
    מאיפה המספרים האלה? 2.5 מיליון שקלים לפרסום, וואוו אם אלף אנשים ישלמו 10,000 ש"ח לקורס זה לא יכסה אפילו את שכר הדירה למה להגזים? זה הישג גם לדווח על 200,000 ש"ח
  • 5.
    מגיע להם! בהצלחה! (ל"ת)
    רועי 25/11/2012 08:54
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כל הכבוד 23/11/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
    רק דברים טובים יש לי להגיד על המשרד הזה והאנשים המנהלים אותו. מגיע לכם!
  • 3.
    דורית 23/11/2012 09:55
    הגב לתגובה זו
    אלעק למנף את המותג בכל מקרה שיהיה לכולם בהצלחה
  • 2.
    22/11/2012 18:32
    הגב לתגובה זו
    אנשים טובים ונחמדים
  • 1.
    סבטלנה 22/11/2012 16:22
    הגב לתגובה זו
    שכל תקציב ב-2 שח מעלים כתבה כאילו המשרד סגר את נייק העולמית