ZEYA digital של צדר יריב יטפל בתקציב האקדמיה למסחר מבית ברק קפיטאל
תקציב האקדמיה למסחר מבית ברק קפיטאל יטופל על ידי חברת האינטראקטיב Zeya digital מבית צדר יריב. תקציב הפרסום עתיד לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים.
רווית עובדיה מנכ"לית ושותפה ב-Zeya digital: "אנחנו מאוד שמחים לקבל את הטיפול במותג לידינו, מדובר בצוות של אנשים מאוד מוכשרים שעשו עבודה מצוינת בבניית מוצר ייחודי ואיכותי, התפקיד שלנו הוא לקחת את העבודה הזאת קדימה ולמנף את המותג בשני עולמות, העולם האקדמי והעולם של שוק ההון. זה מותג שזקוק לשילוב בין משרד פרסום עם יכולות אסטרטגיות וקריאטיביות חזקות, לצד זרוע דיגיטאלית מקצועית".
אסף איזקוביץ סמנכ"ל השיווק של האקדמיה למסחר: "אנו מציעים היום מוצר ברמה שלא הייתה קיימת עד היום בתחום, ונכונה לנו שנה של הרבה שינויים והתפתחויות רבות. בשלב הזה אנחנו זקוקים לזרוע אסטרטגית המציגה יכולות קריאטיב ודיגיטל גבוהות, ומסוגלת לייצר תמורה אמיתית בעבודה. אני מאמין שיחד נוכל להצעיד את האקדמיה קדימה ולקבוע סטנדרטים חדשים בתחום".
- 7.יובל 25/11/2012 20:48הגב לתגובה זובשתי מילים. כל הכבוד
- 6.הכי מוגזם 25/11/2012 10:05הגב לתגובה זומאיפה המספרים האלה? 2.5 מיליון שקלים לפרסום, וואוו אם אלף אנשים ישלמו 10,000 ש"ח לקורס זה לא יכסה אפילו את שכר הדירה למה להגזים? זה הישג גם לדווח על 200,000 ש"ח
- 5.מגיע להם! בהצלחה! (ל"ת)רועי 25/11/2012 08:54הגב לתגובה זו
- 4.כל הכבוד 23/11/2012 13:30הגב לתגובה זורק דברים טובים יש לי להגיד על המשרד הזה והאנשים המנהלים אותו. מגיע לכם!
- 3.דורית 23/11/2012 09:55הגב לתגובה זואלעק למנף את המותג בכל מקרה שיהיה לכולם בהצלחה
- 2.22/11/2012 18:32הגב לתגובה זואנשים טובים ונחמדים
- 1.סבטלנה 22/11/2012 16:22הגב לתגובה זושכל תקציב ב-2 שח מעלים כתבה כאילו המשרד סגר את נייק העולמית