סברי מרנן
צילום: רונן אקרמן

מיליארד סינים לא טועים: 'קשת' תציע פורמטים בשוק הטלוויזיה האסיאתי

הזרוע הבינ"ל של קשת תשתתף לראשונה ב-ATF פסטיבל התוכן והטלוויזיה של אסיה שייערך בסינגפור. בין המותגים שיוצגו: "יום האם", "יצאת צדיק" ועוד
כתבי אייס | (2)

קשת אינטרנשיונל, הזרוע הבינ"ל של קשת בחו"ל, תשתתף לראשונה ב-ATF - פסטיבל התוכן והטלוויזיה של אסיה שיתקיים בתחילת דצמבר בסינגפור.

הזכיינית שחתמה כמה עסקאות מוצלחות למכירת פורמטים בשנים האחרונות, תציע לראשונה פורמטים בשוק הטלוויזיה באסיה לאחר שבשנים האחרונות רשמה הצלחות בפסטיבל MIPCOM בשוק האירופאי ובארצות הברית.

אלון שטרוזמן, מנהל קשת אינטרנשיונל: "מדובר בצעד טבעי לקשת לאחר הצלחות באמריקה ואירופה. לקשת קטלוג מגוון של פורמטים מוכחים - והשוק האסייתי עם מיליארדי צופים מציע פוטנציאל אין סופי .

הפורמטים שקשת תציג בפסטיבל ATF: "יום האם" (נמכרה לרשת CBS), "מרתון" (נמכרה ל-Banijay בצרפת), "יצאת צדיק" (נמכרה לחברת ההפקות הנורדית Nice Entertainment Group עבור שבדיה ופינלנד ול-Nordisk Film TV חברת בת של Banijay עבור דנמרק). "סברי מרנן" (נמכרה ל Sony עבור רשת ABC). "בית ספר למוסיקה" (נמכרה להונגריה ולחברת ההפקה הנורדית Nice Entertainment Group עבור שבדיה ונורבגיה). הפורמט הדוקו-קומי "בת השכן" (נמכרה ל- Endemol עבור הולנד, איטליה, ספרד, טורקיה והודו), "חטופים" (שודרה באנגליה ברשת SKY ונמכרה לערוץ הצרפתי-גרמני ARTE בצרפת, גרמניה, אוסטריה, בלגיה, לוקסמבורג ושוויץ). "תא גורדין" (נמכרה לאולפני Universal Television עבור רשת NBC). "שלוש" (נמכרה לרשת CBS ולבריטניה) ו- "רמזור" (נמכרה ל-CTC ברוסיה וארה"ב).

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    השאלה היא כמה מהפורמטים אכן הצליחו? (ל"ת)
    א 23/11/2012 13:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ממתי מוציאים יח"צ על נסיונות? (ל"ת)
    אחד 21/11/2012 18:29
    הגב לתגובה זו