הסטארטאפ Assured Allies גייס 42.5 מיליון דולר להתמודדות עם זקנה
הפתרון הטכנולוגי של החברה נועד להמציא מחדש את עולם המוצרים הפנסיוניים, לחסוך כסף לחברות הביטוח ולעזור למבוגרים להזדקן בכבוד
חברת הסטארטאפ Assured Allies, שמפתחת ומספקת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית להזדקנות טובה יותר, השלימה סבב גיוס B בהיקף של 42.5 מיליון דולר. הסיבוב הובל על ידי המשקיע הקיים הראל ביטוח ו-FinTLV Ventures, בהשתתפות משקיעים חדשים וקיימים, ביניהם Lumir Ventures, Hamilton Lane, New Era Capital Partners, MS&AD ventures, Core Innovation Capital, פועלים אקוויטי, EquiTrust Life Insurance Company, Akilia Partners, וסמסונג נקסט. הגיוס החדש מביא את סך ההשקעות בחברה ל-65 מיליון דולר.
Assured Allies שואפת להעניק מענה לבעיה הגדולה והמשמעותית ביותר עבור אנשים מבוגרים בארה״ב. תוחלת החיים בארה״ב עלתה באופן משמעותי בעשורים האחרונים, אך למעלה מ-45 מיליון אמריקאים מעל גיל 55 צפויים להזדקק לשירותי סיעוד בהמשך חייהם, מה שיצור עומס כלכלי וחברתי עצום על המשפחות ועל חברות הביטוח.
תהליך ההזדקנות של אדם יכול להיות מושפע לרעה מגורמי סיכון רבים, דוגמת בדידות, דיכאון, נפילות ומוגבלות פיזית, התדרדרות קוגניטיבית ועוד. בהינתן מידע מסוים על אדם, הטכנולוגיה של Assured Allies מסוגלת לנבא בדיוק רב את גורמי הסיכון השונים עבורו. הפלטפורמה של החברה מאפשרת להעריך מה יהיה הטיפול האופטימלי עבור אותו אדם ולכמת מה תהיה ההשפעה של הטיפול על איכות החיים והצורך הסיעודי שלו.
הטכנולוגיה של Assured Allies משלבת יכולות של למידת מכונה (Machine Learning), מחקר קליני מעמיק ומודלים פיננסיים, על-מנת להציע מוצרים חדשניים לתעשיית הביטוח הפנסיוני והסיעודי בארה״ב. המוצרים של Assured Allies נועדו לספק למבטחים ולחברות הביטוח שירות מקצה לקצה, החל ממודלי חיזוי, דרך אינטגרציה עם מערכות החברה ועד אינטראקציה עם משתמשים בגיל השלישי והאופרציה הכרוכה בכך. האתגר בבניית מוצר מסוג זה מצריך שילוב של מגוון גדול של דיסציפלינות וטכנולוגיות.
- פיטנגו גייסה 300 מיליון דולר לקרנות טכנולוגיה ובריאות המשקיעות בשלבים מוקדמים
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המוצר הראשון של החברה, AgeAssured, הינו פלטפורמה ראשונה מסוגה, אשר מוצעת בשיתוף עם חברות ביטוח. מטרתה לעזור למבוגרים בעלי ביטוח סיעודי להזדקן בצורה הטובה ביותר ולהישאר לגור באופן עצמאי בביתם. הפלטפורמה של AgeAssured משלבת מודלי חיזוי, מודלים אקטואריים מתקדמים ומחקר קליני. על מנת לזהות את המבוטחים אשר עבורם ניתן לספק התערבויות קליניות מניעתיות שיפחיתו באופן משמעותי את הצורך בשירותי סיעוד. בכך פועלת החברה הן לטובת המבוטח, אשר מזדקן בצורה בריאה יותר ונותר עצמאי, והן לטובת חברות הביטוח. AgeAssured הוכחה כיעילה בצמצום פגיעות תפקודיות מוקדמות, ומאז עלייתה לאוויר הביאה לחיסכון של כ-20% בעלויות תביעות ביטוח סיעודי בקרב המשתמשים בה. המוצר הושק ב-2020 והוא המוביל בתחומו בארה״ב.
המוצר השני של החברה, NeverStop, הוא פלטפורמה המאפשרת לחברות הביטוח ליצור דור חדש של מוצרים פנסיוניים. ייחודם של המוצרים בכך שבנוסף לתשלום קצבה בשנות הפרישה, הם גם מסייעים למבוטחים להגיע לגיל המבוגר במצב הטוב ביותר עבורם, ומספקים כיסוי ביטוחי סיעודי. המוצרים של NeverStop משלבים בתוכם מערכת לחיתום דיגיטלי ותוכנית בריאות (wellness) אישית, מוכחת-מדעית, המציעה למבוטחים הזדמנות להגדיל את הכיסוי הביטוחי לצד הפחתת הסיכון לכך שיזדקקו לסיעוד בעתיד. טכנולוגיית החיתום הדיגיטלי החדשנית של החברה פועלת בזמן-אמת ומאפשרת לחברות הביטוח לבטח מבוגרים שבעבר היו נדחים.
החברה מעסיקה 90 עובדים, כמחציתם במרכז הפיתוח בישראל ומחציתם בארה״ב, מרביתם במשרדי החברה בבוסטון. ההון שגויס ישמש לצמיחת החברה, הרחבת רשת הספקים ושיתופי הפעולה בארה"ב וגיוס כוח אדם בישראל, כולל אנשי פיתוח, מוצר, דאטה, חוקרים קליניים ו-QA.
- איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
- על הקשר בין פיטורים לבין הנפקה - אקסוניוס מפטרת לקראת כוונה להנפיק
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מהאופציה ועד ההנפקה: ESOP מבית הפניקס ו-Slice Global משיקות...
ד"ר אפיק גל, נשיא ומנהל מוצר ראשי: "הדרך שבה אנשים מתכננים את גיל הזהב והציפיות שלהם לתקופה זו משתנים מהותית, ואנחנו נרגשים להציע להם פתרונות מוכחים להפיכת אריכות ימים לבת קיימא מבחינה כלכלית. אנו המייסדים ועובדים רבים בחברה, שימשנו כמטפלים להורים ולסבים שלנו, והחוויה הזו נתנה לנו השראה להקים את החברה. ראינו סבל מיותר, פיזי ופיננסי, והגענו להבנה שכדי לשנות את המציאות, אנחנו יכולים להשתמש במדע וטכנולוגיה כדי לשנות את מסלול ההזדקנות ולאפשר לאנשים לחיות בבתיהם עם סביבתם הקרובה זמן רב ככל האפשר".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
