עכשיו זה רשמי: ספוטיפיי מעלה את מחיר המנויים ב-1 דולר
לאחר 12 שנים, שירות הזרמת המוזיקה ספוטיפי (Spotify), מעלה את מחיר המנוי שלו בארה"ב ובשורה של מדינות (כולל ישראל). מנוי הפרימיום של החברה יעלה כעת 10.99 דולר לחודש, עלייה של 1 דולר ביחס למחיר הקודם, כך הודיעה היום החברה.
מאז השקתה בארה"ב ב-2011, גבתה ספוטיפיי 9.99 דולר עבור מנוי הפרימיום שלה, אך כעת בחברה בוחרים להעלות מחירים. "כדי שנוכל להמשיך לחדש, אנו משנים את מחירי הפרימיום שלנו במספר שווקים ברחבי העולם", כתבה החברה בפוסט בו הכריזה על העלייה. "העדכונים האלה יעזרו לנו להמשיך לספק ערך למעריצים ולאמנים בפלטפורמה שלנו."
לצד העלאת המחיר עבור מנוי פרימיום בודד, בחברה העלו גם את המחיר של מנוי זוגי (Duo) מ-12.99 דולר ל-14.99 דולר, מנוי משפחתי (Family) יעלה עתה 16.99 דולר, לעומת 15.99 דולר עד כה, ומנוי סטודנט יעלה גם הוא ב-1 דולר ל-5.99 דולר. על פי החברה, מנויים קיימים יזכו תקופת חסד של חודש לפני כניסתו לתוקף של התמחור החדש.
העלאת המחירים היום של ספוטיפיי מגיע לאחר צעדים דומים בחודשים האחרונים מצד מתחרותיה בשוק שירות הזרמת המוזיקה. אפל הייתה הראשונה להכריז על המהלך באוקטובר האחרון, ולאחריה הודיעה גם אמזון על עלייה דומה, כשגם שירותים כמו Tidal ויוטיוב פרימיום (YouTube Music Premium) הכריזו על עליות החודש. מנכ"ל החבר, דניאל אק, רמז בעבר על עליית מחירים במהלך שיחת המשקיעים לאחר פרסום הדוחות, כאשר אמר שהחברה "מוכנה להעלות מחירים".
- עושה זאת שוב: דיפלומט מעלה מחירים ב-15%
- 33% מהעסקים מאפשרים עבודה מהבית; מחצית מהם יעלו מחירים בקרוב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 2.גילי 24/07/2023 17:58הגב לתגובה זולקצת יותר מאשר 0.003 סנט להשמעה? האם האמנים יקבלו את המגיע להם קצת יותר מהר מאשר שנה (במקרה הטוב)?
- המגיב 24/07/2023 19:24הגב לתגובה זוצריך להעלות את מחיר המניה. האמנים לא יקבלו שום תוספת. המשתמשים צריכים להראות להם שזה לא עובר בשתיקה - ולבטל מנויים. אבל - החיוב אוטומטי, והם לא ישימו לב לעוד דולאר אחד בחיוב האשראי.
- 1.המגיב 24/07/2023 16:59הגב לתגובה זושיכלתם להעביר הלאה, או לשמור, היום - משלמים הון, על אוויר.
בינה מלאכותית ארצות הבריתקוקטיילים על יאכטות וחרדה בחדרים הסגורים: מה באמת חושבים המומחים שבונים את ה-AI?
המרוץ לסופר-בינה
"קוד אדום" וחשש מריגול זר
השפעת הכסף הגדול ניכרת גם בשינוי פני כוח האדם. חוקרים באוניברסיטאות מתלוננים שהעולם העסקי "בלע" את האקדמיה. חברות מסחר בוול סטריט הפכו לנותנות חסות מרכזיות בכנסים, במטרה לצוד מוחות שיעניקו להן יתרון בשוק ההון. חוקרים צעירים ומבריקים עומדים בפני פיתויים של חבילות שכר דמיוניות, מה שמעלה את השאלה: האם בעתיד יישאר מחקר מדעי שאינו מונע רק משיקולי רווח מהירים?
אופטימיות בצל סימני שאלה
בינה מלאכותית ארצות הבריתקוקטיילים על יאכטות וחרדה בחדרים הסגורים: מה באמת חושבים המומחים שבונים את ה-AI?
המרוץ לסופר-בינה
"קוד אדום" וחשש מריגול זר
השפעת הכסף הגדול ניכרת גם בשינוי פני כוח האדם. חוקרים באוניברסיטאות מתלוננים שהעולם העסקי "בלע" את האקדמיה. חברות מסחר בוול סטריט הפכו לנותנות חסות מרכזיות בכנסים, במטרה לצוד מוחות שיעניקו להן יתרון בשוק ההון. חוקרים צעירים ומבריקים עומדים בפני פיתויים של חבילות שכר דמיוניות, מה שמעלה את השאלה: האם בעתיד יישאר מחקר מדעי שאינו מונע רק משיקולי רווח מהירים?
