נינג'ה ישראל
צילום: משה נחמוביץ
רייטינג

השקה נאה ל'נינג'ה ישראל' עם 18.7% - שגברה על 'האח הגדול'

'האח' רשמה נתון נאה של 17.6%. כאן 11 ניצח שוב בפריים-טיים את ערוץ עשר, שרשם חולשה גם ברצועת החדשות
אלכסנדר כץ | (4)

אחרי הנתונים המאכזבים של אביב או אייל, בקשת 12 תלו תקוות רבות נינג'ה ישראל, ופרק ההשקה אתמול רשם נתון נאה של 18.7% במגזר היהודי ו-623 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. ההפקה המושקעת ניצחה את האח הגדול (רשת 13) עם 17.6% ו-517K.

הפרק השני אנחנו על המפית (כאן 11) על לונדון, רשמה 3.5% (75K), וניצחה את ההחלטה (ערוץ עשר) עם 2.3% בלבד (71K). כולם ב-20 (ערוץ 20) עם 0.9%.

 

'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 8.7%, 'חי בלילה' (קשת 12) רשמה 8.2%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) זכתה ב-6.5%, 'נקסט' (קשת 12) ניפקה 5.4%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) קיבלה 2.4%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) זכתה ב-2.9%, פרק נוסף בסדרה 'הפסיכולוגית' (כאן 11) הניב 2.3% (49K) בלבד, 'חדשות הלילה' (כאן 11) רשמה 2.7%, לקט של 'הפטריוטים' (ערוץ 20) ניפק 0.8%, ומבזק חדשות בערוץ 20 הסתפק ב-0.5%.  

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רש/ת 13) קיבלה 4.5%,

מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 2.8%

ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 6.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 10.3%.

מנגד קיבלה 'לפני החדשות' (רשת 13) 5.3%,

פי שניים מ'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) שירדה ל-2.6%,

בדיוק כמו 'העולם היום' (כאן 11) עם 2.6%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת רשמה נתון גבוה של 13.3% (335K)

מול אותה מהדורה ברשת עם 8.5% (230K)

(בחישוב מצרפי: 21.8% ו-565K).

חדשות עשר נחלשה ל-5.2% (192K),

בפער לא גדול מ'חדשות הערב' (כאן 11) עם 4.3% (94K),

חדשות ערוץ 20 עם 1.3% (33K).

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    חדשות עשר פח אשפה 26/07/2018 17:19
    הגב לתגובה זו
    מינו בובה של גולן יוכפז של מבין כלום בחדשות. גם במעריב לא עשה כלום חוץ מלקק לנטע וחבורתו והתוצאות בהתאם. בלוף אחד גדול. מקבל משכורת יותר מאלמוג בוקר ואלי לוי שקורעים את התחת בשטח והוא יושב במזגנים. תעיפו את האדם הזה
  • 3.
    רון 26/07/2018 15:42
    הגב לתגובה זו
    שפע טעויות, דיווחים חסרים, מהדורות דלות וכתבים לא מקצועיים. העיקר שמביאים את דוד ביטן להתראיין כל שני וחמישי. אתם ככה קרובים ללהיות לא רלוונטיים וחבל...
  • 2.
    נינגה תוכנית חלשה, תיפול עוד שבוע (ל"ת)
    רוני 26/07/2018 11:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוסי 26/07/2018 09:38
    הגב לתגובה זו
    אור הלר מפיץ פייק ניוז ערביים פעמיים השבוע. למה שמישהו רציני יישב לראות מהדורה כזו?
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״