נציגה של הוט: "אני מצטערת שבעלך מת, אבל כתוב לי במחשב שאני צריכה לדבר איתו"
רבים מאיתנו מקבלים לעיתים תכופות שיחות טלפון שבועיות, לעיתים יומיומיות, ממוקדי שירות לקוחות, המציעים לנו מבצעים לביטוח/אינטרנט/שידורי טלוויזיה ועוד שלל שירותים. אבל מה שעוברת הדר בשלוש השנים האחרונות, ייתכן ועובר את גבול הסיבולת של האדם הממוצע.
הדר העלתה את סיפורה בפייסבוק בו היא מתארת כיצד היא מקבלת מדיי שבוע, ולעיתים אף מדיי יום, שיחת טלפון משירות הלקוחות של חברת הוט הדורשת לשוחח עם בעלה רן, אשר נפטר בטרם עת לפני כשלוש שנים.
"לא מבינה מה משמעות המילה מת" "מתקשרת אליי באובססיביות בחורה חסרת חיים, שמדברת תקליט מגרונה, היא מתקשרת אליי אחת לשבוע ומבקשת לשוחח עם רן. אולי זו לא אותה אחת. אבל הן כולן נשמעות אותו הדבר. רוכשות את הצליל הבזוי הזה באחד מהקורסים שהם מכשירים אותם שם. היא מבקשת לדבר עם רן. כשאני מסבירה לה שהוא ״מת״. ככה. ״מת״. הכי ברור שאפשר. היא מתנצלת ובאותה נשימה מבקשת ממני אולי בכל זאת אפשר לדבר איתו. כשאני שואלת אותה: ״האם את מטומטמת, ולא מבינה מה המשמעות של המילה ״מת״….היא אומרת שוב בקול חסר חיים, ואדישות אימים, שהיא ממש מתנצלת אבל כתוב לה במחשב שהיא צריכה לדבר איתו", מספרת הדר.
הדר ממשיכה: "אז היא, מתקשרת ומבקשת שוב את רן. ואומרת שהיא מתנצלת שהוא מת, ומשתתפת בצערי, אבל... הוא ביקש מהם להתקשר, כי הוא התעניין בחבילת ערוצים ויש מבצע שחבל לפספס! כבר כמעט 3 שנים, שיש לי שיחה שבועית לפעמים יומית, מהוט, שבה אני מסבירה שרני מת. כבר כמעט 3 שנים שהם מטרידים את מנוחתי בכל שעה ביום (מגוונים(. כבר כמעט 3 שנים, שאני מאיימת, מבקשת, מתחננת, מסרבת, מסבירה, שולחת מסמכים, מעבירה פקסים, מוציאה את נשמתי כדי לחדד את הנקודה ״להוט״ ולכל נציגיה חסריי החיים, שהם מבקשים לדבר עם בן אדם ״מת״, שיפסיקו להטריד אותי, שלא יחייגו אליי יותר. כבר 3 שנים שאני אומרת בבוטות, ככה כמו שזה, שהמילה ״מת״ היא חד משמעית. ושום דבר לא עוד"!
הדר מסבירה כי התנתקה מהוט לפניי כמעט 3 שנים – "מהלך שהיה גיהנום בפניי עצמו כשהם סרבו לנתק אותי, בטענה שבעלי (המת). לא היה מעוניין להחזיר את הציוד. ושלחו לי חיוב של 2,500 שקל, על זה שהוא לא היה בבית כשהם קבעו איתו להחזיר את הציוד. כן. וכן. הוא החזיר ציוד לפניי כמעט 3 שנים, בבית החולים תל השומר, רגע שאני לעולם לא אשכח".
"כל טלפון כזה מסעיר אותי, מבלבל אותי" "אין לי מילים. ובדרך כלל יש לי המון. הם אונסים אותי לנהל את השיחות האלה, כל טלפון כזה מסעיר אותי, מבלבל אותי, אני שונאת להגיד שוב ושוב בקול רם, לנציגה מטופשת שרני מת, אני שונאת להסביר שזה שהוא מת משמע הוא לא ביקש מכם להתקשר אליי, אני שונאת להילחם בעובדה הזו מול חברת ״הוט״. מדוע מה שברור לי. לכולנו. לא ברור להם? אני מלאה בנסיונות כושלים שלי להיאבק באקט החולני הזה, כי כמו שזה נראה, הם ממשיכים להטריד אותי ועוד רבים כמוני. ומקבלים את כל הפריווילגיה לעשות זאת, כי אין שום דבר שעוצר אותם".
מהוט נמסר בתגובה: אנו מצרים לשמוע על החוויה אותה מתארת הלקוחה. עם פרסום הדברים, המקרה טופל על מנת למנוע הישנותן של פניות. חשוב לציין כי התנהלות זו אינה על פי מדיניות החברה והיא פסולה בעיקרה, המקרה מתוחקר על ידינו"
- 35.פוליטיקאים מושחתים במקום לטפל במצב הלוביסטים קובעים להם (ל"ת)תום 22/04/2015 17:28הגב לתגובה זו
- 34.על הוט אני מאמינה לכל-מנסיון (ל"ת)נפגעת הוט 22/04/2015 11:44הגב לתגובה זו
- 33.פרץ מרדכי 22/04/2015 11:03הגב לתגובה זולהתנתק מחברת הוט כך עשיתי וכך אני ממליץ
- 32.בן ישראל 22/04/2015 10:29הגב לתגובה זואני אדם מבוגר וכשיגיע זמני, עד 120, מצפה מאשתי או יורשי החוקיים לשלם את כל חובותי וכולל להוט ולמנוע אי הבנות כתבתי זאת בצוואה. בעלה חייב כסף וסביר בעיני במקום להתנפל על הוט פשוט לשלם את חובו של בעלה ז''ל. אגב אני ביס ולא הייתי אף פעם לקוח שלהם.
- אבי 22/04/2015 16:00הגב לתגובה זומהיכן הבנת שהנפטר או המשפחה חייבים כספים?על פי הכתבה הטלפוניות מנסות למכור לנפטר מבצע בכבלים.על פניו מדובר בטלפניות שאינן עובדות חברת הוט אלא חברה חיצונית המוכרות תוכניות של הוט ומקבלים על כך בונוסים. מה שמעניין אותן זה מכירות בלבד. ידוע שחברת הוט מעסיקה חברות חיצוניות לגיוס לקוחות חדשים בצורה אגרסיבית שלא פעם הלקוח גם אינו מקבל את מה שקבע עם טלפניות אלה.
- 31.א.נ 22/04/2015 10:26הגב לתגובה זושימו לב אם אתם רוצים להתנתק מהוט או יס לא יענו לכם תעשו מה שאני עושה להם תמיד מתקשר לשירות לקוחות כלקוח חדש ואז תוך 10 שניות הם עונים ואז אתם אומרים לנציג המטופש מה נשמע שלום לך תשבחו אותו על זה שענה לכם מהר הוא כבר יחשוב שתפס דג שמן ברשת שלוואז תשאלו אותו השם שלך כולל שם משפחה ואז תגידו לו שאתם מבקשים להתנתק ושלא ינתק או יעביר השיחה כי תגישו נגדו תלונה וכך תצליחו להתנתק מהם זה לעבור מסע עינויים ופוגרום אישי.
- 30.כדאי למשוך את השיחות 22/04/2015 10:18הגב לתגובה זואם את רוצה להעניש אותה על ביזוי המת תמשכי את השיחה 10 דקות. תגידי לה שתמתין וככה הלאה. ככל שהשיחה תתארך ככה היא תחטוף. אני נותן לכל הנציגים האלה לדבר כמה שיותר זמן כדי להעניש אותם.
- אין לך חיים הא (ל"ת)ww 22/04/2015 11:11הגב לתגובה זו
- 29.יורם 22/04/2015 10:11הגב לתגובה זומתפחלצים!!!
- 28.לכחלון 22/04/2015 09:51הגב לתגובה זוכמו כן המון חברות קרסו כתוצאה מכך והפסדנו מליארדים רבים בפנסיה.
- 27.דניאל 22/04/2015 09:51הגב לתגובה זואמרי שהוא עבר דירה ותני להם את כתובתו החדשה
- 26.גיא 22/04/2015 09:31הגב לתגובה זוכך הרבה לקוחות לא מצדיק את קיומה.
- 25.דרמי 22/04/2015 00:36הגב לתגובה זואת חברת הוט צריך להוציא מחוץ לחוק.שפלים בני שפלים,אני עוזב אותם ביום ראשון הבא.נדרתי נדר שם אתפתה לחזור אליהן בשנית אגדע את היד שחתמה על ההסכם
- 24.ברכה 21/04/2015 22:45הגב לתגובה זולהאמין לסיפור הזה.
- 23.שם 21/04/2015 20:12הגב לתגובה זופותרים את זה בלהאשים עובד שפעל בניגוד לנהלים. שיקחו כבר אחריות החברה הקקיונית הזאת. שיסגרו אותם כבר!!
- 22.אני להוט לעולם לעולם לא אתקרב (ל"ת)רק מסיפורי זוועה של 21/04/2015 18:53הגב לתגובה זו
- 21.כבר שנתיים מהוט מתקשרים אלי כל חודש ומציעים (ל"ת)את מה שיש לי 21/04/2015 18:42הגב לתגובה זו
- 20.אין גבול לטמטום ולרשעות של החברה הזאת (ל"ת)MJ 21/04/2015 18:23הגב לתגובה זו
- 19.חיים 21/04/2015 18:00הגב לתגובה זולטרוק להם את הטלפון שילכו קיבינימט, גם לחמי שנפטר התקשרו מספר פעמים...מקבלים שם פרמיות...
- 18.ככה גם פלאפון אורנג וסלקום בריונים טיפשים חסרי בושבה (ל"ת)גבי 21/04/2015 17:53הגב לתגובה זו
- 17.נפתלי 21/04/2015 17:44הגב לתגובה זולפי תגובת ומדיניות החברה בסוף התאור זה בסדר עם הוא מת רק שנה או גוסס… אך 3 שנים מת זה לא
- 16.רפי 21/04/2015 17:42הגב לתגובה זואותה גברת בשינוי אדרת. מקרה דומה היה בעת פטירת אימי. כדי לעשות את הסיפור קצר אמרתי לנציגת הוא שלמזלה הגדול של אימי במקום שהיא נמצאת אין היא זקוקה לשרות הקיקיוני של חברת הוט.
- 15.בטח הציעו לה פיצוי חבילת ספורט ל3 חודש (ל"ת)הגאון 21/04/2015 17:40הגב לתגובה זו
- 14.avist 21/04/2015 17:36הגב לתגובה זואבא שלי נפטר , והחזרתי להם ממיר שהם חייבו אותו במעל 600 ש"ח . כבר 3 חודשים הם מסרבים להחזיר את הכסף . בסוף שלחו מכתב שהזיכוי הוא הפחתה מדמי המנוי החודשיים שלו . אבל הוא נפטר....
- 13.גדעון 21/04/2015 17:36הגב לתגובה זואימי נפטרה ואבי מנסה כבר שמונה חודשים להעביר את המנוי לשמו , והחברה מטרורת אותו ולא מבצעת
- 12.אלי 21/04/2015 17:33הגב לתגובה זואכן זה מה שהם עושים לאנשים, אני סובל מהם בתדירות שבועית ולפעמים יומית. במידה וזה עוזר קיים אצלי 13 הקלטות, ושאני מתכוון לתבוע אותם על הטרדה!!
- 11.מנשה 21/04/2015 17:30הגב לתגובה זוגם אני התנתקתי לפני 5 שנים ומאז חיי בצהרי היום אינם חיים . פעם פעמיים בשבוע ולפעמים גם כמה פעמים ביום ממוקדים שונים מתקשרת המוקדנית האומללה לדעתי כי רק ככה היא מררויה את פרנסתה .כלום לא עוזר .אני בקשתי שיסירו אותי מהרשימות שלהם אך ללא הועיל .........ה צ י ל ו
- 10.אלמן 21/04/2015 17:27הגב לתגובה זואישתי נפטרה ליפני שלוש שנים ועד היום מתקשרים מחברת הביטוח ומבקשים את אישתי וכשאני שואל באיזה עיניין הם עונים שהם רוצים לשדרג את הביטוח הסעודי שיש לה...וזו אותה חברה ששלחתי לה תעודת פטירה כדי לבטל את ביטוח הבריאות והסיעודי שהיה לה.
- 9.שמואל 21/04/2015 17:27הגב לתגובה זוזו לא הפעם הראשונה ובטח לא האחרונה של החברות שמתפרנסות מאזרחים תמימים ואשר נוהגים להטריד ע"מ למכור בצורה אגרסיבית ומלוכלכת , אבל למה להגיע לתקשורת כדי לקבל מענה ובמקרה הטוב - התנצלות .פעם היינו עם . היום נהיני ע מ ה !!!וחבל.
- 8.יהודה 21/04/2015 17:20הגב לתגובה זוככה מר דרהי וחבר מרעיו מהחברה הזאת ילמדו את זה על הבשר שלהם ויותר נכון על הכיס שלהם . אני כבר מזמן הייתי נפגש איתם בבית המשפט עם תביעת מקסימום בבית דין לתביעות קטנות . מעניין מה היה למר דרהי להגיד .
- אהדה 21/04/2015 17:32הגב לתגובה זוכנראה שדר-הי למד מ דרעי -רחמנא לצלן
- 7.שמואל 21/04/2015 17:20הגב לתגובה זוחברה זבל...
- 6.זה בסדר הם בדקו טיפלו וכנרטה העיניין ימשיך (ל"ת)נפגע הוט 21/04/2015 17:19הגב לתגובה זו
- 5.סבא אליעזר 21/04/2015 17:18הגב לתגובה זומי שהיה פעם בהוט..למי שיש חבר מכר או שכן עם הוט שמע המון סיפורי זוועה כאלה או אחרים של נציגים מטרידים של שרות ",דפוק" ממש כך..ואנחנו ממשיכים לסבול כי אין כאן במדינה הזו שיודעת לייצר פצצות אטום...ורפואה מתקדמת ..וחקלאות מודרנית גוף צרכני אחד לרפואה שיודע לעשות חרם על גוף שנותן שרות לקוי ובסיפור הנוכחי פשוט מבזה...ולא גורף אחריו את מאות אלפי האזרחים שאיכפת להם לעשות מעשה ולנטוש...פשוט כך ואז אולי. אולי יהיה קץ לסגות כאלה...וגופים אחרים יתחילו לחשוב פעמיים לפני שיזלזלו בשרות מינימלי. .כי עונש כלכלי הוא עונש שאפילו חברות כמו הוט לא יכולות לשאת. אשמח לקרוא כאן תגובות של מבקרי האתר
- כל מילה בסלע.....אנחנו עם שאוהב שמתעללים בו. (ל"ת)אלון 22/04/2015 09:11הגב לתגובה זו
- עמית 21/04/2015 18:58הגב לתגובה זוגם לי אין כבלים כבר 5 שנים. עידן פלוס ואינטרנט מהיר.
- 4.כמו הבעלים ככה העובדים . (ל"ת)בא 21/04/2015 17:12הגב לתגובה זו
- 3.לקוח לשעבר 21/04/2015 17:12הגב לתגובה זושרות זבל בריבוע ,אינליגנציה אפס .
- 2.זה שיא הטפשות ,האטימות,ועוד.... (ל"ת)לקוחה של הוט בעבר 21/04/2015 17:10הגב לתגובה זו
- 1.עדו 21/04/2015 17:05הגב לתגובה זואם הסיפור נכון היא תזכה בלא מעט כסף העורך דין יטפל בזה בלי שתשים לב
- עמית 21/04/2015 18:56הגב לתגובה זוהיא רוצה שקט בחיים האלה לא יותר !
- רם א. 21/04/2015 17:37הגב לתגובה זואני עברתי במשך כשנתיים הטרדות ובקשות לשוחח עם אבי או אימי בדבר הצטרפות למבצע לאחר פטירתם כמובן שהחרתי הציוד בעצמי אך מקדמי המכירות של החברה לא הפסיקו לצלצל ולבקש את אבי וכך לפחות כעשרים פעמים אחת לשבוע שבועיים עד שנקעה נפשי ושלחתי אחד מהם להצטייד באת חפירה וכיפה ולגשת לבית העלמין *** ולבדוק...
- עצבני 22/04/2015 04:46לי הם מוציאים את הנשמה עם ההתרדות האלה.אין להם זמן והם לא יודעים מה זה מנוחת צהריים. אני היתחלתי לענות להם לא יפה רק שיעזבו אותי במנוחה