הסוף לציפור הכחולה: מאסק חשף את הולגו החדש של טוויטר
הלוגו החדש מגיע לאחר שאתמול צייץ מאסק, כי בכוונתו לשנות את הלוגו של טוויטר, ושאל את מיליוני העוקבים שלו אם הם מעדיפים גם לשנות את ערכת הצבעים של האתר מכחול לשחור. הוא הוסיף כי "בקרוב נתחיל להיפרד מהמותג טוויטר, ובהדרגה גם מכל הציפורים". מספר שבועות לפני השלמת רכישת טוויטר, בשנה שעברה, אמר מאסק כי רכישת החברה תזרז את שאיפתו ליצור "אפליקצייה של הכל" בשם "X" תוך שלוש עד חמש שנים. הוא אף השווה בעבר את התוכנית שלו ל-WeChat הסינית, המשלבת הודעות, פוסטים ותשלומים, במקום אחד. בשנת 1999, ייסד מאסק את x.com כבנק מקוון, שהפך מאוחר יותר ל-PayPal. ב-2017 רכש מאסק חזרה את הדומיין x.com בחזרה מ-PayPal, תוך שהוא מציין את ה"ערך הסנטימנטלי" של שהם. בעוד שהעמוד הרשמי של טוויטר בפלטפורמה שונה ל-"X", הדומיין x.com אינו פעיל. "X הוא המצב העתידי של אינטראקטיביות בלתי מוגבלת - באודיו, וידאו, הודעות, תשלומים/בנקאות - יצירת שוק גלובלי לרעיונות, סחורות, ושירותים", צייצה יקארינו אתמול. השינוי מגיע לאחר תקופה קשה מאד עבור הרשת, בעקבות השינויים שהנהיג מאסק, אשר הביאו לצניחה בהכנסות, ולבריחה של מפרסמים ומשתמשים. לצורך שיפור מצב החברה גוייסה למשימה לינדה יאקרינו ראש מערך הפרסום לשעבר ב-NBCUniversal, שהחלה כמנכ"לית החברה בתחילת החדוש שעבר.X is here! Let’s do this. pic.twitter.com/1VqEPlLchj
— Linda Yaccarino (@lindayacc) July 24, 2023
בינה מלאכותית ארצות הבריתקוקטיילים על יאכטות וחרדה בחדרים הסגורים: מה באמת חושבים המומחים שבונים את ה-AI?
המרוץ לסופר-בינה
"קוד אדום" וחשש מריגול זר
השפעת הכסף הגדול ניכרת גם בשינוי פני כוח האדם. חוקרים באוניברסיטאות מתלוננים שהעולם העסקי "בלע" את האקדמיה. חברות מסחר בוול סטריט הפכו לנותנות חסות מרכזיות בכנסים, במטרה לצוד מוחות שיעניקו להן יתרון בשוק ההון. חוקרים צעירים ומבריקים עומדים בפני פיתויים של חבילות שכר דמיוניות, מה שמעלה את השאלה: האם בעתיד יישאר מחקר מדעי שאינו מונע רק משיקולי רווח מהירים?
אופטימיות בצל סימני שאלה
בינה מלאכותית ארצות הבריתקוקטיילים על יאכטות וחרדה בחדרים הסגורים: מה באמת חושבים המומחים שבונים את ה-AI?
המרוץ לסופר-בינה
"קוד אדום" וחשש מריגול זר
השפעת הכסף הגדול ניכרת גם בשינוי פני כוח האדם. חוקרים באוניברסיטאות מתלוננים שהעולם העסקי "בלע" את האקדמיה. חברות מסחר בוול סטריט הפכו לנותנות חסות מרכזיות בכנסים, במטרה לצוד מוחות שיעניקו להן יתרון בשוק ההון. חוקרים צעירים ומבריקים עומדים בפני פיתויים של חבילות שכר דמיוניות, מה שמעלה את השאלה: האם בעתיד יישאר מחקר מדעי שאינו מונע רק משיקולי רווח מהירים?
