גייקוב ראמזי
צילום: טוויטר אסטון וילה

423 מיליון אירו: הנבחרת הצעירה של אנגליה מחכה לישראל

לאחר התיקו מול גרמניה, תעמוד נבחרת ישראל בפני אתגר קשה יותר. כמה עולים כובשי השערים של אנגליה מול צ'כיה ומי הכוכב הגדול ביותר? המספרים דמיוניים
מיכאל וייסרמן | (3)

הנבחרת הצעירה של ישראל תמשיך הערב  (19:00) את הופעותיה באליפות אירופה, כאשר תשחק בגאורגיה מול נבחרת אנגליה. חניכיו של גיא לוזון הפתיעו במשחק הראשון כאשר סיימו בתיקו 1:1 מול נבחרת גרמניה. דור תורג'מן כבש את השער הישראלי. מי שכיכב במשחק הזה היה השוער, דניאל פרץ, שעצר שני פנדלים.

בכושר נהדר. ראמזי (צילום: טוויטר אסטון וילה)

ההופעה של השוער הישראלי נתנה את אותותיה כבר באירופה ומספר קבוצות גרמניות כבר הביעו עניין בו. הופעה טובה נוספת עשויה לחזק את אופציית מעברו לאירופה הקיץ. בקרב הצהובים לא הציבו תג מחיר לפרץ אבל ברור כי רק סכום מעל 5 מיליון אירו ייתן להם את המחשבה למכור אותו.

בישראל מבינים כי למרות המחמאות מול הגרמנים - מול אנגליה זה סיפור שונה לחלוטין. רק כדי להבין את העוצמה האנגלים - אפשר לציין את שווי השוק של הנבחרת, שמגיע ל-422.9 מיליון אירו. השחקן היקר בסגל הוא ג'ייקוב ראמזי, שגם כבש במשחק הראשון מול צ'כיה ושוויו הוא 42 מיליון אירו. אסטון וילה תרצה למכור אותו בסכום גבוה יותר. כובש השער השני במשחק מול צ'כיה הוא אמיל סמית' מארסנל, ששווה 35 מיליון אירו. השחקן המדובר ביותר בנבחרת הוא נוני מאדויקה ששיחק עונה וחצי בפ.ס.ו איינדהובן ובקיץ שעבר נרכש על ידי צ'לסי תמורת 35 מיליון אירו. בעונה האחרונה לא זכה לדקות מרובות אבל כעת, עם הגעתו של מאוריסיו פוצ'טינו, נראה כי הכישרון הצעיר יקבל את ההזדמנות.

מאמן נבחרת אנגליה הצעירה, לי קארסלי, אמר לקראת המשחק: "ישראל הפתיעה במשחק הראשון ומדובר בנבחרת לא צפויה שיכולה לנצח כל יריבה בכל משחק". המאמן גיא לוזון אמר לקראת המפגש הערב: "נבחרת אנגליה היא הנבחרת הטובה ביותר בטורניר. יש לה שחקנים מארסנל שעולים מהספסל וזה אומר הכל. רק לפני כמה חודשים הם ניצחו בקלילות את צרפת. גם מול גרמניה לא נתנו לנו סיכוי וככל שחלפו הדקות אז ראינו שהביטחון של השחקנים עלה ולפיכך גם התוצאה הטובה בסיום".

הבלם עומרי גנדלמן הוסיף: "זה משחק קשה אבל גם מול גרמניה בעשרה שחקנים היה קשה והתמודדנו על זה. נתמודד גם מול אנגליה ונעשה את המקסימום שלנו".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    בן 25/06/2023 16:47
    הגב לתגובה זו
    גחוך ותורגמן חייבים להיות בשיא
  • 2.
    לירי 25/06/2023 15:14
    הגב לתגובה זו
    בבעיטת 11 אינו מסוגל להבקיע....
  • 1.
    ולא לשכוח את קרטיס גונס מליברפול (ל"ת)
    ליברפולי 25/06/2023 13:43
    הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.