פרטנר ממשיכה לגבש הנהלה חדשה: דגנית קרמר מונתה למשנה למנכ"ל
חברת התקשורת והתשתיות פרטנר 0.54% , ממשיכה בגיבוש צוות הנהלה - בעידן המנכ"ל החדש אבי גבאי. הדירקטוריון אישרה היום שורת מינויים, בהם דגנית קרמר שתהיה המשנה למנכ"ל. בשבועות האחרונים פרשו שני משנים למנכ"ל- קוקי טרוזמן ותמיר אמר, שניהם התמודדו בעבר על תפקיד מנכ"ל החברה.
לקרמר ניסיון של מעל 20 שנה בשוק התקשורת. את דרכה החלה בחברת 012 סמייל שם שימשה בתפקידה האחרון כראש אגף חטיבת לקוחות עסקיים. ב-2010 הצטרפה לקבוצת בזק וב-2018 מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל פלאפון, במקביל לתפקידה כסמנכ"לית החטיבה הפרטית. מספר חודשים לאחר מכן מונתה לסמנכ"לית החטיבה הפרטית ולמשנה למנכ"ל בשלוש החברות הבנות בבזק – פלאפון, yes ובזק בינלאומי. בחודשים האחרונים שימשה כמנכ"ל בפועל.
בנוסף, מונתה מירי תקוטיאל, המשמשת כמנהלת אגף תכנון ובקרה תאגידי בבזק, לסמנכ"לית כספים. לאורך השנים שימשה במגוון תפקידים בקבוצת בזק בתחומי הכלכלה והפיננסיים. תקוטיאל מחליפה את תמיר אמר, שהיה כאמור גם משנה למנכ"ל, ופרש לאחר חמש שנים בתפקיד סמנכ"ל כספים.
יבגני דולקרט, שמשמש כמנהל אגף תכנון ורכש בפרטנר, מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש ותפעול. את דרכו החל כנציג בחברת אינטרנט זהב, המשיך כמנהל אגף מטה ב-012, וב-2012 הגיע לפרטנר ושימש כמנהל אגף שכר, הטבות ותכנון כוח אדם. הוא מחליף את עדי קורן שפרשה לאחר כשנה וחצי בתפקיד.
- פרטנר: צמיחה מתונה אך עקבית גם ברבעון השלישי
- פרטנר הרוויחה 72 מיליון ברבעון; החוב נטו ירד ל-287 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מנכ"ל פרטנר אבי גבאי מסר היום: "אני שמח על הצטרפותם של דגנית, מירי ויבגני, מנהלות ומנהלים מוכשרים ואיכותיים, המגיעים עם ניסיון רב בתחומם. אני בטוח כי יחד עם שאר חברי ההנהלה נוביל את הקבוצה להישגים ותוצאות טובות".
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
