אמפאו
צילום: יחצ

סייבריזן הישראלית שואפת לצאת להנפקה לפי שווי של 5 מיליארד דולר

סטארט אפ הסייבר הישראלי גייס עד כה 750 מיליון דולר מגופים כמו גוגל וסופטבנק ועל פי מקורות אנונימים החל לפעול לקראת הנפקה; החברה מתחרה ב בסנטינל וואן הישראלית, וקראודטרייק האמריקנית שהונפקו בשנתיים האחרונות כשהתחום כולו נהנה מצמיחה בעקבות המעבר לעבודה מרחוק
גיא טל |

סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת על פי מקורות אנונימיים, כי הסטארט אפ הישראלי בתחום הסייבר סייבריזן (Cybereason) בו מושקעים בין השאר קרן ההשקעות ויזן פאנד 2 של סופטבנק וחטיבת הענן של גוגל GOOGLE   , וכן קרן ההשקעות

של שר האוצר האמריקאי לשעבר סטיבן מנושין, מתקדם לקראת הנפקה ראשונית בוול סטריט הצפויה להיות במחצית השניה של השנה, והגיש תשקיף חסוי לקראת ההנפקה. 

סייבריזן הוערכה ב-3 מיליארד דולר בסבב האחרון שנערך בשנה שעברה ובו גייסה 275 מיליון דולר. עד כה גייסה

החברה קרוב ל-750 מיליון דולר. היא הוקמה בשנת 2012 על ידי ליאור דיב, יוסי נער ויונתן עמית. היא מעסיקה יותר מ-700 עבדים כמחציתם בישראל. 

סקטור הסייבר בכלל וחברת סייבריזן בפרט נהנו בתקופת הקורונה מצמיחה מהירה עקב המעבר של עובדים לעבודה מרחוק שחייב

הערכות מתאימה להגנות סייבר. סייברסיזן מתחרה ב סנטינל וואן   הישראלית שנסחרת לפי שווי של 12 מיליארד דולר כעת, וקראודטרייק האמריקנית הנסחרת לפי שווי של 41.4 מיליארד דולר. שתי החברות הללו הונפקו בשנתיים האחרונות. 

/>
החברה מפתחת תוכנה מבוססת בינה מלאכותית ומציעה שירותים שונים להגנה ומניעה מפני תוכנות כופר ושאר התקפות סייבר. החברה אף פיתחה תוכנה שנועדה למנוע התקפות על סוכנויות של ממשלת ארצות הברית. מוצרי החברה מותקנים על מוצרי הקצה כגון טלפונים או מחשבים. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".