הקפטן של קפה טורקי עלית חוזר בקמפיין חדש
קבוצת שטראוס מעלה קמפיין טלוויזיה חדש לקפה טורקי עלית באמצעות באומן בר ריבנאי
חברת הקפה מקבוצת שטראוס עולה בקמפיין טלוויזיה חדש לקפה טורקי עלית תחת הסיסמא: "בשבילי רק קפה טורקי עלית". היקף ההשקעה נאמד בכ-3 מיליון שקל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24, באינטרנט ובקולנוע. הסרטון החדש ממשיך את סדרת סרטי המותג מהשנים האחרונות בהם הקפטן מגיע ליעדים שונים בעולם ומבקש לשתות את הקפה שלו: HOT WATER SMALL GLASS.