הקפטן של קפה טורקי עלית חוזר בקמפיין חדש

קבוצת שטראוס מעלה קמפיין טלוויזיה חדש לקפה טורקי עלית באמצעות באומן בר ריבנאי
משה בנימין |

חברת הקפה מקבוצת שטראוס עולה בקמפיין טלוויזיה חדש לקפה טורקי עלית תחת הסיסמא: "בשבילי רק קפה טורקי עלית". היקף ההשקעה נאמד בכ-3 מיליון שקל.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24, באינטרנט ובקולנוע. הסרטון החדש ממשיך את סדרת סרטי המותג מהשנים האחרונות בהם הקפטן מגיע ליעדים שונים בעולם ומבקש לשתות את הקפה שלו: HOT WATER SMALL GLASS.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה