מתחת לתחזית האנליסטים: ירידה נוספת בביטחון הצרכנים; "אופטימיים באופן זהיר ביותר"

המדד ירד לרמה של 69.2 נקודות וציין חודש שני של ירידות. דעת הצרכנים השתפרה לגבי התנאים הכלכליים הנוכחיים
דניאל פליישר |

מדד ביטחון הצרכנים האמריקני, המודד את יחסם של משקי הבית לתנאים הכלכליים השוררים בארה"ב, ירד חודש שני ברציפות. התוצאה של חודש אפריל שפורסמה היום (ג') הייתה נמוכה מהציפיות, למרות שהיחס כלפי המצב הכלכלי הנוכחי השתפר.

מדד ביטחון הצרכנים ירד לרמה של 69.2 נקודות בחודש אפריל, לעומת רמה של 69.5 נקודות בחודש מרץ אשר עודכן. "כפי שהיה בחודש הקודם, הירידה המתונה נתמכה על ידי השתפרות ביחסם של הצרכנים למצב הנוכחי וירידה ביחסם לתנאים של הטווח הקצר", אמר לאינו פרנקו, יו"ר הועדה אשר מציגה את המדד.

באופן כללי, כאשר הכלכלה צומחת באופן בקצב טוב יחסית, המדד צריך להיות מעל ה-90 נקודות. הכלכלנים ציפו לרמה של 70 נקודות החודש. "הצרכנים מעודדים ממצב הכלכלה, אך נשארו אופטימיים באופן זהיר ביותר", ציין פרנקו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה