ארבעה כוחות פועלים בו-זמנית: האינפלציה מהורמוז, הגירעון האמריקאי, הכסף היפני שחוזר הביתה, וענקיות הטכנולוגיה שהפכו למנפיקות חוב ענק. התוצאה - עולם שבו אג"ח ל-30 שנה נוגע ברמות שלא נראו מאז 2007 ומניות צמיחה עוברות תמחור מחדש
מאקרו: השוק מפנים בהדרגה את הודעת הפד' האחרונה, ומתחיל להאמין ל"גבוה יותר לזמן ארוך יותר"; התשואות מזנקות ומכבידות על המניות. האם האינפלציה חוזרת, מה ההשלכות של ריבית גבוהה לאורך זמן? מיקרו: לרכוב על המומנטום - לא תמיד זה מצליח
התשואה עלתה מ-0% לפני שלוש שנים ונמצאת כעת על 0.67% והכיוון נראה למעלה. מה הגורמים שמשפיעים על האג"ח בארץ השמש העולה, והאם התשואה יכולה להגיע גם ל-1.4%
מאקרו: תשואות אגרות החוב הממשלתיות לעשר שנים מאתגרות את השיא של שנה שעברה ומטילות צל על המשך הראלי בשוק המניות; וגם - האם האינפלציה חוזרת? מיקרו: ג'י פי מורגן חושפים את המשקיע הפשוט לאסטרטגיה שמניבה דיבידנד חודשי קבוע ומאפשרת להנות מהעליות בשוק המניות (ולהפסיד פחות בירידות)
יש שתי סיבות לשינוי המגמה והירידה בשווי האג"ח הקונצרני - אבל התוצאה היא מה שחשוב: דחיקת חברות ממדדי אג"ח בדירוג גבוה לדירוג של תשואות גבוהות (סיכון גבוה יותר). החברות כבר נאלצות לגייס בריבית של יותר מ-6% והמגמה רק צפויה להחריף
ההידוק המוניטרי ברחבי העולם בעקבות האינפלציה הגואה מפיל את האג״ח והתשואה עליו, מזנקת. בפגישה הבאה של הבנק המרכזי בבריטניה המשקיעים מתמחרים העלאה חסרת תקדים של 1.5%
לעליית תשואות האג״ח יש מרוויחים ויש מפסידים: יותר ויותר אנשים מתעניינים בתשואה חסרת סיכון בסביבה מאקרו-כלכלית מאתגרת כמו של ימינו, אג״ח - כבר לא מילה גסה